العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > موضوعات متميزة

موضوعات متميزة لا يسمح للأعضاء بنشر موضوعات بهذا القسم

قديم 01-03-2010, 11:01 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: ماهى اكثر عربيه استمتعت بسواقتها ولماذا

شيفورليه نص نقل كنت سايقها وكنت راعب الناس كلها اللي علي الطريق
قديم 01-03-2010, 11:42 PM
الصورة الرمزية bmkbmk
bmkbmk bmkbmk غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد كمال
التخصص العملى: Oracle systems consultant
هواياتي: العربيات ... الكمبيوتر ... الجيم

bmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond reputebmkbmk has a reputation beyond repute

شكرا على الموضوع الجامد يا باشا
انا سقت عربيات كتير جدا بس الالمانى غالبا ما يكون هو الافضل و من التجارب التى لا تنسى

1- بورش كايين اس بتاعت واحد صاحبى مش هقول لكم على اسمه و طبعا كانت تجربة شيقة جدا اول مرة اتعامل فيها مع الوحش الالمانى الدفع الرباعى بثبات السيارات السيدان الالمانية

2- اول مرة سقت البى ام 740 ... ايه ده قاعد فى صالون معزول عن الدنيا و شد وهمى

3- لما سقت مرسيدس S350 موديل 2009 حسيت انها عربية مريحة اكتر من اللازم و نمت بجد و انا سايقها و مستنى اسوق ال ايه ام جى ان شاء الله.

4- لما سقت بى ام 330 و سقت 523 الاولانية عجبنى قوى تسارعها و عصبيتها و ثباتها و التانية عجبتنى قوى فخامتها و شياكتها

5-بكون مستمتع جدا و انا سايق عربيتى كابريس 2004 و هى 5700 سى سى و 330 حصان بسبب انى بقدر اشد مع اى حد بقلب جامد و غالبا لا تخذلنى

و شكرا مرة تانية على الموضوع الجامد جدا

......................... ..

يا ترى جاهزين لتجربة السواقة اللى جاية ؟؟؟؟؟!!!!!!!

التعديل الأخير تم بواسطة bmkbmk ; 01-03-2010 الساعة 11:51 PM
قديم 02-03-2010, 03:49 AM
الصورة الرمزية horas3000
horas3000 horas3000 غير متواجد حالياً
من انا؟: شريف بيومي منسي
التخصص العملى: Executive Manager
هواياتي: السيارات و التكنولوجيا و الموسيقي

horas3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond reputehoras3000 has a reputation beyond repute

الحمد لله علي السلامة يا كيمو و عود احمد
و عمره مقبولة ان شاء الله

Sharief Mansy

Farewell my Cayenne, you were the best car i ever had and driven
قديم 02-03-2010, 03:58 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

ممممم
الموضوع محير بجد
لكن انا اذكر
الفيات كوبيه من افضل السيارات وضعيه قياده و تحكم و قوه
و الاوبل جي تي الجيل الاول كذلك
و المرسيدس الفئه اي موديل 94
و البيجو 505
و اخيرا معشوقتي فيات 132 2000
و لو اخترت اركب و اسوق اي عربيه في دول حاليا اتمني ال 132 بلا شك!!!
الله عليك ياحازم انا برضه كان معايا 132 وتصدق لما كان موتورها خفيف كنت برضه بجرى بيها اسرع من اى حد ولما عملتلها عمره مكنتش متكيف منها زى الاول
قديم 02-03-2010, 04:00 AM
الصورة الرمزية lol64
lol64 lol64 غير متواجد حالياً

lol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond reputelol64 has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة bmkbmk مشاهدة المشاركة

شكرا على الموضوع الجامد يا باشا
انا سقت عربيات كتير جدا بس الالمانى غالبا ما يكون هو الافضل و من التجارب التى لا تنسى

1- بورش كايين اس بتاعت واحد صاحبى مش هقول لكم على اسمه و طبعا كانت تجربة شيقة جدا اول مرة اتعامل فيها مع الوحش الالمانى الدفع الرباعى بثبات السيارات السيدان الالمانية

2- اول مرة سقت البى ام 740 ... ايه ده قاعد فى صالون معزول عن الدنيا و شد وهمى

3- لما سقت مرسيدس S350 موديل 2009 حسيت انها عربية مريحة اكتر من اللازم و نمت بجد و انا سايقها و مستنى اسوق ال ايه ام جى ان شاء الله.

4- لما سقت بى ام 330 و سقت 523 الاولانية عجبنى قوى تسارعها و عصبيتها و ثباتها و التانية عجبتنى قوى فخامتها و شياكتها

5-بكون مستمتع جدا و انا سايق عربيتى كابريس 2004 و هى 5700 سى سى و 330 حصان بسبب انى بقدر اشد مع اى حد بقلب جامد و غالبا لا تخذلنى

و شكرا مرة تانية على الموضوع الجامد جدا

الله يخليك ياكيمو عربيات جامده قوى اللى بتتكلم فيها دى ماشاء الله