العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > تعديل السيارات والاكسسوارت > تعديل السيارات العــام

تعديل السيارات العــام منتدى تعديل السيارات والاكسسوارات والسانود سيستمCar Tuning - Pimp My CaR!!!!!

قديم 24-08-2011, 09:14 PM
ترانزيت خربها ترانزيت خربها غير متواجد حالياً

ترانزيت خربها is on a distinguished road
افتراضي رفع ال128 الي اقصى درجات الجنون

السلام عليكم انا لسا عضو جديد في مصر موترز واتمنى اني الاقي كل معلومه انا عايزها هنا وانا متأكد اني هلاقي كل حاجه هنا
انا عندي 128 حمرا :D
وانا عايز اعمل في العجل بتاعها حاجه

باين في الصور دي الرجاء افادتي ازاي اعمل فيها كدا وارفعها كدا قوليلي ازاي اعمل كدا

قديم 24-08-2011, 09:20 PM
الصورة الرمزية mohamed selem
mohamed selem mohamed selem غير متواجد حالياً
التخصص العملى: جرافيك ديزين
هواياتي: الكمبيوتر و متابعه اخبار السيارات

mohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond reputemohamed selem has a reputation beyond repute
افتراضي رد: رفع ال128 الي اقصى درجات الجنون

بجد شكلك بتهزر
انا معنديش معلومات ومنتظر معاك رئي الخبراء بس بحد منظر يضحك اوي وبالزات وانت جاي تركبها المفروض تعملها درج تطلع عليه زي التريلات

وربنا يوفقك حضرتك للي انت عايز تعملو

قديم 24-08-2011, 09:45 PM
الصورة الرمزية حسام البورسعيدى
حسام البورسعيدى حسام البورسعيدى غير متواجد حالياً
من انا؟: م.حسام راشد
التخصص العملى: civil engineer
هواياتي: خبير فى قيادة وميكانيكا السيارات / التجارة

حسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond reputeحسام البورسعيدى has a reputation beyond repute

استحاله طبعا ..

دى عربيات كروس اوفر بيبق متغيرها لها موتور وفتيس و اجهزه جر وعفشه .. من الاخر بتبقى عربية تانية ...

الظاهر ان الصيام مع الحر بيقلب بحاجات غريبة هههههههههه

رحـــمـــــــــــة الله عـــلــــــيـــــــك يا حــبـيـبـنــــــــا

ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــــــــــ ـــــــــــــــــ

قديم 24-08-2011, 09:49 PM
ترانزيت خربها ترانزيت خربها غير متواجد حالياً

ترانزيت خربها is on a distinguished road

يا جدعان انا مش بستهبل

انا عايز اعرف ازاي اعمل كدا

قديم 24-08-2011, 11:17 PM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute

اولا مستحيل في مصر ثانيا مش ال 128 اللي يتعمل فيها كده ثالثا لازم تكون العربية جر خلفي مش امامي رابع وده الاهم هتصرف قد تمن العربية مرتين كفاية بس تمن الجنوط والكاوتش