العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات

منتدى سبير كار - فرش واكسسوارات السيارات قسم (تجارى) خاص بمنتجات سبير كار من فرش واكسسوارات السيارات

قديم 21-05-2010, 03:10 AM
الصورة الرمزية abo salem8882
abo salem8882 abo salem8882 غير متواجد حالياً
من انا؟: mohamed salem
التخصص العملى: student

abo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to allabo salem8882 is a name known to all
افتراضي رد: ازاى امنع سرقة غطاء العربيه

والله للأسف ... قطع حتت من الغطا
انا برده دمي اتحرق على غطى كان ايه .. بطانية . بس ماقطعتش حاجة اللي كان عندي كان متقطع خلقة
قديم 04-06-2010, 10:59 PM
wanees wanees غير متواجد حالياً

wanees will become famous soon enough

شوف ما لهوش حل انا كتبت رقم السيارة واسمي عليها ورقم موبايلي بالبويه السوداء من جميع الجهات وبرضه انسرق بس نصيحة لازم تغطى السيارة حتى لو انسرق الغطاء لانني لما انسرق الغطاء للمرة العاشرة علي التوالي لم اقم بشراء غطاء العربيه صحيت الصبح لقيت جميع علامات العربيه انسرقت وكمان الظلم غطاء الالرشاشات اللي فى الاكصدام مسروقة كمان موضوع كلفني اكثر من ثمن الغطاء 100 مرة
قديم 20-06-2010, 08:26 PM
الصورة الرمزية esafegypt
esafegypt esafegypt غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان بدائي

esafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud ofesafegypt has much to be proud of

مهو مفيش حل غير كده انك تحط الغطاء جوا الباب وتقفل عليه الباب هي خطر علشان لو واحد غشيم ممكن يكسر الزجاج لكن انت وحظك وغير كده حاول لما تجيب غطاء جيب واحد قديم متقطع ورخيص اوى اوى علشان لو اتسرق متزعلش علية بس هو لية فوايد اكتر من عدمة

قديم 06-07-2010, 12:12 AM
morecolour77 morecolour77 غير متواجد حالياً

morecolour77 is on a distinguished road

أحلى فكرة أنت نفسك قلتها تكتب أسمك و رقم موبايلك على الغطا بس بخط كبير و في حتت كتير من العربية.
و في فكرة تانية كمان أبويا من زمان أوي كان عاملها قبل ما نعمل جراش خاص للعربية..كان جايب غطا جديد نظيف أوي كتب رقم العربية على الغطا بمادة اسمها سلاقون و ووسخ الغطا بزيت الموتور و قطع الغطا من كذا حته و رقعه..طبعا الغطا كان شكله غلط بس هو دا الغطا الوحيد اللي مااتسرقش لغاية يومنا هذا.......

التعديل الأخير تم بواسطة morecolour77 ; 06-07-2010 الساعة 12:14 AM سبب آخر: تعديل لغوي
قديم 23-07-2010, 09:19 PM
macdoff macdoff غير متواجد حالياً

macdoff is on a distinguished road

طيب واللي يقولكم على حل تحفةةةةةةةةةةةةةةةةةةةةة وممتاز وضد السرقة وضد الشمس ورخيص جدا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...844#post215844