العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > أطقم الصوت والمالتى ميديا

أطقم الصوت والمالتى ميديا منتدى خاص بتعديلات اطقم الصوت الكاسيت وال CD وال DVD وشاشات العرض وجميع نظم المالتى ميديا والصوتيات

قديم 28-11-2011, 07:45 PM
ahmed_acmilan ahmed_acmilan غير متواجد حالياً

ahmed_acmilan is on a distinguished road
افتراضي ادخل و قولى ايه رائيك !!! ؟؟؟؟؟؟؟

انا معايا 128 وعايز اركب sound system
عالى ومعايا فى حدود الف او الف و 200 اخرى
انا بقه عايز 2 سمغات وره شداد و 2 فى الباب و كاسيت
ناس قالولى جيب بيونير وناس سونى وناس تقولى كينودد
بجد انا احترت انا عايز مساعدة بجد الله يكرمكم كده حد فاهم
يقولى ارجب ايه بالظطبط مع اسامى الحجات
ومعلش تقلت عليكم

قديم 28-11-2011, 10:10 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ادخل و قولى ايه رائيك !!! ؟؟؟؟؟؟؟

انا ممكن ادى راى فى موضوع الكاسيت انما السماعات انا مش خبرة اوى
عندنا وبحكم سكنى جنب المينا الجاف على طريق السويس فى ناس بتجيب كاسيتات سيارات من الاردن والسعودية
كنت اشتريت منهم مرتين
جبت مرة كاسيت بيونير انما الوش مكتوب علية تويوتا وكان عالى اوى وسي دى وصوتة مش ممكن وكان تمنة 600 جنية
والمرة التانية جبت كاسيت تويوتا 2004 تقريبا لكن مكتوب علية بايونير من الخلف وكان تمنة بـ 250 جنية بدون سي دى ولكن صوتة جبار وفى تحكم فى الصوت من بيز وتربل وسماعات وحركات

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 29-11-2011, 05:46 PM
الصورة الرمزية lol
lol lol غير متواجد حالياً
من انا؟: كبير اخصائية ال getz
التخصص العملى: مدير تجارى لموزع معتمد هيونداى
هواياتي: cars- speed - swimming -computer

lol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant futurelol has a brilliant future

كاسيت بايونير محترم هايبدأ معاك من 400 لحد زى مانت عايز وسماعتين بيضاوى 400 وات وسماعتيم باب 300 وات كده انت دخلت فى 1200

live for nothing
die for something
قديم 01-12-2011, 05:00 AM
ahmed_acmilan ahmed_acmilan غير متواجد حالياً

ahmed_acmilan is on a distinguished road

انا قررت كاسيت بايونير (usb,ux,cd) و سمعتين 40 او 450 زززززززات كبار وره و 2 200 وات ثوام او 100 لسه مش ععارف ايه احسن فا ايه رئيكم بالله عليكم ؟؟؟؟
!!!!!!!!!
قديم 01-12-2011, 06:32 AM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

انا رأيى اهم شئ حاليا الكاسيت .. والسماعات ممكن تزودها بعد كده ..

علشان كده انصحك تجيب كاسيت 6600 .. رهيييييب .. سعره استيراد فى حدود 700 - 800 جنية ..

لو ركبت عليه اربع سماعات 500 وات مثلا كينوود او بايونيير مع جى ام .. انسى الدنيا .. بس ممكن الموضوع كده يدخل فى 1500 جنية مثلا ...

بس بجد الكاسيت ده يستاهل ...

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ