العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > فيات FIAT > 128 FIAT

قديم 30-03-2012, 02:49 AM
صقرمصر
Guest

للاهمية رد: عايز حل نهائي للموتور

طبعا انا اشكر الجميع الاخوه الاعضاء المحترمين وانا شايف حضراتكم بترشحو موتور استيراد احسن من العمره بس اضمن ازاي ان الاستيراد شويه ويتعب ونبقه معملناش حاجه انا خايف من النقطه ديه وياريت يا اخوه تكلفه الموتور الاستيراد كام السياره موديل 2006 والفتيس خمسه غيار بالمرشليه انا عايز تكلفه الاستيراد وتكلفه العمره كامله عايز الموتور يبقي جديد وتحياتي للجميع كلكم والله اخلاق وذوق
قديم 30-03-2012, 04:20 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: عايز حل نهائي للموتور

انا تخيلت ان عربيتك 128 دلوقتى بتقول انها موديل 2006 فهل هى 128 ولا نوع تانى لان ممكن الكلام يختلف

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 30-03-2012, 06:01 PM
صقرمصر
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr_astra مشاهدة المشاركة

انا تخيلت ان عربيتك 128 دلوقتى بتقول انها موديل 2006 فهل هى 128 ولا نوع تانى لان ممكن الكلام يختلف
نعم اخي الغالي 128 موديل 2006 شكرا لمرورك
قديم 31-03-2012, 01:52 AM
الصورة الرمزية محمد حسن عبد الرحمن
محمد حسن عبد الرحمن محمد حسن عبد الرحمن غير متواجد حالياً
هواياتي: معرفة وتجميع المعلومات عن السيارات واحب اصلح اى حاجة بايدى

محمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond reputeمحمد حسن عبد الرحمن has a reputation beyond repute

بص يا باشا سعر الموتور الأستيرا حوالى 1000 جنية وشوف التجر اللى هتشترية منه تدخل ده فى ده وتشوف الفرق كام وخلص لو عايز تشترى دماغك روح لتوكيل فيات واشترى موتور جديد زيرو بسعر 4500 أربعة آلف وخمسائة جنية واشترى دماغك وهذة هى خلفيتى عن سعر المحرك الأستيراد والآخر الزيرو واتمنى ان اكون قد افادت شخصيتكم الكريمة والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
قديم 31-03-2012, 02:11 PM
صقرمصر
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد حسن عبد الرحمن مشاهدة المشاركة

بص يا باشا سعر الموتور الأستيرا حوالى 1000 جنية وشوف التجر اللى هتشترية منه تدخل ده فى ده وتشوف الفرق كام وخلص لو عايز تشترى دماغك روح لتوكيل فيات واشترى موتور جديد زيرو بسعر 4500 أربعة آلف وخمسائة جنية واشترى دماغك وهذة هى خلفيتى عن سعر المحرك الأستيراد والآخر الزيرو واتمنى ان اكون قد افادت شخصيتكم الكريمة والسلام عليكم ورحمة الله وبركاته.
اخي الغالي شكرا لمرورك لكن علي ما اعتقد الموتور الاستيراد اغلي من 1000 جنيه اما بخصوص الموتور الجديد غالي جدا وشكرا لمرورك الكريم