العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 26-08-2011, 12:47 AM
momo333 momo333 غير متواجد حالياً

momo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these parts
افتراضي رد: الحمد الله اخيرا استلمت نيو اكسنت rb 2012 تقرير مبدائ

العربية دي معايا هي حلوة اوووي بس بحس ان كل و احد من الاعضاااء بيشتكي من حاجة معينة فيهااااااا انا مثلا بحس بصوت الاسفلت اوووي يعني لازم يكون الشارع تمام غير اني كونت سمعت صوت تكة في الاول و تاني روحت التوكيل و كان في واحد معاة نفس العربية و بيسمع صوت التكة دي عربية الشخص التاني اوتومتيك و قالوا وفي التوكيل ان دا عااااااااادي و بيروح مع الوقت

بخصوص صوت اللي بتسمعة من الكونتكت زي الاستاذ اللي رد عليك متخليش الكونتكت و الع كتير عشااااان ان عملت الموضوع دا من غير مقصد و سمعتة و بعد كدا مفيش
صوت الفرامل اناا مسمعتهوش خالص الحمد الله و مش عايز اسمعة اسف اني كتبت كلام كتير ا
قديم 26-08-2011, 05:43 AM
mohamedmostafa mohamedmostafa غير متواجد حالياً

mohamedmostafa will become famous soon enoughmohamedmostafa will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momo333 مشاهدة المشاركة

العربية دي معايا هي حلوة اوووي بس بحس ان كل و احد من الاعضاااء بيشتكي من حاجة معينة فيهااااااا انا مثلا بحس بصوت الاسفلت اوووي يعني لازم يكون الشارع تمام غير اني كونت سمعت صوت تكة في الاول و تاني روحت التوكيل و كان في واحد معاة نفس العربية و بيسمع صوت التكة دي عربية الشخص التاني اوتومتيك و قالوا وفي التوكيل ان دا عااااااااادي و بيروح مع الوقت

بخصوص صوت اللي بتسمعة من الكونتكت زي الاستاذ اللي رد عليك متخليش الكونتكت و الع كتير عشااااان ان عملت الموضوع دا من غير مقصد و سمعتة و بعد كدا مفيش
صوت الفرامل اناا مسمعتهوش خالص الحمد الله و مش عايز اسمعة اسف اني كتبت كلام كتير ا
هيه حلوه جدا طبعا الحمد الله انا مشكلتى كلها دلوقتى فى الانذار وموضوع صوت الاسفلت ده انا كمان بسمعه بس سمعت لو نفخنا العجل نيتروجين بيبقى احسن بكتير وده ناوى اعمله ان شاء الله

التعديل الأخير تم بواسطة حازم شاهين ; 27-08-2011 الساعة 09:02 PM
قديم 26-08-2011, 06:09 AM
الصورة الرمزية PoweRPassioN
PoweRPassioN PoweRPassioN غير متواجد حالياً

PoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud ofPoweRPassioN has much to be proud of

ألف مبروك

Dr.Ahmed AlSherif

هنا تتجسد معاني الارادة والعزيمة والاصرار والتحدي والامل
قديم 26-08-2011, 07:45 AM
AMRSAID127 AMRSAID127 غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشغل طلمبات

AMRSAID127 will become famous soon enough

بالنسبة لموضوع الانذار اضغط على المفتاح بتاع القفل الى فى الريموت لمدة طويلة
وانشاء الله هيرجع الصوت تانى عشان هو كده معمول صامت
معلش انا بقى ليا سوأل انتا لما بتفول العربية على الاخر بيكتبلك على الشاشة التفويلة دى هتعمل كام كيلو برجاء كتابة عدد الكيلوهات
قديم 26-08-2011, 11:20 PM
momo333 momo333 غير متواجد حالياً

momo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these partsmomo333 is infamous around these parts

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AMRSAID127 مشاهدة المشاركة

بالنسبة لموضوع الانذار اضغط على المفتاح بتاع القفل الى فى الريموت لمدة طويلة

وانشاء الله هيرجع الصوت تانى عشان هو كده معمول صامت

معلش انا بقى ليا سوأل انتا لما بتفول العربية على الاخر بيكتبلك على الشاشة التفويلة دى هتعمل كام كيلو برجاء كتابة عدد الكيلوهات
ارد انا بعد اذنك 612 كيلو