العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 01-08-2011, 03:42 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: فيديو كامل عن المؤتمر السنوى لمصر موتورز ( احتفالية العام الرابع )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.هبه77 مشاهدة المشاركة

والله انا مستنية الفيديو دة من ساعة الحفلة عشان محاضرة الامان والسلامة اللي كان فيها معلومات جديدة مفيدة لية انا شخصيا ولناس تانية كتير برضة كنت عايزة اسمعهالهم
شكر للادارة وكل من ساهم في انجاح الحفل بالصورة الجميلة دي
وشكرا لحضرتك تعبك في تحضير الفيديو
أنا طلبت من الباشمهندس أحمد على إنه ينشر محاضرته فى الأمن والسلامه فى المنتدى لأنه ماقدرش يقولها كلها لضيق الوقت ، وأنا هاحاول أتصل بيه علشان أفكره لأن الموضوع مهم فعلاً

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية
قديم 01-08-2011, 04:27 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

الف الف شكر على مجهودك
ودائما فى المقدمة مصر موتورز
وندعو المولى عز وجل ان نلتقى دائما
فى حب الله

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 01-08-2011, 04:30 AM
الصورة الرمزية مبارك القناوى
مبارك القناوى مبارك القناوى غير متواجد حالياً

مبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond reputeمبارك القناوى has a reputation beyond repute

تسلم ايدك ياباشا وكل سنه و مصر موتورز بالف خير

جميع المواضيع منقولة للأمانة

لا تجادل احمق فانه ينَزلك لمستواه ثم يغلبك بالخبرة

قديم 01-08-2011, 04:30 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute

أرجو من أدارتنا الكريمة تثبيت الموضوع

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 01-08-2011, 06:36 AM
الصورة الرمزية احمد على 1999
احمد على 1999 احمد على 1999 غير متواجد حالياً

من انا؟: الحمد لله
التخصص العملى: مهندس ميكانيكا طيران
هواياتي: السيارات - اسكواش - سباحة - علوم فلك

احمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond reputeاحمد على 1999 has a reputation beyond repute

اولا بحب اشكر الاستاذ ميدو على المجهود الرائع و طبعا إدارة مصر موتورز كلها على الوقت و الجهد و المال لتوفير هذا المناخ الرائع الراقى ربنا يبارك لكم جميعا

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.هبه77 مشاهدة المشاركة

والله انا مستنية الفيديو دة من ساعة الحفلة عشان محاضرة الامان والسلامة اللي كان فيها معلومات جديدة مفيدة لية انا شخصيا ولناس تانية كتير برضة كنت عايزة اسمعهالهم
شكر للادارة وكل من ساهم في انجاح الحفل بالصورة الجميلة دي
وشكرا لحضرتك تعبك في تحضير الفيديو

الحمد لله على نعمته علينا و ان من خلال المنتدى نقدر نوصل وعى الأمان و السلامة لشعبنا الحبيب و دى أمانه لكل من يعرف انه يعرّف و جزاك الله خيرا يا دكتوره على نقلك للعلم النافع
و شكرا ليكى لانى فهمت ليه صوتى فى الفيديو مش زى ما انا عارفه طول عمرى ( من انتم ؟ !! )

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة نبيل عبدالرحمن مشاهدة المشاركة

أنا طلبت من الباشمهندس أحمد على إنه ينشر محاضرته فى الأمن والسلامه فى المنتدى لأنه ماقدرش يقولها كلها لضيق الوقت ، وأنا هاحاول أتصل بيه علشان أفكره لأن الموضوع مهم فعلاً
عندك حق يا استاذ نبيل
بس بأمانه انا من ساعة الحفلة و دى يمكن تانى مرة اشارك من خلال الكومبيوتر و الباقى كله من خلال الموبايل لغاية لما تحولت لنملة
و بأذن الله ربنا يعينى و اقدر اعمل مواضيع تمس الأمان و السلامة

سبحانك لا علم لنا الا ما علمتنا