العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 23-10-2011, 02:33 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: مقابلة عشرة على عشرة من 5 لـ 10

يا اخي انتا كنت تقيل بطريقة غريبة ههههههههههههههههههههههه

انا مش عارف استحملناك ازاي الساعه اللي قعدتها معاك هههههههههههه

يا حسام باشا انتا كنت منور القاعده كلها وبجد انا زعلان اني معرفتش اقعد معاك بس تتعوض ان شاء الله ومش شرط مقابلات منتدي يعني في اي وقت انا في الهرم هكلمك وانتا لو رجلك حدفتك نحية مدينة نصر كلمني
قديم 23-10-2011, 02:36 AM
الصورة الرمزية TheSantos128
TheSantos128 TheSantos128 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: H.R
هواياتي: CAR'S-SPORT'S

TheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to beholdTheSantos128 is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

يا اخي انتا كنت تقيل بطريقة غريبة ههههههههههههههههههههههه

انا مش عارف استحملناك ازاي الساعه اللي قعدتها معاك هههههههههههه

يا حسام باشا انتا كنت منور القاعده كلها وبجد انا زعلان اني معرفتش اقعد معاك بس تتعوض ان شاء الله ومش شرط مقابلات منتدي يعني في اي وقت انا في الهرم هكلمك وانتا لو رجلك حدفتك نحية مدينة نصر كلمني
y basha done
قديم 23-10-2011, 03:40 AM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة د.هبه77 مشاهدة المشاركة

هو اسمه احمد واسم العيلة محمد
يعني الاسمين موجودين!
وهو كان راجع مبسوط من المقابلة وسعيد بتعرفه علي الناس اللي راحت
نؤسف يا حضرات عن الخطأ المقصود ..... يوووووووه ...... قصدى غير المقصود

مع العلم هو عرفنى بنفسه مرتين و بعدين كورسير قدمه لينا مرة تالته بس مش عارف إتلخبطت بعد كل ده إزاى؟؟!!
قديم 23-10-2011, 04:24 AM
kastan kastan غير متواجد حالياً
من انا؟: أتمنى أن يرضى عنى ربى فى الدنيا و الاخره
التخصص العملى: INSPECTOR(SCA

kastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud ofkastan has much to be proud of

الواحد دايما بيكون مبسوط لما بلائى مقابلات زى كده وبحس اننا فعلا اسره واحده و انا كان ليا الشرف انى اتقدمت ليا دعوة من الboss الاستاذ حازم انى اسافر معاه بس للاسف والداتى كان هتسافر فى نفس اليوم للحج و اتمنى المقابله الجايه اكون موجود و اتعرف على كل الاعضاء المحترمين اللى بحس و الله انهم اكتر من اخوات(ما شاء الله)
قديم 23-10-2011, 08:43 AM
الصورة الرمزية الكشفى
الكشفى الكشفى غير متواجد حالياً

الكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond reputeالكشفى has a reputation beyond repute

انا كان نفسى فعلاً اكون حاضر بس ظروفى وحشة جداً اليومين دول وحتى انا كنت فى القاهرة من يومين بس كانت 12 ساعة فقط حتى كان نفسى اقابل كورسير بس معرفتش برضو
بس المرة الجاية هجهزلها وربنا ييسر الامور

لا تعش فى يومك ان كان يومك متعباً لك بل عش فى غدك تجد يد الله تمتد اليك