العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف > المقابلات

المقابلات المقابلات الرسمية لمصر موتورز باشراف وتنظيم الإدارة يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 09-08-2009, 09:55 AM
الصورة الرمزية SuMo
SuMo SuMo غير متواجد حالياً

مشرف قسم رياضة المحركات

SuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: إجتماع إدارة مصر موتورز - 7 - 8 - 2009

سيبو بظبظ فحاله يا بشر انتو برضه عارفين اندفاع الشباب و تهورهوأنا لسه عند كلمتى يا بظابيظو
ptmnlo123per122

www.darelhasanat.jeeran.com
قديم 09-08-2009, 10:52 AM
الصورة الرمزية AHMEDCAR
AHMEDCAR AHMEDCAR غير متواجد حالياً
من انا؟: انسان عادى
هواياتي: السيارات

AHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond reputeAHMEDCAR has a reputation beyond repute

بذمتك يا وائل صورى دى صور لا ياراجل ده انا باين انى كنت رايح اتخانق مش احضر مقابله منك للى كلت ذراع جوزها ( انا بتكلم على صورى انا فقط )

بجد يا جدعان المقابله كانت جامد جدا جدا جدا و مسخره فى نفس الوقت

انا روحت الربوه الساعه 5 و لقيت الناس كلها متجمعه بدون وائل مجدى طبعا

و بجد فرحت جدا جدا جدا لما لقيت حبيبى اسلام شاهين ( اسمحلى اقول انك حبيبى ) لان دى بجد اول مره اقعد فيها معاك و نتكلم مع بعض اتمنى اشوفك تانى ياباشا ان شاء الله مع انى زعلان منك

الطرد اللى وصل لسومو اخده لوحده ماينفعش كده انا لازم يجيلى طرد انا كمان

ايمن يا عبد الرازق ابعد عنى و عن جارتى احسنلك بدل ما تزعل منى ههههههه ( فاكر الكلمتين دول قولتهم لمين )

و بخصوص السرحان استنى شويه و هاتلاقى بلاوى

و طعبا زى ما الكل اتفق ان الكقابله دى بجد كانت ناقصها

احمد انور و اسلام جلال و سامح رمزى حبيبى

سامح انا لسه سرحان معندكش حاجه تخلينى ما اسرحش

اه صحيح

حبيت انوه ان الدكتور عبد السلام مشكورا كلمنى علشان يسلم على كل الاعضاء لكن اللاسف ماكنتش موجوده معاهم ساعتها و انا قولتله انى هاقبلهم تانى على الساعه 11 لكن هو باين عليه كده نام منى تصبح على خير يا دكتور

حازم و ابيزا و بوب و سومو كلهم حابيبى و بجد بفرح انى اقعد معاهم

بس ايه رايك يا سومو فى بدله نهايه السهره بتاعتى انا و ايمن

سيف باشا الف الف مبروك على الزواج السعيد

®AHMEDCAR

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم
اذكروا الله
اللهم اغفر للمسلمين و المسلمات و المؤمنين و المؤمنات الاحياء منهم و الاموات
قديم 09-08-2009, 11:22 AM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuMo مشاهدة المشاركة

سيبو بظبظ فحاله يا بشر انتو برضه عارفين اندفاع الشباب و تهورهوأنا لسه عند كلمتى يا بظابيظو
ptmnlo123per122
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه ههه حرام عليك وقعت من الضحك هههههههههههههههه

بس اخيرا كتبت عربي يا سومو
قديم 09-08-2009, 02:24 PM
sigma sigma غير متواجد حالياً

sigma is just really nicesigma is just really nicesigma is just really nicesigma is just really nice

بالتوفيق يا جماعه
إلا هى فين ربوة مدينة نصر دى
أنا فاكر من حوالى 30 سنه كنا بنقول على المنطقه إللى فيها حاليا دار مناسبات الإدارة الماليه للجيش خلف المنصه مرتفعات مدينة نصر على سبيل الفكاهه وكنا فى إبتدائى وجداد على الجغرافيا !!!!!!!!!!
قديم 09-08-2009, 02:40 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

والله أعلم آخر شارع ذاكر حسين عند اتصاله بالدائرى وعلى شمالك ستجد ربوه فعلا مرتفعه

ولها مدخل و مخرج للسيارات !

Dr. Mowafi

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127