العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 23-07-2013, 12:16 AM
akefpop akefpop غير متواجد حالياً

akefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud ofakefpop has much to be proud of
افتراضي رد: في اشارة رابعة العدوية

الخرفان بيستنجدوا بامريكا عشان ترجع لهم مرسى
انا مشفتش حقاره اكتر من كده فحياتى
ده موقع وزارة الخارجيه الامريكيه
اتفرجوا كاتبين ايه

https://www.facebook.com/usdos
قديم 23-07-2013, 01:43 AM
الصورة الرمزية kj1
kj1 kj1 غير متواجد حالياً

kj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond repute

شير و افضحو الاخوان وهما بيضربوا نار على التحرير

https://www.youtube.com/watch?feature=player_embe dded&v=rbI7owEz8HM

من مواضيع kj1
التاريخ الأسود لجماعة الأرهاب الأسود
ليه لا وليس نعم
مصر الجميلة الغائبة الأن
قديم 23-07-2013, 02:14 AM
الصورة الرمزية kj1
kj1 kj1 غير متواجد حالياً

kj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond reputekj1 has a reputation beyond repute

من مواضيع kj1
التاريخ الأسود لجماعة الأرهاب الأسود
ليه لا وليس نعم
مصر الجميلة الغائبة الأن
قديم 23-07-2013, 02:29 AM
الصورة الرمزية sherifabden
sherifabden sherifabden غير متواجد حالياً

من انا؟: انا شريف عابدين السيد عاشق السيارات
التخصص العملى: طالب في الصف الاول الثانوي
هواياتي: قيادة وتجربة السيارات وممارسة الرياضه

sherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond reputesherifabden has a reputation beyond repute

للاسف الكثير من معارضى الشرعية ومنتفعى نظام مبارك الفاسد يقودون حملة للتشنيع وطمس الحقائق

يا عم شرعية ايه ؟؟؟
الناس كلها خرجت وقالت لمرسي امشي يبقا فين دين ام الشرعية دي ؟؟؟
وعلى فكرة لو الملايين اللي خرجت ضد "الشرعية" كانوا من "منتفعي نظام مبارك الفاسد" مكانش مبارك مشي اساسا

السلام عليكم
ورحمة الله وبركاته

الاستاذ بيتكلم عن انتشار الجرب والرش الوقائى وجايب صور ة

احب اوضح لحضرتك ان دى فعلا رشاشات ولكن يا محترم بها ماء................. اكرر( ماء فقط )وطاهر...ولو تلاحظ فى كل الصور على الانترنت الخاصة بهذه الفرية الحقيرة بما فيها صورتك المنشورة الراجل بيرش على رؤوس الناس وذلك للتخفيف من حرارة الجو القائظ وهم قاعدين تحت وهج الشمس كل يوم بالاضافة لصيامهم يعنى معاناة شديدة من الحر
دا احنا قاعدين فى بيوتنا تحت المراوح والتكييفات ومش طايقين هدومنا

طب ماشي انا اسف على موضوع الجرب دا والناس مش جربانيين بس انا اللي مستغربه انك ماسك في الحتة بتاعت الجرب وسايب الموضوع كله

وبعدين دى ناس بتصلى خمس فروض فى اليوم وتتوضأ للصلاة خمس مرات
انهم اناس يتطهرون.....هل هذا ذنبهم

ما احنا برضه اطهار وبنصلي وبنصوم ولا مفيش اطهار غيرهم في البلد ؟؟؟
بس هل الاطهار دول ينفع يعطلوا مصالح الناس ويزبلوا ويوسخوا مكان ما هما قاعدين ؟؟؟

وبعدين مين العبيط اللى يسمح لحد انه يرش راسه بالمييدات
من فضلك لاتاخذ وتحكم على الامور من ظاهرها
اتقوا الله وبلاش افتراء وطمس للحقائق
وبعدين حاجة غريبة كل معارض للانقلاب بقى اخوانى..ايه الهبل ده يعنى الاخوان فى يوم وليلة بقوا ملايين..احترموا عقولنا وبلاش نعمل زى الاعلام المصرى الفاسد الداعر المأجور
لطمس وقلب كل الحقائق ولا يعرض الراى الاخر
حسبنا الله ونعم الوكيل

ملايين ايه ؟؟؟ دول اخرهم 3 مليون
وثانيا مفيش افتراء وطمس الحقائق انا كل كلمة بقولها بستتدل عليها بقيديو او صور او دليل
واللي حصل دا مش انقلاب دي ثورة شعبية وقف جنبها الجيش
وعموما قول اللي انتا عايزه
انقلاب عسكري والشعب معاه
او ثورة شعبية والجيش معاه
المهم ان ربنا ازاح عنا الغمة ومرسي اتعزل اخيرا
وبعدين ايه الاعلام الفاسد دا ؟؟
هوا اي قناة تفضحكم وتفضح مخططاتكم الارهابية تبقا قناة فاسدة وداعرة وماجورة والكلام دا
ولا انتا عايز كل القنوات تتطبل لمرسي
انا رديت في الاقتباس

الاجابة عن جميع استفساراتكم حول السيارات وانواعها
يرجى التواصل على الفيس بوك
https://www.facebook.com/profile.php...46&ref=tn_tnmn
قديم 23-07-2013, 12:08 PM
fourseasons fourseasons غير متواجد حالياً

fourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond reputefourseasons has a reputation beyond repute

معلش فى حاجة فى زورى كده عاوز اقولها.هو مرسى لما طلع فى التحرير وقال لو خرجتوا عليا بالملايين حمشى كان يقصد مين بالظبط؟؟؟ اهله و عشيرته ولا المصريين.مش هو كان بيقول كل شوية انا رائيس لكل المصريين.يبقى المفروض انه كان يقصد المصريين.طب ايه كان رد فعله بقى...........ولا حاجه.عارفين مين ال مفروض يتحاكم ب تهمة الأنقلاب ...مرسى عشان هو ال وصل البلد لل احنا فيه........والله يا جماعة مفيش حد دلوقتى بقى طايق سيرة مرسى غير الأخوانجية فقط و بعض من التيار الأسلامى.لاكن كل ال انتخبه غير التيار ده والله والله بيضربوا نفسهم تلاتين جزمة عشان ال عملوه فى البلد بأنتخابهم واحد ليه جماعة فى الشارع وعددها مش قليل + تاريخ تنظيمى لاكن تنظيمى فى مصلحتهم فقط.فا البيحصل ده طبيعى انه يحصل حتى لو مرسى مشى بأنتخابات رئاسية بعد ال اربع سنين وكان حيقولوا تزوير و الشعب عاوزه و حينزلوا مظاهرات و اعتصامات زى ال احنا شايفينوه ده بالضبط لاكن ال عطى صوته لمرسى و مش اخوان للأسف مكنش فاهم ده او كان مضحوك عليه بأسم الدين.ولله الأمر من قبل ومن بعد

يا رب انصر مصر و لم شمل المصريين