العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 01-10-2010, 07:33 AM
corsair
Guest

افتراضي رد: فيرنتي مع بعض التعديلات المتواضعه

الله عليك يا عم ايمن وبعدين مش تقولنا يا راجل كنا عدلنا معاك فيرنيتنا بس ولا يهمك الف مليون مبروك علي التعديلات الجميلة ديه واحلي حاجه فيها بساطتها

بس في كام سؤال كدا يا زعيم بعد اذنك

اولا الزجاج الفاميه ده كلفك قد ايه

ثانيا دراع التثبيت ده فيدته ايه وكلفك قد ايه

ثالثا الهويات اللي علي الابواب جبتها منين وكلفتك بردك قد ايه

وتسلملي يا زعيم معلش انا طولت عليك
قديم 01-10-2010, 08:35 AM
الصورة الرمزية احمد بدر1978
احمد بدر1978 احمد بدر1978 غير متواجد حالياً
من انا؟: متزوج عندى بنتين وولد
التخصص العملى: مهندس موبيلات فى اى 2
هواياتي: تربية الكلاب والصيد

احمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond reputeاحمد بدر1978 has a reputation beyond repute

تعديلات 100/100
وربنا يحفظهالك

الله يرحمه ويتغمد روحه الجنة....ويحشره مع الصالحين,,,,ويجزيه الفردوس الأعــلى,,

إننا لله وإنا إليه راجعون...

إن القلب ليحزن والعين لتدمع,,,وإنا لفراق أمثاله لمحزونون....

ان مرت الأيام ولم ترونـــــــي. فهذه مواضيعي فتـذكرونـــــــي. وان غبت يوما ولم تجدونــــــي. ففي قلبي حبكـم فـلاتنسونـــــــي. وان طال غيابـي عنكــــــــــــــم. دون عـودة اكون وقتهـا بحـاجــة للدعـاء فادعـولــــــــــــــــــ ي
قديم 01-10-2010, 02:16 PM
ايمن منصور ((عباسى )) ايمن منصور ((عباسى )) غير متواجد حالياً
عضو ((عباسى))
من انا؟: عباسى
التخصص العملى: عباسى
هواياتي: عباسى

ايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد فيصل مشاهدة المشاركة

استاذ ايمن .صباح الخير :الف مبروك التعديلات الرائعة جدا
حفظك الله وحفظ لك فرنتك ويسر لك الطريق
سؤال البار من اى نوع وموجود فين وبكام
من الضرورى ان يتم اللقاء ما بينا احنا من بلد واحدة اسكندرية الجميلة
انا الي اتشرف بمقبلتك
البار ده جبته من واحد بتاع قطع غيار استعمال بصدفه لقيته وهو الراجل كان عنده كام واحد وتقريبا مكنش عارف يعمل بيهم ايه فشتريته منه ب 100 جنيه
قديم 01-10-2010, 02:21 PM
ايمن منصور ((عباسى )) ايمن منصور ((عباسى )) غير متواجد حالياً
عضو ((عباسى))
من انا؟: عباسى
التخصص العملى: عباسى
هواياتي: عباسى

ايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant futureايمن منصور ((عباسى )) has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

تعديلات جميلة ماشاء الله ربنا يبارك لك فيها
انا حاسس ان الجنط 13 مش عارف صح ولا لاء بس باين شكله صغير على العربيه لو يكبر وتركب عتب هيظبط شكل الجناب جامد
كمان الفلتر السبور عايز يقرب من الشبكة اكتر او تعملة فتحة فى الكابوت
ربنا يخليك وشكرا علي زوقك
هو فعلا 13 وانا نفسي اركب 15 واعمل العتب والاكصدمات بس مستني شويه لما
علشان الموضوع حيخش في 5000 تقريبا
يعني ايه فتحه في الكبوت
قديم 01-10-2010, 02:29 PM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

حلو الزجاج الفيميه العسلى بس درجه زيرو دى مش ملحوطه فى اى لجنه ولا ايه؟والتعديلات جامده ياايمن مبروك

الكلمات الدليلية
هيونداى, نعديلات, هيونداى فيرنا