العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > حوادث السيارات

حوادث السيارات مواضيع حوادث السيارات للإستفادة منها و محاولة تجنبها

قديم 23-08-2013, 05:33 PM
الصورة الرمزية mohamed hossam elemam
mohamed hossam elemam mohamed hossam elemam غير متواجد حالياً
من انا؟: محمد حسام
التخصص العملى: مامور ضرائب
هواياتي: قياده السيارات

mohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant futuremohamed hossam elemam has a brilliant future
افتراضي ربنا ستر ها

امبارح وانا ماشي في التمه الخامس نت بجريه علي 120 واشي وقدامي عربيه سوزي نصف تقل المهم انا شايف العربيه ماشيه امامي وفجاءه لقيت العربيه واقفه مكانها ومش بتتحر ان بيني وبنها 20 متر بالكتير قمت دايس فرامل علي الاخر وقمت حادف مين ورديت شمال تاني بسرغه بس انت معديا جمبي اكسنت شاف اللي جرها فام عامل ذي عشان ميلبس فيها وانا برد تاني علي الشمل انت الاسنت ديه لتشيت المرايه بتاعت بعد معديت نزلت وفضلت ازعق لبتاع السوزوي عشان الباشا واقف في تلت الشارع وبيقول عطلانه بعد ما وقفت و مكنش مديه اي عامه انهن وافق خالص بس رنا ستر لو نت خبط ان زمان العربيه صدرها داه واتفرت بس ربنا ستر الحمد لله

قديم 26-08-2013, 06:07 PM
tameromarw tameromarw غير متواجد حالياً

tameromarw will become famous soon enoughtameromarw will become famous soon enough
افتراضي Re: ربنا ستر ها

الحمد لله علي سلامتك وابقي حاول تمشي علي مهلك شوية لان الان واكيد حضرتك عارف ان 80 % من الشعب المصري ماشي بدماغه ولا يلتزم بقواعد المرور وربنا يستر علينا جميعا