العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > جسم و هيكل السيارة

جسم و هيكل السيارة الموضوعات الخاصة بصيانة جسم و هيكل و زجاج و حليات السيارة

قديم 04-02-2011, 03:02 AM
الصورة الرمزية momen_bondok
momen_bondok momen_bondok غير متواجد حالياً

من انا؟: أنا الفقيـرُ إلـى ربِّ السمـواتِ أنا المُسيكِينُ فى مجموع حالاتـي
التخصص العملى: فى مجال السياحه ( رحلات حج وعُمرة )
هواياتي: البرمجة , ما يخص السيارات , الكمبيوتر, الزراعة

momen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond reputemomen_bondok has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مفاجاءة من العيار الثقيل غير لون عربيتك زي ما انتا عايز بدون اي تاثير علي اللون الفبريكه

فكرة جامدة فعلا
بس ينفع اطبقها فى ال 128
قديم 04-02-2011, 03:21 AM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مفاجاءة من العيار الثقيل غير لون عربيتك زي ما انتا عايز بدون اي تاثير علي اللون الفبريكه

ياترى العربيه تتكلف كام ووقت اد أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 04-02-2011, 09:57 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد عبد الفتاح الكومى مشاهدة المشاركة

الله على الفكرة دى يا باشا ماكنتش اعرفها قبل كده بس عموما ده مش غريب عليك ما هو انت متميز من وقت انضمامى للمنتدى ودا عهدى بيك وعايزين المزيد دايما
تسلملي يا محمد باشا وربنا يقدرني علي خدمة المنتدي كله

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة skod1998 مشاهدة المشاركة

عايز أسماء المحلات التى تقوم بهذا التركيب وعناوينهم بالضبط

انا معرفش اسماء بعينها لاكن لو نزلت شارع دمشق هتلاقيهم هناك
قديم 04-02-2011, 09:59 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة momen_bondok مشاهدة المشاركة

فكرة جامدة فعلا

بس ينفع اطبقها فى ال 128

طبعا ينفع بس هتلاقي نفسك صرفت قرب تمن العربية فبلاش احسن لانه له وقت معين وممكن عيل يلعبلك عليه البخت وتضطر انك تغيرها

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

ياترى العربيه تتكلف كام ووقت اد أيه ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

العربية ممكن تتكلف يا ابو شروق في حدود 1500 لانها خامات مش خامه محدده ومبتاخدش وقت
قديم 04-02-2011, 04:03 PM
الصورة الرمزية acounter01
acounter01 acounter01 غير متواجد حالياً
من انا؟: الباشا
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: التليفونات المحمولة

acounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond reputeacounter01 has a reputation beyond repute

بصراحة فكرة رائعة وممتازة للحفاظ علي دهان الفبريكة بتاع العربية

سبحان الله وبحمده

سبحان الله العظيم