العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > سفارى وطرق

سفارى وطرق اماكن تستحق الزيارة - سفارى - رحلات - طرق جديده او مختصره - طرق احذر منها

قديم 04-07-2010, 06:42 AM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احترسوا من طريق مصر/ أسكندرية الصحراوى

الله فكره مب
ئيا انا دافع 450 جنيه ردرار و انا رايح الساحل انا عديت علي 8 رادرارت اتقفشت في 3

و الرجل يقولي العربيه دي جابت 170 ازاي اقوه الظرووف يقلي طيب قياده بعونه قولتله عندي امتجان و مستعجل و الغبي ميعرف ان اليوم كان الجمعة ههههههههههههههههه

اكلام ده من 4 شهور خلي بالكم انا في الساحل دلوقتي و الطريق متلغم رادرات

my peugeot 306 gti6
قديم 04-07-2010, 07:01 AM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

الرخص موجودة فى البيت عملت بيهم محضر وشايلهم فى درج فى البيت وقفلت عليهم بالمفتاح ورميت المفتاح فى النيل

ههههههههههههههههههههههه

طب لما النيل ميته تخلص المفتاح هيظهر وساعتها هجيبه واسلمه بايدي للحكومه
قديم 05-07-2010, 03:36 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

النيل ميته تخلص ؟؟؟؟؟؟ ده من انهار الجنة ياعم وبعدين انت بيخيل عليك كلام اثيوبيا ده تهويش يابنى وعموما الجملة دى عرفتنى اد ايه بتحبنى بقى عايز تنشف النيل وتعطش المصريين علشان تدى الحكومة مفتاح الخزنة اللى فيها الرخص بتاعتى علشان يسحبوها ؟
قديم 05-07-2010, 04:24 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

الله الله كده فعلا الشرطه فى خدمه الشعب ههههههههه
قديم 05-07-2010, 04:59 AM
الصورة الرمزية lost2008
lost2008 lost2008 غير متواجد حالياً

lost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond reputelost2008 has a reputation beyond repute

احسن حاجة على طريق اسكندرية الصحراوى انك تسافر باليل, لا رادار و لا وجع دماغ, انا جربته كذا مرة على 160 و كله كان تمام