العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مقارنات > ريفيوهات

ريفيوهات ساحة لعقد المقارنات وكذلك مراجعة رفيوهات (تقارير) السيارات واختبارات التصادم

قديم 10-06-2009, 11:38 PM
الصورة الرمزية NASERELFHHAM
NASERELFHHAM NASERELFHHAM غير متواجد حالياً
من انا؟: الفقير الى الله
التخصص العملى: أعمل بمصر للطيران
هواياتي: الكومبيوتر

NASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond reputeNASERELFHHAM has a reputation beyond repute
افتراضي رد: survey :- ايه انسب عربية في مصر

ptmnlo123per145
قديم 11-06-2009, 01:31 AM
الصورة الرمزية khaledsamo
khaledsamo khaledsamo غير متواجد حالياً

khaledsamo has a reputation beyond reputekhaledsamo has a reputation beyond reputekhaledsamo has a reputation beyond reputekhaledsamo has a reputation beyond reputekhaledsamo has a reputation beyond reputekhaledsamo has a reputation beyond reputekhaledsamo has a reputation beyond reputekhaledsamo has a reputation beyond reputekhaledsamo has a reputation beyond reputekhaledsamo has a reputation beyond reputekhaledsamo has a reputation beyond repute

انا شايف بعد اذنكم انة لا يوجد سيارة مناسبة لشوارع المحروسية
بسبب الشوارع اللي تجنن - الأختناقات المرورية و كم السيارات اللي في كل مكان - طبعا مش هقولكم ان ثلاث اربع المصريين اساتذة في السواقة ( حاصلين علي رخص قيادة كف.. )
المهم ربنا يكون في عون السيارات في مصر حتي لو هامر
و شكرا ليكم جميعا
قديم 13-06-2009, 03:32 AM
الصورة الرمزية elkady0
elkady0 elkady0 غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان
التخصص العملى: طالب
هواياتي: السيارات

elkady0 has a brilliant futureelkady0 has a brilliant futureelkady0 has a brilliant futureelkady0 has a brilliant futureelkady0 has a brilliant futureelkady0 has a brilliant futureelkady0 has a brilliant futureelkady0 has a brilliant futureelkady0 has a brilliant futureelkady0 has a brilliant futureelkady0 has a brilliant future

انا رايي الكرولا و البيجوووووو واللانسر
قديم 17-06-2009, 02:15 PM
Hisham Elhadede Hisham Elhadede غير متواجد حالياً

Hisham Elhadede is on a distinguished road

انا برشح الهيونداى عمتا لانها فعلا مناسبة لشوارع مصر وعربية بتستحمل الشحتاتا واسعارها مناسبة واشكالها حلوة جدا يعنى حمالة اسية وفخمة و قطع غيارها رخيصة واسعارها معقولة.........هى الهيونداى هى اللى تنفع جدااا لانها عربية محترمة اوى وده راى وانا بقالى 15 سنة بركب هيونداى والحمد الله مشتكتش منها ودلوقتى معايا النترا الجديدة ومريحانى جدا فى كل حاجة....طبعا الهيونداى
قديم 17-06-2009, 11:53 PM
khodary2000 khodary2000 غير متواجد حالياً
من انا؟: انا اعمل فى مجال تامين السيارات
التخصص العملى: محاسب وسمسار تامينى
هواياتي: الكومبيوتر والسفر

khodary2000 is on a distinguished road

انا افضل النيسان ايضا