العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الأوروبية > اوبل Opel

اوبل Opel المانية الاصل امريكية الجنسية حيث تنتمى حاليا الى جنرال موتورز وتسمى فى بعض الدول باسم فوكسهول من اشهر موديلاتها اوبل استرا اوبل فيكترا و كورسا

قديم 15-10-2009, 03:52 PM
MO MO غير متواجد حالياً
من انا؟: Mo

MO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond reputeMO has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ازاى تركب نيون فى التابلوه

مش عارف بظبط
انا سائل عليها من فترة ب كبيرة شوية
كانت عملة فل 112.000
قديم 02-12-2009, 09:43 AM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute

شكراً على الموضوع بس لو سيارتى فى الضمان - التوكيل مش هايسقط الضمان لو لعبت فى الكهرباء ، وهل اللمبات دى مش محتاجه كتاوت ؟
قديم 02-12-2009, 06:14 PM
الصورة الرمزية Romeeoo
Romeeoo Romeeoo غير متواجد حالياً
من انا؟: اهلاوى متعصب
التخصص العملى: محاسب تكاليف
هواياتي: البرمجة

Romeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond repute

كتاوت ايه بس الليد 1.5 فولت بس

ماعرفش حاجة ف موضوع الضمان ده
قديم 03-12-2009, 03:57 AM
الصورة الرمزية lordluck
lordluck lordluck غير متواجد حالياً
من انا؟: elattar
التخصص العملى: Student
هواياتي: Cars

lordluck will become famous soon enoughlordluck will become famous soon enough

حلو والله جميل ربنا يبركلك فيهم ويعشوا معاك انا معايا لانسر وكنت عاوز اعمل الشغل العاملة انت فى الكورسا واحط نور تحت العربية اظبطها نيون كلها هتتكلف كام ودة هيأثر على البطارية ولا مش بيسحب حاجة خلاص هيا العربية لونها فيرانى غامق احط فيها نور (ازرق-احمر-اخضر-.......) انهى لون يبقى جامد معاها بس انا فكرت فى الاخضر الفاتح او اصفر معلش طولت عليكوا يا جدعان ومشكور

التعديل الأخير تم بواسطة lordluck ; 03-12-2009 الساعة 03:59 AM
قديم 03-12-2009, 03:54 PM
الصورة الرمزية Romeeoo
Romeeoo Romeeoo غير متواجد حالياً
من انا؟: اهلاوى متعصب
التخصص العملى: محاسب تكاليف
هواياتي: البرمجة

Romeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond reputeRomeeoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة lordluck مشاهدة المشاركة

حلو والله جميل ربنا يبركلك فيهم ويعشوا معاك انا معايا لانسر وكنت عاوز اعمل الشغل العاملة انت فى الكورسا واحط نور تحت العربية اظبطها نيون كلها هتتكلف كام ودة هيأثر على البطارية ولا مش بيسحب حاجة خلاص هيا العربية لونها فيرانى غامق احط فيها نور (ازرق-احمر-اخضر-.......) انهى لون يبقى جامد معاها بس انا فكرت فى الاخضر الفاتح او اصفر معلش طولت عليكوا يا جدعان ومشكور

اعمله تحت العربية بشريط ليدات بدل النيون متهيالى الأبيض هو احسن لون