العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جاك JAC

جاك JAC جاك JAC تأسست عام 99 و متخصصة فى صناعة السيارات التجارية و الميكروباص و قد حققت انتشار دولى فى هذا المجال و قدمت سيارات ركوب مؤخرا بتصميمات إيطالية تنبئ بمستقبل مبهر لتلك السيارة

قديم 24-11-2010, 03:06 PM
الصورة الرمزية د.كمال
د.كمال د.كمال غير متواجد حالياً
من انا؟: حبيب الكل
التخصص العملى: طبيب اسنان
هواياتي: القراة

د.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond reputeد.كمال has a reputation beyond repute
افتراضي رد: سيارة جاك 15

الاخ سيلنت أنت دخلت بطريقه فهمنا منها انك داخل تهاجم كل اللى اشتروا العربيه الجاك وشككتنا فيها وقلت (فى الاول وفى الاخر صينى ...اكيد هيطلع فيها عيب ولسه مظهرش.....محدش عارف ماتورها هيبقى ازاى ) .....على العموم كل الاخوه هنا قلوبهم ونيتهم صافيه ولما طلبت المساعده بطريقه لائقه الكل وقف جنبك واكتر واحد هاجمك هو اكتر واحد وقف جنبك (استاذ سيف) .....على العموم مشعايزين سوء التفاهم ده ياخد اكتر من حده وكلنا اخواتك وتحت امرك......

بلدنا فى القلوب متشاله ومهما تضيق عليها الحاله ولادها قدها ورجاله
قديم 24-11-2010, 05:18 PM
الصورة الرمزية سيف الدين سعيد
سيف الدين سعيد سيف الدين سعيد غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان بسيط
التخصص العملى: مهندس ديكور . ومدير اداره بالتليفزيون المصرى .
هواياتي: الفن

سيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond reputeسيف الدين سعيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة harpoonattack مشاهدة المشاركة

سلام عليكم ورحمه الله وبركاته ،،،
الاستاذ الفاضل سيف تحياتى ليك يا حبيبى
روء كده وصلى ع النبى واعتبره تبادل اراء وربنا ما يجيب اى حاجه تزعل اى حد واحنا كلنا اخوه وانت الاخ الاكبر يا باشا .
وبعدين ما ينفعش ابئى ساكن جنبك بالقرب من المهندسين وما اشوفش العروسه ( لايف ) هههههه .
والف مبروك يا باشا وربنا يباركلك فيها ويكفيك شرها وشر الطريق
أخويا العزيز. واستاذى الفاضل : استاذ حازم .
شاكر فضلك يا حبيبى . وشاكر جدا لحضرتك كرم وحسن مشاعرك .
ويعلم ربنا ان قلبى مافيهوش اى زعل من ناحية الأستاذ سايلنت . بالعكس والله انا بحب كل عضو هنا فى المنتدى كأخ عزيز حتى من غير ما اشوفه . وانا اعتذرتله فى موضوع سابق على سوء اسلوبى فى الحديث معاه فى البدايه . بس واضح ان هو مش متابع المواضيع اللى هو بيشارك فيها . وانا والله نفسى اساعده واخدمه لأنى حاسس بظروفه وفاهم قد ايه هو محتاج العربيه ومحتاج يلاقى مكان مناسب ياخدها منه بس بطريقه مافيهاش ربا .أو شبهة ربا . وانا قلتله برضو انى تحت امره ولو اقتضى الأمر انى اسلمه عربيتى والله ماتأخرش .

Saif El Deen
قديم 24-11-2010, 05:40 PM
الصورة الرمزية أحمد فاروق سيد
أحمد فاروق سيد أحمد فاروق سيد غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد الله
التخصص العملى: محاسب قانونى
هواياتي: القراءة والأنترنت

أحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond reputeأحمد فاروق سيد has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

ويعلم ربنا ان قلبى مافيهوش اى زعل من ناحية الأستاذ سايلنت . بالعكس والله انا بحب كل عضو هنا فى المنتدى كأخ عزيز حتى من غير ما اشوفه . وانا اعتذرتله فى موضوع سابق على سوء اسلوبى فى الحديث معاه فى البدايه . بس واضح ان هو مش متابع المواضيع اللى هو بيشارك فيها . وانا والله نفسى اساعده واخدمه لأنى حاسس بظروفه وفاهم قد ايه هو محتاج العربيه ومحتاج يلاقى مكان مناسب ياخدها منه بس بطريقه مافيهاش ربا .أو شبهة ربا . وانا قلتله برضو انى تحت امره ولو اقتضى الأمر انى اسلمه عربيتى والله ماتأخرش .

مهما اتفقنا في مواقف نختلف

هذي الحقيقه نقر فيها و نعترف

و إن اختلفنا يبقى صافي حبنا
رأيك و رأيي ماهو ذنب نقترف

اصل العلاقة بيننا أخذ و عطى
لا تسمح موجة خلاف و تنجرف

لا تنسى إني متفق في كل شيء
و اللي بنيناه بعمر ما ينسف

نبع المحبه نروي منه قلوبنا
من عذب ما يوم زلال نرتشف

لو نختلف وياك و لك وجهة نظر
روحك و روحي بالمحبة تأتلف

ممكن نحب و نختلف أنا أعترف
فكر بعد أنت و حاول تعترف

قديم 25-11-2010, 01:17 AM
الصورة الرمزية silentman84
silentman84 silentman84 غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد فقير لله
التخصص العملى: مدرب دفاع عن النفس وتخسيس
هواياتي: رياضه - ميكانيكا - طبخ

silentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of lightsilentman84 is a glorious beacon of light

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.كمال مشاهدة المشاركة

الاخ سيلنت أنت دخلت بطريقه فهمنا منها انك داخل تهاجم كل اللى اشتروا العربيه الجاك وشككتنا فيها وقلت (فى الاول وفى الاخر صينى ...اكيد هيطلع فيها عيب ولسه مظهرش.....محدش عارف ماتورها هيبقى ازاى ) .....على العموم كل الاخوه هنا قلوبهم ونيتهم صافيه ولما طلبت المساعده بطريقه لائقه الكل وقف جنبك واكتر واحد هاجمك هو اكتر واحد وقف جنبك (استاذ سيف) .....على العموم مشعايزين سوء التفاهم ده ياخد اكتر من حده وكلنا اخواتك وتحت امرك......
اخى العزيز د.كمال انا ماكنتش اقصد الجاك خاصا ولكن كنت بقصد العربيات الصينى عموما لكن لما شوفتها كويس لقيت فعلا عربيه تقفيلها نضيف واقتنعت بيها الحمد لله امال انا عايز اشتريها ليه وبدور على تقسيط مباشر بجد ماشاء الله عليها وربنا يبارك فى كل واحد معاه العربيه دى وانا مش زعلان من حد ولا من الاستاذ سيف وعارف انه فعلا حاول يساعدنى وهو وحضرتك ماتأخرتوش عنى وربنا يخليكم ليا وكلنا اخوه وربنا مايجيب زعل ولا سوء فهم اخوكم عبدالله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة سيف الدين سعيد مشاهدة المشاركة

اخى الفاضل الاستاذ سيف فعلا انا كنت زعلان لكن حصل خير وكان سوء تفاهم وراح لحاله... وشاكر جدا ليك لانك بتحاول تساعدنى وربنا مايحرمنى منك ولا من الاخوه الافاضل وانا عارف انك متتأخرش فى تسليمى عربيتك كلك ذوق وكرم وربنا يباركلك فيها يارب وتحيا الجاك الصينيه .....بس ادعيلى انى ربنا يفرجها والاقى حل فى تقسيطها حلال مباشر من معرض....اخوك عبدالله
قديم 25-11-2010, 03:04 AM
الصورة الرمزية temo
temo temo غير متواجد حالياً

temo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud oftemo has much to be proud of

انشاء الله تكون من ملاك السندريلا
صلي صلاة قضاء الحاجة

ptmnlo123per171

الكلمات الدليلية
سيارة جاك 15