العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > ثورة الحرية 25 يناير

ثورة الحرية 25 يناير ساحة ثورة الحرية 25 يناير تحوى كل الموضوعات المتعلقة باﻷحداث التى مرت و تمر بها مصر الغالية منذ هذا اليوم و حتى اﻵن ... و هى ساحة الحوار السياسى الراقى و المسئول

قديم 06-02-2011, 05:28 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: نرجو التأكد من الاخبار قبل كتابه المواضيع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mido-spicy مشاهدة المشاركة

انا طبعا باؤيدك يا خالد بيه

وليه كمان اقتراح تانى انا اسف بس ياريت نقلص شويه عدد الموضوعات اللى بتتكلم عن الثوره انا شايف على القسم مواضيع اكثر من اللى اتعملت فى مصر موتورز كله من يوم ما فتح
لدرجه انى متوقع الاقى خبر قريب فى موضوع لواحده ان حسنى النهارده صحى متاخر الساعه 12 الظهر واول ماصحى دخل الحمام وطلب الفطار
ارجوا ان ماحدش يزعل منى
بس دا افضل للكاتب فى انه بيجعل الموضوع فيه مرجعيه اللى بيتابعنا واللى غاب عننا يوم يقدر يرجع للموضوع بمنتهى السهوله ويتابع معانا
والله كان عندنا موضوعايام الغضب وصلنا فيه لعدد هايل جدا جدا من المشاركات وكلنا تعبنا فيه مش عارف ليه اهمل
وافيد كمان للقراء فى عدم التشتيت فى المواضيع

لان كثرتها بتوه اللى بيقرا داخل القسم

مش لدرجة انه صحي متأخر وطلب الفطار يا عم احمد
بس موضوع يوم الغضب كبر قوي وفيه ناس دخلت اكتر من مرة وقالت كفاية كلام فيه
وكمان اللي هيدخل يقرا التعليق والا الخبر الجديد
والاخبار الاخيرة اغلبها متابعه للميحط اللي بيحصل وبما ان الادارة فصلت قسم خاص بيوم 25 يناير
يبقى اللي هيدخل وعاوز يتابع هيتابع عناوين الموضوعات ويدخل على اللي مهتم بيه مش مطالب انه يقرأ كل التعليقات

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 06-02-2011, 05:58 PM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

بس موضوع يوم الغضب كبر قوي وفيه ناس دخلت اكتر من مرة وقالت كفاية كلام فيه
والاخبار الاخيرة اغلبها متابعه للميحط اللي بيحصل وبما ان الادارة فصلت قسم خاص بيوم 25 يناير
يبقى اللي هيدخل وعاوز يتابع هيتابع عناوين الموضوعات ويدخل على اللي مهتم بيه مش مطالب انه يقرأ كل التعليقات
طيب انا اهو وانت اهه هتوصل انهم هيقولولك لما دخل الحمام عمل ميه ولا طينه ..
هههههههههههههه
انا قصدى ان التفاصيل المتعلقه ببعضها مش لازم تتكتب فى اكثر من موضوع
وليكن مثلا نعمل لكل يوم موضوع.. دا هيفيدنا بشكل اكبر وهيخلى الاحداث متسلسله تسلسل طبيعى طبقا للتواريخ والايام
بس موضوع يوم الغضب كبر قوي
هو حلاوته فى انه كبر واصبح مستندا قويا على كل احداث يوم الغضب قبل بدايتها بيوم وان شاء الله حتى ما شاء الله
وفيه ناس دخلت اكتر من مرة وقالت كفاية كلام فيه
ماخدتش بالى خالص من تعليقات الاعضاء دى
انت عارف انا كنت بعمل ايه علشان ماتوهش
كنت بكتب رقم اخر مشاركه او اخر صفحه قريتها على موبايلى او على شيت وورد على الكمبيوتر علشان ماتوهش واقرا حاجه مرتين او انسى حاجه ومقرهاش
ماهى المواضيع التانيه كلها برضه فيها الخبر والتعليق
ماحدش فصل يا محمد يوم 25 عن باقى الايام وبعدين على فكرة ساعات بتبقى تعليقات الاعضاء اهم من الخبر نفسه لوجود الاراء الشخصيه فيها وساعات بتكون الاراء دى محل حوار اكثر من الخبر نفسه

الا متعرفش صحيح .. هو لما دخل الحمام عمل ميه ولا طينه ؟؟
قديم 06-02-2011, 07:56 PM
الصورة الرمزية حازم شاهين
حازم شاهين حازم شاهين غير متواجد حالياً

من انا؟: متسامح و حسن النية
التخصص العملى: محاسب

حازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond reputeحازم شاهين has a reputation beyond repute

أعتذر لكل الناس إن التنظيم غائب شوية نتيجة لكثافة الأحداث و اﻷخبار و المشاركات و المواضيع
كمان علشان إحنا وسيلة من وسائل الحوار و التعبير عن الرأى محددناش سياسة محددة تجاه القسم ده غير إنه يبقى فيه أقصى قدر ممكن من حرية التعبير عن الرأى علشان كده هتلاقى تدخل اﻹدارة فى أضيق الحدود
و إحنا أخدنا قرار كإدارة إن اﻹشراف على القسم ده جماعى يعنى فيه ست أو سبع مشرفين على القسم حاليا لحين هدوء اﻷحداث
قديم 06-02-2011, 10:07 PM
الصورة الرمزية cheetosmini
cheetosmini cheetosmini غير متواجد حالياً

cheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to beholdcheetosmini is a splendid one to behold

الجزيرة وامثلها بتذيع الخبر وتكذبة بعدها بشوية فالناس بتصدق الخبر وبتنسى التكذيب

اللهم اتنا فالدنيا حسنة وفى الاخرة حسنة وقنا عذاب النار
قديم 06-02-2011, 10:32 PM
الصورة الرمزية محمود زيزوو
محمود زيزوو محمود زيزوو غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مشرف مبيعات بشركة مستلزمات طبية ومشرف رعاية طبية

محمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond reputeمحمود زيزوو has a reputation beyond repute

فعلا وربنا يسترها على مصر من الضياع

من كان يؤمن بالله واليوم الاخر
فليقل خيرا او ليصمت