العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 04-08-2013, 06:24 AM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تجربة قيادة جيلى أميجراند EC7لمسافة 750 كيلو متواصل .. وأليكم ملأحظاتى

للرفع ، للافادة

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله

قديم 06-08-2013, 02:58 AM
مصطفي توني مصطفي توني غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اخصائي نظم معلومات
هواياتي: كورة القدم

مصطفي توني will become famous soon enoughمصطفي توني will become famous soon enough
افتراضي رد: تجربة قيادة جيلى أميجراند EC7لمسافة 750 كيلو متواصل .. وأليكم ملأحظاتى

والله انت كلامك شجعني اكتر ان انا اشتريها
انا كنت الاول محتار شوية بس بعد كلامك وكلام الاخوة الافاضل الاعضاء ارتحت اكتر للعربية
بس انا مقلق من حكاية انها صيني وأعادة البيع
يعني انا معايا فيرنا وانت عارف اعادة البيع بتاعتها عاملة ازاي يعني ماشاء الله
هل الايمجرندا كده ولا عشان صيني
انا مطمن شوية انها تبع غبور يعني هيعرف يخلي العربية تنتشر بسرعة وانا قريت تقرير انها واخدة رقم اتنين بعد الفيرنا في البيع في مصر حاليا في الفئة بتاعتها
قديم 06-08-2013, 05:43 AM
الصورة الرمزية ابو هيما
ابو هيما ابو هيما غير متواجد حالياً
من انا؟: أعمل ليومك كأنك تموت غدا
التخصص العملى: مرشد سياحى
هواياتي: العاب القوى والقراءة

ابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond reputeابو هيما has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة مصطفي توني مشاهدة المشاركة

والله انت كلامك شجعني اكتر ان انا اشتريها
انا كنت الاول محتار شوية بس بعد كلامك وكلام الاخوة الافاضل الاعضاء ارتحت اكتر للعربية
بس انا مقلق من حكاية انها صيني وأعادة البيع
يعني انا معايا فيرنا وانت عارف اعادة البيع بتاعتها عاملة ازاي يعني ماشاء الله
هل الايمجرندا كده ولا عشان صيني
انا مطمن شوية انها تبع غبور يعني هيعرف يخلي العربية تنتشر بسرعة وانا قريت تقرير انها واخدة رقم اتنين بعد الفيرنا في البيع في مصر حاليا في الفئة بتاعتها
ياباشا عيش يومك وسيبك من بكره ، هو فى حد ضامن عمره ولا ضامن العربية اللى معاه أنها تكمل ساعة واحدة ماشية على الارض ولا واقفة على جنب فى أمان ، سيبها على الله
وبعدين الصين قادمة لا محالة وإن شاء الله هيجى يوم وهاتنتشر عربيتها زى الهيونداى والتويوتا وأكيد سعر البيع هايرتفع ، نصيحتى ليك توكل على الله وأشترى ومش هاتندم وسيبك من بكره لصاحب الملك ، بس أبقى صلى أستخارة الاول

شـــــــــــقة مفــــــــــروشة للبيــــــــــع بــجــنـــــــــــــــوب
ســــــــــــــــــــــين اء

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــ

قال رسول الله صلى الله عليه وسلم
"خيركم للناس أنفعكم للناس"
صدق رسول الله

قديم 06-08-2013, 04:45 PM
مصطفي توني مصطفي توني غير متواجد حالياً
التخصص العملى: اخصائي نظم معلومات
هواياتي: كورة القدم

مصطفي توني will become famous soon enoughمصطفي توني will become famous soon enough

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابو هيما مشاهدة المشاركة

ياباشا عيش يومك وسيبك من بكره ، هو فى حد ضامن عمره ولا ضامن العربية اللى معاه أنها تكمل ساعة واحدة ماشية على الارض ولا واقفة على جنب فى أمان ، سيبها على الله
وبعدين الصين قادمة لا محالة وإن شاء الله هيجى يوم وهاتنتشر عربيتها زى الهيونداى والتويوتا وأكيد سعر البيع هايرتفع ، نصيحتى ليك توكل على الله وأشترى ومش هاتندم وسيبك من بكره لصاحب الملك ، بس أبقى صلى أستخارة الاول
علي بركة الله والخيرة فيما اختاره الله وباذن الله بعد العيد الواحد ينزل ويشتريها بعون الله
قديم 11-08-2013, 12:33 PM
الصورة الرمزية Ahmed8989
Ahmed8989 Ahmed8989 غير متواجد حالياً

Ahmed8989 is on a distinguished road

اخر زياره لمعرض غبور شوفت التعديلات الجديده مشكلة فبرة التانك اتعملت حديد و دواست البنزين بقت طويله
ده غير تغيير البطارية السائلة لبطارية جافه