العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 01-05-2012, 10:33 PM
الصورة الرمزية amr elsisi 1
amr elsisi 1 amr elsisi 1 غير متواجد حالياً

التخصص العملى: مفتش صيانة

amr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond reputeamr elsisi 1 has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايهما اشد تاثيرا

مشكلة هبوط السيارة
السبب الاول والاخير الــــــــــــيــــــــاي ــــــــات
وظيفة المساعد
هو امتصاص ترددات الياي في الانقباض والانبساط
قديم 01-05-2012, 11:04 PM
abokoko abokoko غير متواجد حالياً

abokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

معرفش بصراحة اليايات المذكورة تمشى من عدمة لكن خلينا فى الحاجاة المتجربة
مساعدين وسوست هايدولك احساس جميل بصراحة عارف العربية هاتبقى عاملة زى البطة
شكرا يا باشا
وان شاء الله لما انزل البلد هدور على اليايات وبعدين اشترى المساعدين وابقي اركبهم
قديم 01-05-2012, 11:12 PM

abokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond reputeabokoko has a reputation beyond repute

بالمره نسال
انا عندى الدركسيون كويس ومش تقيل بدرجة دركسيون قريب لى معاه لادا
انا اخف منه بكتير - بس انا عندى بوش وكنت قلت للميكانيكى يربط على المسمار من علبة الدركسيون شويه بس برضه لسه عندى بوش - عموما ده مش مشكله ليا لانى اتعودت عليه - بس لما بعدى ال90 بابتدى احس العربيه مش ثابته والدركسيون بيرعش معايا
المهم انا عندى الدركسيون فى المطبات اللى بيحطها المرور اللى بتكون زى الكور او المربعه اللى بتعكس الاضاءة
الدكسيون كانه بيخبط او بيلق - بتاع العفشه قال ان البيض او البارات حاجة زى كده المهم ان مجموعه الدركسيون السفليه عايزه تتغير لانها خفيفه - بس هى ممكن تتسحمل كمان شهور معايا ؟؟؟
ايه التعليق على الكلام ده ؟ وايه النصيحه ؟
قديم 01-05-2012, 11:44 PM
الصورة الرمزية أحمد عثمان محمد
أحمد عثمان محمد أحمد عثمان محمد غير متواجد حالياً
من انا؟: بكالوريوس المعهد العالى لعلوم الكمبيوتر و تكنولوجيا الإدارة بسوهاج و معادل ببكالوريوس تجارة
التخصص العملى: مجال الكمبيوتر
هواياتي: السيارات ، الكمبيوتر

أحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant futureأحمد عثمان محمد has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abokoko مشاهدة المشاركة

بالمره نسال
انا عندى الدركسيون كويس ومش تقيل بدرجة دركسيون قريب لى معاه لادا
انا اخف منه بكتير - بس انا عندى بوش وكنت قلت للميكانيكى يربط على المسمار من علبة الدركسيون شويه بس برضه لسه عندى بوش - عموما ده مش مشكله ليا لانى اتعودت عليه - بس لما بعدى ال90 بابتدى احس العربيه مش ثابته والدركسيون بيرعش معايا
المهم انا عندى الدركسيون فى المطبات اللى بيحطها المرور اللى بتكون زى الكور او المربعه اللى بتعكس الاضاءة
الدكسيون كانه بيخبط او بيلق - بتاع العفشه قال ان البيض او البارات حاجة زى كده المهم ان مجموعه الدركسيون السفليه عايزه تتغير لانها خفيفه - بس هى ممكن تتسحمل كمان شهور معايا ؟؟؟
ايه التعليق على الكلام ده ؟ وايه النصيحه ؟
كله إلا بيض الدركسيون لللادا ده خطر و لازم يتغير
تحياتى
قديم 01-05-2012, 11:52 PM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة أحمد عثمان محمد مشاهدة المشاركة

كله إلا بيض الدركسيون لللادا ده خطر و لازم يتغير
تحياتى
اللى اعرفه ان الخطر جدا فى ال لادا هو بيض المقصات ال4 بيضات 2 تحت و 2 فوق
ودول انا بغيرهم وقبل ميعادهم كمان
انا انا بتكلم على الدركسيون بيبقي زى حديده بالعرض وعليه بيضه من كل جانب دول اللى كان بيهزهم وبيقول عليهم خفاف بس يمشوا لفتره
ده صح ولا غلط
وممكن الشرح والافاده