العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات اليابانية > متسوبيشى Mitsubishi

قديم 25-03-2013, 01:01 AM
هشام الشيخ هشام الشيخ غير متواجد حالياً

هشام الشيخ will become famous soon enoughهشام الشيخ will become famous soon enough
افتراضي رد: موسوعة أعطال اللانسر

من كلام حضرتك انه بعد التفويل بيتظبت يعنى مفيش اى مشكلة بعد كده وياريت تفول دايما عند النص بالكتير(انا بأعمل كده على طول) ______ بالتوفيق__مع خالص تمنياتى الطيبة

قديم 03-04-2013, 01:34 PM
hussina56 hussina56 غير متواجد حالياً

hussina56 is on a distinguished road

ياباشا صباح الخير اود ان اسال انا عندى لانسر بومة 2007 هل يوجد فى العداد لمبة للحزام والابواب وماهى المبات الموجودة ولك اف شكر ارجو ارسال الرد على الاميل ودة من عشمى شكرا ياباشاااااااااااااااااااا اااااا
قديم 03-04-2013, 10:50 PM
الصورة الرمزية mido_sniper
mido_sniper mido_sniper غير متواجد حالياً

mido_sniper is on a distinguished road
Smile رد: موسوعة أعطال اللانسر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hussina56 مشاهدة المشاركة

ياباشا صباح الخير اود ان اسال انا عندى لانسر بومة 2007 هل يوجد فى العداد لمبة للحزام والابواب وماهى المبات الموجودة ولك اف شكر ارجو ارسال الرد على الاميل ودة من عشمى شكرا ياباشاااااااااااااااااااا اااااا
لو عربيتك خليجى يبقى هتلاقى لمبة حزام.....وباقى اللمبات فى العداد لو العربية 1600 كاملة يبقى لمبة (بنزين-شيك موتور-ابواب-ايرباج-هاند بريك-زيت-abs فرامل)

قديم 27-04-2013, 11:42 AM
AHMAD_FOX AHMAD_FOX غير متواجد حالياً

AHMAD_FOX is on a distinguished road

السلام عليكم يالانسروية يا محترمين انا معايا لانسر بطة وبعد ما اشتريتها بفترة ظهر فيها عيب وهو رجة عند دوسة الفرامل علي السرعات العالية في ناس قالولي غير الطنابير وفي ناس قالولي قواعد الماتور او كهربا وفي ناس تالته قالولي اخرط الطنابير ههههههههههه معلش طولت عليكو طيب منين اجيب طنابير وسعرها كام واجيبها جديدة ولا استيراد والباشا الميكانيكي مصنعيته كام وبالمرة لو حد يعرف ميكانيكي وعفشجي وبتاع فرامل محترم يدلني معلش انا جديد علي اليباني اخوكو مزنوق هههههههههه وشكرا
قديم 29-04-2013, 10:36 PM
AHMAD_FOX AHMAD_FOX غير متواجد حالياً

AHMAD_FOX is on a distinguished road
للاهمية رد: موسوعة أعطال اللانسر

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AHMAD_FOX مشاهدة المشاركة

السلام عليكم يالانسروية يا محترمين انا معايا لانسر بطة وبعد ما اشتريتها بفترة ظهر فيها عيب وهو رجة عند دوسة الفرامل علي السرعات العالية في ناس قالولي غير الطنابير وفي ناس قالولي قواعد الماتور او كهربا وفي ناس تالته قالولي اخرط الطنابير ههههههههههه معلش طولت عليكو طيب منين اجيب طنابير وسعرها كام واجيبها جديدة ولا استيراد والباشا الميكانيكي مصنعيته كام وبالمرة لو حد يعرف ميكانيكي وعفشجي وبتاع فرامل محترم يدلني معلش انا جديد علي اليباني اخوكو مزنوق هههههههههه وشكرا
ليه محدش رد علي كده برده

الكلمات الدليلية
ميتسوبيشى لانسر, mitsubishi