العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > Hyundai هيونداى > Accent Verna RB اكسنت فيرنا

Accent Verna RB اكسنت فيرنا Hyundai Accent - Verna - RB جميع اجيال اكسنت وفيرنا Hyundai Accent - فيرنا الجيل 2 Hyundai Accent - اكسنت الجيل 1 Hyundai Accent - نيواكسنت الجيل 3 Hyundai Accent - اكسنت ار بى RB الجيل 4

قديم 05-03-2010, 01:02 PM
الصورة الرمزية medoo3005
medoo3005 medoo3005 غير متواجد حالياً

medoo3005 will become famous soon enough
افتراضي رد: سؤال لمالكى نيو اكسنت 2010 الجديده

في مشكلة عندي في الفرامل الفرامل ضعيفة شوية انا مستني صيانة ١٠٠٠ كيلو علشان اروح غبور
قديم 06-03-2010, 10:34 AM
الصورة الرمزية محمد بدوى
محمد بدوى محمد بدوى غير متواجد حالياً
التخصص العملى: محاسب

محمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond reputeمحمد بدوى has a reputation beyond repute

[quote=medoo3005;144079]في مشكلة عندي في الفرامل الفرامل ضعيفة شوية انا مستني صيانة ١٠٠٠ كيلو علشان اروح غبور[/
فرامل البد ولا الرجل
انا كان عندى نفس المشكلة فى فرامل اليد ولاكن لاتقلق فى صيانة الالف هيظبطوها كويس
اما بالنسبة لموضوع السحب فى المطالع .فعلا تحس انها بتضعف بس مش عارف ايه السبب
ورغم ان العربية الحمد لله ممتازة معايا ( 7600ك حتى الان ) بس موضوع المطلع ده مضايقنى و بالذات لو المطلع لافف
قديم 06-03-2010, 04:44 PM
fars2000 fars2000 غير متواجد حالياً

fars2000 will become famous soon enoughfars2000 will become famous soon enough
رد: سؤال لمالكى نيو اكسنت 2010 الجديده

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة medoo3005 مشاهدة المشاركة

صح نفس العيب عندي في العربية والعربية عملة٤٠٠ كيلو سحب العربية عند المطلع ضعيف وبيقل فجاة العربية اوتوماتيك
شكرا على الرد أخى الفاضل ولكن مش قادر أوصل حتى الأن الى السبب ولا يكون ده فى الفترة الاولى لحد 3 الاف كيلو مثلا حسب ما سمعت من ناس زملائى وبعدها الماتور بيفوق ويسحب والله أعلم بس العربيه ممتازة فيما عدا هذا العيب وسحبها السيىء فى أى مطلع وربنا يسهل
قديم 06-03-2010, 04:52 PM
fars2000 fars2000 غير متواجد حالياً

fars2000 will become famous soon enoughfars2000 will become famous soon enough
رد: سؤال لمالكى نيو اكسنت 2010 الجديده

انا كان عندى نفس المشكلة فى فرامل اليد ولاكن لاتقلق فى صيانة الالف هيظبطوها كويس
اما بالنسبة لموضوع السحب فى المطالع .فعلا تحس انها بتضعف بس مش عارف ايه السبب
ورغم ان العربية الحمد لله ممتازة معايا ( 7600ك حتى الان ) بس موضوع المطلع ده مضايقنى و بالذات لو المطلع لافف[/quote]

أستاذ محمد هل قلت لهم الموضوع ده فى التوكيل وماذا قالوا على الموضوع ده عشان أنا شايف انك كده روحت مرتين مرة فى 1000 ومرة صيانة ال 5000 ك وألف شكر لاهتمامك .
وسؤال بعد اذنك اذا انا فى أول صيانة بستنى الالف ولا فى مدة شهرين أو شهر
قديم 06-03-2010, 11:20 PM
صبرك يارب صبرك يارب غير متواجد حالياً

صبرك يارب has a spectacular aura aboutصبرك يارب has a spectacular aura about

بص في حكاية وقت الصيانة انتي تروح يا أما لما تكل الالف كيلو او يعدي الشهر ايهما اقرب