العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > تويوتا TOYOTA > Corolla

Corolla toyota corolla تويوتا كورولا

قديم 25-09-2011, 02:54 PM
vampireoo vampireoo غير متواجد حالياً

vampireoo is on a distinguished road
افتراضي رد: اختبار قيادة : تويوتا كورولا 2008 المزودة بعلبة التروس الذكية

انا فوجئت بأن ناس كتير حاليا بتبيع الكورولا 2008 برخص التراب
هل ده لأنها خلاص هتخرج من ضمان الوكيل التلات سنين ولا هي فعلا مش حلوه؟
يا ريت حد يفيدنا
قديم 07-01-2012, 03:14 PM
waleed_d82 waleed_d82 غير متواجد حالياً

waleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud ofwaleed_d82 has much to be proud of

والله انا رايي انها عربية ممتازة رغم كلا الانتقاضات دي انا نفسي اجيب واحدة منها وبعدين انا عايز اقول حاجة علشان انهي الكلام والجدل ان الكمال لله وحدة
قديم 07-01-2012, 04:31 PM
ahmed el gendy ahmed el gendy غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مندوب دعايه طبيه

ahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond reputeahmed el gendy has a reputation beyond repute

مع كامل احترامي لاي حد بينتقد حاجه ف تويوتا لازم نكون عارفين ان الكمال لله وحده ومفيش انسان ف الدنيا كامل فما بالكم باله الانسان هو اللي اخترعها التويوتا طبعا وبدون اي شك مهما حصل هي السياره الاعتماديه رقم 1 ف مصر لان الموضوع ياساده مش مجرد عربيه ثابته ومحترمه وخلاص الموضوع اكبر من كده فيه عربيات كجوده افضل لكن كسعر اعاده بيع بطيخ وكقطع غيار مش موجوده فلام نعترف ان التويوتا هي العربيه الوحيده اللي قدرت تجمع اكبر قدر ممكن من كل حاجه يعني جوده كويسه وقطع غيار متوفره واعاده بيع هايله واي حد يفهم فيها عكس عربيات تانيه ممكن تلاقيها محققه score ف نقطه معينه زي الجوده ولكن ف نقطه تانيه صفر ع الشمال يعني لو انت جبت عربيه رووووعه وجوده هايله وحصل اي ظرف كان اضطريت تبيعها لقيت العربيه ام 150 الف بتجيب 50 الف بالعافيه ده مش يكرهك ف العربيات فلازم نعترف ان التويوتا هي العربيه الوحيده اللي قدرت تحقق اعلي score في كل نقطه تهم المستهلك المصري عشان كده هتظل الاختيار الاول للمواطن المصري