العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 27-11-2009, 10:55 AM
m_o_sakr m_o_sakr غير متواجد حالياً

m_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond reputem_o_sakr has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اى معلومات عن الfrv انا تحت امركم

ربنا يباركلك فى العربيتين و عقبال الجالينا ان شاء الله
و بمناسبه الجالينا هل تعرف اى معلومات عنها زى عيوبها او مشاكلها او الناس بتشتكى من ايه فيها؟؟

.
(لا تنسى ذكر الله)

((لا تنسونا بالدعاء))
>
>

إحترس من السرعه

.

قديم 28-11-2009, 03:15 PM
khaledazizeg khaledazizeg غير متواجد حالياً

khaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to beholdkhaledazizeg is a splendid one to behold

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة m_o_sakr مشاهدة المشاركة

ربنا يباركلك فى العربيتين و عقبال الجالينا ان شاء الله
و بمناسبه الجالينا هل تعرف اى معلومات عنها زى عيوبها او مشاكلها او الناس بتشتكى من ايه فيها؟؟
كل المشاكل الى موجودة فى الجالينا من الناس الى اعرفهم بيشتكوا من مشاكل تقفيل فقط ومش مشاكل فى اساس العربية
وكل سنة وانتوا طيبين
قديم 28-11-2009, 04:54 PM
osama_ruan osama_ruan غير متواجد حالياً

osama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of lightosama_ruan is a glorious beacon of light

بجد عربية تبهر بكل حاجة فيها بس متهيئلي هيبقي في مشكلة في سعر اعادة بعها تاني ودي المشكلة الوحيدة
قديم 03-02-2010, 05:57 AM
الصورة الرمزية taiko
taiko taiko غير متواجد حالياً

taiko will become famous soon enough

السلام عليكم
انا محمد وبردو واقع في نفس المشكلة وعايز اشتري FRV ومحتار اشتري 1600 ولا 1300 وكمان مانول ولا اوتو انا عاجبني تصميم البرليانس وشكلها وبالزات ان الجنط بتاعها 16 معنا كدة ان العفشة جامدة بس خايف شوية منها وبالزات من قطع الغيار انا شاب وكونت راكب عربية امريكي فالسعودية وعشان كدة عجباني البرليانس عشان السرعة والسبات بس كونت عايز اسال حضرتك على قطع الغيار وهل العربية مريحاك ولا لا وانا قارنتها باللوجان بس لقيت اللوجان عالية ومش سابتة وشكلها معجبنيش بصراحة, بس انا من المنصورة وفي جامعة سيناء وهسافر بيها ان شاء اللة ياريت حضرتك تعرف تفدني عشان انا بجد محتار
شكرا مقدما ويا ريت لو تعرف اسعرها واسعار قطع الغيار تفدني وعوما سوري انا عارف اني هتعبك معايا

التعديل الأخير تم بواسطة taiko ; 03-02-2010 الساعة 06:34 AM
قديم 13-05-2010, 11:08 AM
Ahmed Mohamed Elhalafawy Ahmed Mohamed Elhalafawy غير متواجد حالياً

Ahmed Mohamed Elhalafawy is on a distinguished road

طب هيا احسن و لا الماتريكس ؟؟

الكلمات الدليلية
برليانس