العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سيارات حواء

سيارات حواء MasrMotors Girls كل ما يهم المرأة عن عالم السيارات

قديم 26-11-2011, 04:37 PM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: خايفة اوى من السواقة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام سيف الدين مشاهدة المشاركة

جزاكم الله خيرا على الرد
انا فعلا جمدت قلبى امبارح ونزلت بيها وسوقتها مسافة طويلة والحمدلله بس طبعا كان جوزى جمبى بس كان خايف اوى وانا حاولت اقلل توتره شوية
ان شاءالله هحاول انزل بيها يوميا عشان بس اجمد قلبى
بجد ردودكم فرحتنى اوى وطمنت قلبى
الف مبروك وعقبال ما نشجعك فى رالى الفراعنة
اهم حاجة التزمى بالحارة المخصصة لسرعتك يعنى لو على المحور ما تمشيش على 50 وانت فى الحارة اللى على الشمال بالله عليكى
وربنا يديكى خير عربيتك ويكفيكى شرها

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 26-11-2011, 11:02 PM
الصورة الرمزية noor a.s
noor a.s noor a.s غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرية - مسلمة - You can win life by all means, if you simply avoid two things in your life... Compa
التخصص العملى: اعمال إدارية
هواياتي: القراءة - الصداقة

noor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud ofnoor a.s has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ام سيف الدين مشاهدة المشاركة

السلام عليكم
انا ياجماعه الحمدلله اشتريت عربية جديدة وجبت مدرب دربنى عليها والحمدلله حاسة انى بسوق كويس جيت اطلع بالعربية لوحدى كنت متوترة جدا وحكيت العربية حاكة جامدة شوية ومن يوميها وانا خايفة اوى انزل بيها وركناها تحت البيت وبروح الشغل بالمواصلات وكل ماافكر انزل اسوقها اخاف اوى واتوتر اوى
قولولى يابنات اعمل ايه وانتوا مريتوا بالموقف ده قبل كده واتصرفتوا ازاى
جزاكم الله خيرا
بصى حضرتك اللى بتقوليه ده عادى جدا والله وده هيخليكى حريصة فى سواقتك ومش متهوة والكل كان كده فى الأول انا برده لما جبت العربية فضلت اخلى حد يسوق لى ومرضتش اسوق وكنت خايفة جدا جدا يمكن مرعوبة وعندى فوبيا انى هعمل حادثة وكده وبعدين شفت اصحابى لسة بيسوقوا جديد وعادى قلت انا مش اقل منهم وطلعت لوحدى بس بجد هقولك اللى عملته اولا سمى بالله وانت بتركبى وبعدين قولى دعاء الركوب والله هيطمنك قوى ودعاء " اللهم انى اعوذ بك ان اذل أو أذل او اضل أو اضل او اجهل او يجهل على " بجد ألا بذكر الله تطمئن القلوب ... وخليكى هادية وملكيش دعوة بأى حد يبصلك او يضايقك وا يزملر لك علشان تجرى .. خالص طول مانت ماشية عاليمين ولا يهمك ومتركزيش غير فى طريقك .. وانزلى فى وقت فاضى فى الاول وواحدة واحدة انزلى شوارع تانية فيها عربيات
والعربية اتخبطت ده عادى ده نصيب والله والحمد لله اخدت العين وخلاص انا عربيتى اتخبطت كذا مرة والحمد لله ولا مرة كنت انا اللى سايقة تخيلى مش علشان شطارتى لا اللى كان سايق بيسوق اشطر منى بس والله ماليها علاقة بالشطارة ده نصيب .. وربنا يككفيك شرها يارب
قديم 29-11-2011, 09:15 PM
sithory sithory غير متواجد حالياً

sithory is on a distinguished road

you can't live in fear
قديم 30-11-2011, 11:35 AM
خالد عبد الكريم خالد عبد الكريم غير متواجد حالياً

خالد عبد الكريم is on a distinguished road

* اولا الف مبروك على العربيه الجديده وربنا يديكى خيرها ويكفيكى شرها
* ثانيا حاولى تنزلى بالعربيه فى يوم فاضى زى الجمعه مثلا بس يكون بدرى حوالى الساعه سابعه ولفى بيها جنب البيت لمدة ساعتين وكام مره كده وتتعودى على الطريق وقلبك يجمد انا كنت بعمل كده اول ما جبت عربيتى لحد ما اخذت الجراه ودلوقتى بسافر بيها والحمد لله
قديم 30-03-2012, 02:35 PM
الصورة الرمزية reda310
reda310 reda310 غير متواجد حالياً

reda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant futurereda310 has a brilliant future

ايه يا عم هو سبق اعلانات قبل متتوقف ولا ايه
الحق 90 مشاركة كلهم اعلانات نفس الرسالة فى وقت واحد وكزا مرة فى نفس الموضوع:w6w20050411224530 6e