العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > BMW

BMW رغم ما تعرضت له الشركة من ازمات كثيره اخرها ازمة شرائها لروفر الانجليزية الا انها مازالت تؤكد على ريادتها فلسلفتها الخاصة فى سيارتها التى تجمع بين الجمال متعة الاداء اشترت حقوق رولز رويس الانجليزية بالاضافة الى مينى ومن اشهر سيارتها BMW X5 X3 M6 M5 7 series - 5 series - 3 series

قديم 09-12-2014, 01:22 PM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold
حصرى هديه لبيمرز المصر موتورز

ازيكم يا بيمرز مصر موتورز
جايبلكم هديه بالخصوص ملاك E46 لاني خلاص اعتبرت نفسي مالكها معنويا عقبال ماديا ان شاء الله
ده موقع لملاك E46 عشان تصلح او تعديل حجات كتيييير بنفسك
bimmerinfo.com
وكمان للي عندهم اندرويد الموقع ليه App على الستور
https://play.google.com/store/apps/d...46.maintenance
و ده برنامج شبيه ليه
https://play.google.com/store/apps/d...?id=com.e46fix
ادعولي اركبها بأذن الله
قديم 09-12-2014, 03:24 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هديه لبيمرز المصر موتورز

ازيك يا بشبوش وشكراً على الهدايا القيمة

بس اسمحلى مش قادر منكشكش واقولك اللى اللى عاجبك فى الفورتى سكس ديه فى رائى افشل عربيه عملتها بى ام فى اجيال الفئه التالتة من كل النواحى

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش

قديم 09-12-2014, 03:27 PM
FAR!D FAR!D غير متواجد حالياً

FAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to beholdFAR!D is a splendid one to behold

عارف انك عندك خبره في البي ام
انا بفضلها كشكل كانها ايقونه من الصغير البي ام ارتبطت معايا بالشكل ده
ممكن اعرف منك عيوبها و اسباب فشلها ( غير موضوع البطاحات )
قديم 09-12-2014, 04:15 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute

من وجهة نظرى انها آخر الموديلات اللى ليها أعتمادية واعطالها أقل من اخواتها اللى نزلوا بعد كدا
قديم 09-12-2014, 05:18 PM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة FAR!D مشاهدة المشاركة

عارف انك عندك خبره في البي ام
انا بفضلها كشكل كانها ايقونه من الصغير البي ام ارتبطت معايا بالشكل ده
ممكن اعرف منك عيوبها و اسباب فشلها ( غير موضوع البطاحات )
بص يا باشا العيوب فى رائى عموماً موضوع نسبى ممكن انت تقبل بعيب وتتعايش معاه انا مقبلوش ولا اطيقة فانا بقول رائى الشخصى مش بس ملزم لاى حد طبعاً
فى رائى الشخصى هى عربيه قامت على نجاح الموديل اللى قبلها وبس لكن كتصميم مميز لاء انا حتى بشوفها كتصميم خارجى لو شالو الشبكة والعلامة وحطو عليها تويوتا ايكو مش هتقول لاء على عكس اللى قبلها واللى بعدها لو لمحت طرفها من اى حته هتبان بى ام

اللى مش رائى شخصى وحقائق بقى ان عندك اكبر كمية مشاكل فى العفشه فى العربيه ديه وخاصة اول موديل مش الفيس ليفت لدرجة انى مركبتش عربيه واحدة فى الموديل ده عفشتها مظبوطة
اسواء اعادة بيع هتسمع فيها سبعينات وتمانينات وارقام مستفزة الهم الا لو معاك حالة شاذة اوى ولو كدة سعرها بيبقى قرب اوى من ال e39 او ال e90 المانيوال وطبعاً الاتنين يكسبو بالمقارنة بيها
+ اضيق مساحة داخلية وبالاخص من ورا كانك راكب هيونداى اكسيل مثلاً
تابلوها حديث اه مقارنة بجيلها وتصميمة مش بطال بس ضيع السمات الاساسية اللى كان بتميز الموديلات اللى قبل كدة (تابلوه الطيارة) وبرضو فقير فى الغالب اللهم الا اخر موديلات الفيس ليفت

باختصار عربيه رقصت على السلالم وده برضو رائى الشخصى ولو عايز تاخد بنصيحتى وتركب بى ام بجد فى الفئه ديه وبى ام بجد يعنى متعة بجد كاداء وفخامة يبقى عليك وعلى الاخت الاكبر e39 اركب الاتنين وحس بفرق الاداء والثبات وشوف شنطة الاتنين واقعد فى الاتنين (ورا وقدام ) واسال على سعر الاتنين وبيعهم فى السوق وخد القرار بنفسك بعدكدة وهتدعيلى

وعلى رائى المثل ان عشقت اعشق قمر وان ركبت اركب e39

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش