العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 03-02-2010, 09:43 AM
aalim aalim غير متواجد حالياً

aalim is just really niceaalim is just really niceaalim is just really niceaalim is just really niceaalim is just really nice
افتراضي رد: تقرير عن النيوسيراتو أثناء و بعد صيانة الآلف !

حمد الله على السلامه يا دكتور
قديم 03-02-2010, 11:05 AM
الصورة الرمزية ganash
ganash ganash غير متواجد حالياً

ganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond reputeganash has a reputation beyond repute

حمد الله على سلامه حضرتك يا دكتور وبانتظار الباقى ان شاء الله

قديم 03-02-2010, 11:20 AM
الصورة الرمزية pc9
pc9 pc9 غير متواجد حالياً

pc9 is on a distinguished road

اوك يا دكتور
قديم 03-02-2010, 12:22 PM
asyl84 asyl84 غير متواجد حالياً

asyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud ofasyl84 has much to be proud of

يادكتور انا مستنيك هناك فى تقيم اول 700 كيلو وانت هنا ماشى يادكتور المهم انا كنت بسال عن السيراتو lx اتوماتيك والنترا الفرق بينهم 3000 خصوصا انى عجبانى السيراتو بس خايف من كتر الكلام الى اتقال عنها رغم ان النترا محدش اتكلم عنها لا بخير ولا بشر يعنى هظلم السيراتو لو قارنتها بالنترا فى التعليقات السيراتو اتكلم عنها 80 مليون مصرى باختلاف الازواق لكن النترا متكلمش عنها غير حبة حلوين بس المهم اختار اية من ناحية الميكانيكا والعفشة والقوة انا مش بجرى ومحترم جدااا فى سواقتى وبحترم العربية عشان تحترمنى فى الطريق (بميل للسيراتو رغم خوفى منها وعايز النترا عشان مش هغامر ب100 الف جنية ربنا يعلم بيجو ازاى) رائيك اية عشان اخد بية واقول فى الاخر انت السبب
قديم 03-02-2010, 12:46 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة asyl84 مشاهدة المشاركة

يادكتور انا مستنيك هناك فى تقيم اول 700 كيلو وانت هنا ماشى يادكتور المهم انا كنت بسال عن السيراتو lx اتوماتيك والنترا الفرق بينهم 3000 خصوصا انى عجبانى السيراتو بس خايف من كتر الكلام الى اتقال عنها رغم ان النترا محدش اتكلم عنها لا بخير ولا بشر يعنى هظلم السيراتو لو قارنتها بالنترا فى التعليقات السيراتو اتكلم عنها 80 مليون مصرى باختلاف الازواق لكن النترا متكلمش عنها غير حبة حلوين بس المهم اختار اية من ناحية الميكانيكا والعفشة والقوة انا مش بجرى ومحترم جدااا فى سواقتى وبحترم العربية عشان تحترمنى فى الطريق (بميل للسيراتو رغم خوفى منها وعايز النترا عشان مش هغامر ب100 الف جنية ربنا يعلم بيجو ازاى) رائيك اية عشان اخد بية واقول فى الاخر انت السبب
دايمآ الناس مستعجله ! و كله يغنى على ليلاه ! ( مع احترامى لحضرتك طبعآ ) !

و مع انى ردى على حضرتك ح يحرق الموضوع ! بس هوه يتلخص فى كلمتين ! اذا كانت الفلوس اللى معاك

تحويشة العمر ! واذا كانت سواقتك على قدك شويه واذا كنت من الناس اللى مابتحبش المغامره و بتقلق من أى

كلام تسمعه أو أى حاجه تحصل لها ! فأنا أرشح لك الالنترا ! رغم انها جرايه برده بس أرخص والكلام عليها قليل !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127