العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 09-07-2010, 07:40 PM
corsair
Guest

افتراضي صور وفيديو مقابلة مصر موتورز الثانية وعيد ميلاد سعيد

اولا انا بجد مش عارف اليوم ده عدا ازاي بجد انا حزين جدا ان الوقت طار زي الصاروخ الواحد ملحقش يفرح باللمه الجميلة ديه وعلي راسنا الاستاذ حازم والاستاذ وائل وكل اللي كانو موجودين في المقابلة كان يوم جميل فعلا وعدا بسرعة بس ان شاء الله تكون المقابلة اللي جاية قريب ونتجمع كلنا من تاني والناس اللي زوغت من المقابلة ديه وهما عارفيين نفسهم كويس سامعني يا خالد يا خليفة يا بتاع الصعايدة
ده انا والاستاذ احمد بدر هنكلك بس اما نشوفك بس

ديه يا جماعة بعض الصور والفيديو لسه بظبظه علي اليوتيوب وهدمجه في الموضوع

رايسنا

البيك بوس حبيبي حازم باشا

برنس زمانه اللي مصيتنا في البلد وائل باشا

ندخل بقا علي الاعضاء الجمال اللي نورونا النهارده وخلو اليوم كان زي العسل

طبعا ديه البشمهندسه ميرنا وابنها الجميل مينا اللي نورونا النهارده

رجال المنتدي اللي ولعوها النهارده

وائل باشا اللي مصيتنا في التلفزيون

اجمد حاجه التورته محدش يفهمني غلط يا جماعه هي اي نعم اتنسفت بس كانت تورته

التورته وهيه بتتغز بلا رحمه

المجرمين اللي غزوها انا ماسك عليهم صور وادي الصور اهيه

ضربة رجل واحد يارتني كنت معاهم

الفيديو جي في الطريق يا رجاله متقلقوش

قديم 09-07-2010, 08:08 PM
corsair
Guest

افتراضي رد: صور وفيديو مقابلة مصر موتورز الثانية وعيد ميلاد سعيد

اول كلمة في اللقاء للاستاذنا الكبير

قديم 09-07-2010, 08:10 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute
افتراضي عيد ميلاد مصر موتورز الثاني الله اكبر علي الجمال :)

بدايه احب اشكر كل الحاضرين و كل الناس اللي كان نفسهم يحضروا و لم يسعفهم النصيب.
و اشكر كل عضو معانا في المنتدي لانه لولا الاعضاء ما كنا وصلنا لهذه المكانه الرفيعه
و ما كان للمنتدي طعم بدون الاعضاء.
..........
شخصيات لذيذه و جو عائلي يبهر الجميع

هذا باختصار ما رأيناه الامس من جميع الحضور بالرغم من وجود شخصيات لاول مره في المقابلات الا ان جميع الاعضاء بلا استثناء كانت لها كاريزما خاصه يمتاز بها كل عضو علي وجه الخصوص.
و علي الرغم من انني كنت اود ان يفتح الموضوع احد الاعضاء الحاضرين و ليس أنا باعتباري احد افراد الاداره و كنت اود فقط ان اكتب مشاركه عاديه الا انه نظرا لتأخر الصور و عدم فتح الموضوع فضلت ان افتح الموضوع بكلمه بسيطه تعبر عن كل الاعضاء الحاضرين امس.

الاعضاء في كلمه

اول واحد لازم اتكلم عنه الباشمهندس نبيل عبد الرحمن
راجل من الزمن الجميل بيفكرني بوالدي و كان وجوده في المقابله شرف لينا جميعا
و نشكره لحضوره من الاسكندريه الي القاهره في هذا الوقت الحار.

نجد بجوار الباشمهندس بنيل شاب اسكندراني بشوش و عند الاقتراب منه نجده السيد احمد بدر قادم ايضا من اسكندريه و قد قام بثقديم عيد ميلاد كريمته انجي للحاق بعيد ميلاد مصر موتورز.

و علي نفس المائده نجد الدكتور خالد (TELEBK) و لم يسعفني الحظ بالجلوس معه لفترات الا انه انسان هادئ و متزن جدا .

علي الطرف الاخر نجد السيد محمد جاد (GADIX ) ولاول مره في مقابله مصر موتورز و بالرغم من قله مشاركاته الفتره الماضيه الا انه كان من اوائل الحاضرين للحفل و تمتعنا بكلامه الشيك و ابتسامته الجميله التي لم تفارقه طول الاحتفال

و ايضا نجد الاستاذ خالد الشريف و هو كما رأيناه علي صفحات المنتدي انسان لبق جدا و حاضر دوما باسلوب شيق و فكر رفيع و استمتعنا جميعا بكلمته التي القاها علينا

من بين الحاضرين كانت مدام ميرنا و ابنها الاستاذ مينا في لفته كريمه منها و نتمني نشوفها دائما في المقابلات

و علي مائده اخري نري طاقم قديم من الاعضاء كان و مازال يملي المنتدي بمشاركاته الغنيه
نجد الباشمهندس سامح رمزي (SAM RAM) بخفه دمه و حضوره الطاغي رغم قله مشاركاته الفتره الماضيه الا انه كان من اوائل الحاضرين و بجد سعدت في لقائي معه الذي اتمناه منذ اخر مره تقابلنا في افطار رمضان العام الماضي

و نجد بجانبه الباشمهندس (SUMO) رائد رياضه المحركات و احدي اقدم العضويات بالمنتدي.

مع وجود اخي الحبيب الباشمهندس احمد انور و تعليقاته المليئه بالسخريه في اطار منمق و هادئ قد سعدت برؤيته ثلاث مرات في ثلاث اسابيع متتاليه

ينضم اليهم الاستاذ سيف الدين الشهير بأبو سجده و حواره الممتع عن سوق السيارات و ووجهات نظره الصائبه لما سوف يكون عليه الامور في الفتره المقبله.

و ايضا وجود السيد طارق صقر و كانت ثالث مره اراه و لم يتغير رأي فيه منذ اول مره فهو انسان شهم و اصيل و لم يتركني لحظه علي طريق وصولي فشكرا لك يا طارق

نري ايضا شباب المنتدي الجميل و قد حضروا جميعا
كوكي او محمود اخي الاصغر و لا اجد كلمه اخري اوصفها به
لانسر ستايل او ميدو او محمد او اي اسم تختارونه فأنه شخص واحد مهذب و محترم و ذو ملامح مصريه اصيله ادعو الله ان يوفقه.
ونأتي الي عملاق الشباب والاوبل ايضا و اطيب قلب تيفا كنج الشهير بمصطفي

الي هذا و اجد شخص ابيض البشره و وجه يشع نور قد دخل المكان و عند التدقيق اجده السيد احمد بنداري الذي لا يختلف كثيرا عن صورته في المنتدي ايضا و قد كنت اتمني ان اتكلم معه اكثر من ذلك لكن الوقت لم يسعفني

و قد قمت بجوله في اركان سبير كار و رجعت مره اخري لاجد شابا مبتسما و قد استطاع في خمس دقائق ان يمسك اطراف الحديث مع كل الحضور و عندما اقتربت لاسلم عليه وجدته السيد احمد ممدوح الشهير ب (CORSIR) و استطاع بفضل حضوره ان يقتلع الضحكات من جميع الوجوه الموجوده بالحفل.

و بعد فتره من الاحتفال قد تشرفنا بوجود الاعضاء المميزين مثل محمد هشام(MO) و محمد زكي و احمد الجندي و كنت اتمني ان اتحدث مع هذا الشباب الصاعد و الواعد
لكن بالتأكيد يوجد مرات اخري بأذن الله

نجم الحفل الذي اتمني مشاركته في المنتدي مره اخري هو السيد هاني عطيه
PAYOO
كان له حضور خاص و كاريزما مختلفه و نظاره سوداء ايضا تغطي معظم ملامحه
بجد لا استطيع ان اصف سعادتي لوجوده في الحفل و اتصاله الهاتفي بي ليطمئن علي سلامه وصولي
شكرا ليك يا هاني و اتمني رؤيتك في القريب.

الي هنا و سوف اختم بشخصين الذي اعتبرهم الجندي المجهول للحفل
الاستاذ حازم شاهين المنظم في كل شئ
و ابو نورا الشهير بوائل مجدي
و لا اريد ان اتكلم عن هؤلاء بالتحديد و اترك اي زميل اخر للتحدث عنهم
لانني لا استطيع ان اصفهم و مهما تكلمت لا استطيع ان اجازيهم حقوقهم من رعايه و تنظيم و سهر دائم علي المنتدي.

و تفضلوا معانا البوفيه
مركز تحميل

حـازم خـضـر

قديم 09-07-2010, 08:17 PM
corsair
Guest

كبير الدهشنه وصل وائل باشا نجم فتا الشاشه الاول

قديم 09-07-2010, 08:28 PM
corsair
Guest