العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 15-05-2009, 01:44 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربه جديده فى الفيرنا الهاف اوبشن (خبر هيفرح ملاكها )

الف شكر يارجاله على الردود
احمد يا انور انا مستعد بس انت تكون معايا و تكون مسئول عن العلاقات الخارجيه

كوكى باشا من نحيه انه يبى فى زرار بيرفعها دى طبعا مستحيل بس بجد و الله انا بفكر فى الحكايه دى من فتره انى اخلىند كل فرده حاجله ترفع العربيه بدل الكوريك العقيم ده

نور باشا ايه رايك فى الشغل

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 15-05-2009, 01:47 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuccessCre8or مشاهدة المشاركة

غبور دا فعلا عايز الحرق!!

الــRPM مهم جدا في العربيات المانيوال يا رجالة و الله

طب دلوقتي اجيب العدادات اللي فيها RPM منين ( في المنصورة) ؟؟؟؟

و بالنسبة لعداد الكيلومتر بتاع العربية ؟؟ اية اللي حصل اتصفر ولا أية ؟؟ يعني دلوقتي عربية صاحبك مكتوب فيها هي ماشية كام كيلو ؟؟ و لا على حسب عداداتك انت ؟؟

يا ريت توضح يا أستاذ احمد و شكرا على تجاربك المفيدة مع الفيرنا

و الله ياباشا عندك حق

بخصوص مكانه فى المنصوره معرفش و الله بس ياباشا احنا نجيبهولك لحد عندك
بالنسبه للعداد عربيه صحبى كانت عامله 70 الف انا كنت عامل 25 الف و لما ركبت العداد بتاعى عنده ظهرت قرايه ال 25 الف و ده معناه ان الكيلو متر تسجل على العداد نفسه

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 15-05-2009, 02:00 AM
alref alref غير متواجد حالياً
من انا؟: Radiomania
التخصص العملى: Radiologist

alref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond reputealref has a reputation beyond repute

تجربة جامدة جدا

بس افهم من كده ان ممكن اي حد يغير التابلوه بتاع العربية و العربية تقرا كيلومترات غير الحقيقة
دا ممكن يبقي باب لعب كبير اوي في المستعمل
تخيل عربية عاملة 500 الف كيلو مثلا و بتغيير العداد تبقي عامله 25 الف كيلو مثلا

ممكن فعلا يحصل ؟؟

No
Pain No Gain
Dr. Mohamed El-Refaey
Radiologist

قديم 15-05-2009, 02:12 AM
Mohamed Dahab Mohamed Dahab غير متواجد حالياً

Mohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud ofMohamed Dahab has much to be proud of

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة koky_90 مشاهدة المشاركة

جامد يا أ/احمد الشغل ده ptmnlo123per171
انا حاسس انك هتيجى في مره تقول الفرنا في زرار بيخليها دفع رباعى (ربنا ستر )ptmnlo123per1127
حلوه دى

وحلو الموضوع برضه فعلا خبر يفرح

I'M always
DAHAB
it's my Name
قديم 15-05-2009, 02:11 PM
SuccessCre8or SuccessCre8or غير متواجد حالياً

SuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to allSuccessCre8or is a name known to all

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMEDCAR مشاهدة المشاركة

و الله ياباشا عندك حق

بخصوص مكانه فى المنصوره معرفش و الله بس ياباشا احنا نجيبهولك لحد عندك
بالنسبه للعداد عربيه صحبى كانت عامله 70 الف انا كنت عامل 25 الف و لما ركبت العداد بتاعى عنده ظهرت قرايه ال 25 الف و ده معناه ان الكيلو متر تسجل على العداد نفسه

يا باشا ربنا يخليك ... بجد حضرتك من الناس الذوق جداً يعني

و هو كدا كدا انا هأجل الموضوع دا بعد الإمتحانات إنشاء الله ... إدعولي ربنا يوفقني