العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الامريكية > كرايسلر CHRYSLER

قديم 27-05-2010, 02:47 AM
ROMEOOO ROMEOOO غير متواجد حالياً

ROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to all
Smile سيارة والدي الجديدة ال dodge ram

لسة والدي جايب الدودج رام من ابوغالي النهرده اللون اسود ما شاء الله جامدة جدا إن شاء الله هاعمل عنها تقرير بس مش دلوقتي عشان عندي امتحنات ثانوية عامة إن شاء الله هاعمل الفيديوهات وكده بعد يوم 25/6 بس عاوز من حضراتكم خدمة عاوز اشتري ال DVD اللي بيتركب في السقف ورا فتحت السقف بس عاوز أحسن محل اكسسوارات عنده ال DVD لان النسخة اللي نزلت مصر مافيهش DVD لإنه اكسيسوري نازل كل حاجة ماعدا DVD أنا في مصر الجديدة ولو ممكن عاوز المحل يبقى في مصر الجديدة أو مدينة نصر أو قريب النسخة بتاعت الدودج اسمها laramie ديه الحية نزلت مصر وهورلكم video للعربية بس مش بتاعت والدي عشان بتاعت والدي لسة مترخصتش وإن شاء الله لما اخلص امتحان هاعمل تقرير كامل
الفرق الواحيد بين بتاعت والدي وديه الDVD اللي ورا فتحت السقف واللون الداخلي وشاشة العداد عربية والدي زي اللي في الصور

لكم مني جزيل الشكر وفائق الاحترام
الصور المرفقة
نوع الملف: jpg 10_d_r15_photo_int_01.jpg‏ (66.5 كيلوبايت, المشاهدات 13)
نوع الملف: jpg 10_d_r15_photo_int_02.jpg‏ (58.7 كيلوبايت, المشاهدات 33)
نوع الملف: jpg 10_d_r15_photo_int_03.jpg‏ (57.1 كيلوبايت, المشاهدات 13)
نوع الملف: jpg 10_d_r15_photo_int_08.jpg‏ (69.2 كيلوبايت, المشاهدات 16)

التعديل الأخير تم بواسطة ROMEOOO ; 27-05-2010 الساعة 03:04 AM
قديم 27-05-2010, 02:52 AM
الصورة الرمزية bostato
bostato bostato غير متواجد حالياً

bostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to allbostato is a name known to all
افتراضي رد: سيارة والدي الجديدة ال dodge ram

يا باشا الف مبروك فعلا عربيه تحفه .
ربنا يباركلكو فيها ويكفيكو شرها.
قديم 27-05-2010, 03:02 AM
الصورة الرمزية Ahmed Anwer
Ahmed Anwer Ahmed Anwer غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Interior designer
هواياتي: Arts

Ahmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond reputeAhmed Anwer has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة والدي الجديدة ال dodge ram

ألف مبروووووووووووك

يديكم خيرها و يكفيكم شرها

هترخصوها ملاكي و لا نقل ؟؟

قديم 27-05-2010, 03:12 AM

ROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to allROMEOOO is a name known to all
Smile رد: سيارة والدي الجديدة ال dodge ram

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

ألف مبروووووووووووك

يديكم خيرها و يكفيكم شرها

هترخصوها ملاكي و لا نقل ؟؟
الله يبارك فيك
إن شاء الله نقل لان لو مملاكي هتبقي غالية جدا وأكيد حضرتكم عرفين أنا لييا والد واحد صاحبي عنده الشيفرولية افالانش بس جايبها معاه من برة ومرخصها نقل هـي المشكلة الوحيدة السرعة القسوة لكن بتدخل الزمالك والمناطق ديه عادي لان شوفت كذا واحدة ماشية هناك

وياريت أبونورا يعمل قسم للدودج عشان إن شاء الله لما أعمل التقرير
قديم 27-05-2010, 03:19 AM

Smile رد: سيارة والدي الجديدة ال dodge ram

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bostato مشاهدة المشاركة

يا باشا الف مبروك فعلا عربيه تحفه .
ربنا يباركلكو فيها ويكفيكو شرها.
الله يبارك فيك إن شاء الله مش هيحصل حوادث لان السرعة القسوة 70 كم تخيل عربية بالموتور ده و -70 كم سرعة قسوة في مصر
ده بتجيب ال -100 في 6.5 ثانية و 70 كم والله حرام هي ديه المشكلة الوحيدة أنا محتاج حل للرادار ياريت حد من حضرتكم يفدني أنا سمعت عن الجهاز اللي بيكشفه