العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > بونتو PUNTO

قديم 27-09-2009, 12:34 AM
eng.mostafa eng.mostafa غير متواجد حالياً

eng.mostafa is on a distinguished road
افتراضي رد: حد جرب الجراند بونتو قبل كده؟؟

شكراً لردك ومساعدتك يا بشمهندس انا بدأت اتردد فعلاً في شرا العربيه دي وربنا ييسر اللي فيه الخير
وانا لسه في الكليه بنت الـ..... في قسم مدني
قديم 08-05-2010, 07:18 PM
kono kono غير متواجد حالياً

kono is on a distinguished road

يا جماعة المنتدى هنا ضعيف
محتاج اعضاء نشطاء
فيه فى منتديات تانية كل حاجة بالتفصيل عن جراند بونتو
قديم 08-05-2010, 11:28 PM
miroseba miroseba غير متواجد حالياً

miroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud ofmiroseba has much to be proud of

بص العربيه مش قليله ولا حاجه شغاله ميه ميه وبشوفها كتير الفتره الاخيره ديه بس لاسف التوكيل نايم مستنى الناس تعرف العربيه لوحدهم خلى الناس تولع الى عايز يشترى اهلا وسهلا والى مش عايز فى داهيه هو ده الى مش مخليها منتشره مش زى ما باقى التوكيلات بتعلن عن عربيتها الى احنا بنقول ديه منتشره منتشره ليه عشان الاعلان زى الافيو الى فيها عيوب الدنيا والاوبترا الى فيها نفس عيوب النوبيرا وعم غبور فى كل قناه عملك اعلان وفى المواقع لازم العربيات تنتشر امال توكيل فيات فى مصر انا ولا شوفتو عمل اعلان فى حياته ولا حتى على النت فبص الجراند بونتو احسن من الاوبترا والبروتون جين 2 وعربيات كتير فى نفس الفئه انا بنسبلى احسن من السيراتو ومفيش عربيه مش بتباع دنا شوفت تيوتا اسمه كورولا سيريس بتباع فى السوق ديه انا مشفتش ليها حاجه فى مصر بس اتباعت البيجو الى قطع غياره نادره وغاليه شغال بيع الفرق بين البونتو والاوبترا مثلا فى حكايه البيع ديه ممكن تقعد معاك شهر عشان تبيع وديه ممكن شهر ونص شهرين بس استحاله مش هتباع خالص بس وحكايه العربيه حلوه فهى ممتازه جدا انصحك تشتريها لانها من السيارات القويه وكفايه انها تقفيل ايطالى مش زى النيسان فى مصر

قديم 09-05-2010, 12:59 AM
الصورة الرمزية Devill Blood
Devill Blood Devill Blood غير متواجد حالياً
من انا؟: when u lose your dreams u become no thing at all
التخصص العملى: student at mansoura university - faculty of law - english section
هواياتي: أخبار السيارات-الرسم-الكمبيوتر والأنترنت

Devill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond reputeDevill Blood has a reputation beyond repute

أساسا معروف أن الأيطالى يركبك عربيات أوروبا بأسعار الكورى لكن طبعا يعيبه قطع الغيار

الكلمات الدليلية
الجراند, بونتو