العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

مشاهدة نتائج الإستطلاع: هل توافق علي منع اي مواضيع سياسية او دينية طائفية
نعم 23 46.94%
لا 26 53.06%
المصوتون: 49. أنت لم تصوت في هذا الإستطلاع

قديم 21-12-2011, 04:35 PM
abu_ruqayyah abu_ruqayyah غير متواجد حالياً

abu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond reputeabu_ruqayyah has a reputation beyond repute
افتراضي رد: استفتاء : هل توافق علي عدم عرض اي مواضيع سياسية في المنتدي

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر ديزل مشاهدة المشاركة

انا اعترض
يعني انت يا صديق كورسير عاوز تقفل علينا المكان الوحيد اللي بنقول رأينا فيه ؟ انا بقعد قدام التلفزيون او بقرا الجرايد ببقى في موقع المتلقي .. يعني بالبلدي مبقدرش ارد على المذيع او الصحفي واقوله حاسب انت بتقول ايه ؟ انما هنا بقدر اقول رايي .......... كون ان فيه تجاوزات يبقى تتعالج التجاوزات يا اما بالمبادرات الفرديه او من خلال واحد زيك محبوب من الكل يدخل على الموضوع اللي فيه خلاف ويهدي الموضوع واللي غلطان يتحكم عليه انه يعتذر وخلاص في نفس المكان او تمسحوا المشاركه المسيئه وخلاص
:vct ry:: vctry:
قديم 21-12-2011, 04:37 PM
الصورة الرمزية walidelmorsi
walidelmorsi walidelmorsi غير متواجد حالياً

walidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond repute

لا اوافق
السبب ان :
1- كل اعضاء المنتدى ليس لهم رأى واحد ومعنى ذلك انة عندما يحدث خلاف فى موضوع نقفلة فمثلا لما الدورى يشتغل والماتشات تسخن حنلاقى زمالكاوية واهلاوية واسماعلوية وغيرة كل واحد يجى يكلم عن فريقة حيختلف مع التانى تيجى تقول نقفل الحوار فى الكورة دة حتى الكلام فى العربيات فية خلاف لأن هى دى سنة الحياة .

2- الجدال الدينى يفدنا كثيرا فى مناقشاتة وكم المعلومات التى يضيفها الاعضاء .

3- الحوار السياسى حوار تحضر ونقاش لآحوالنا العامة ومنة يستفيد كل عضو من الاخر وممكن ان تتضح اشياء غير معلومة .

لكن المهم والذى يجب التنبية الية ان الحوار يكون هادئ وبدون عصبية او خطأ .
قديم 21-12-2011, 04:44 PM
corsair
Guest

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة تامر ديزل مشاهدة المشاركة

انا اعترض

يعني انت يا صديق كورسير عاوز تقفل علينا المكان الوحيد اللي بنقول رأينا فيه ؟ انا بقعد قدام التلفزيون او بقرا الجرايد ببقى في موقع المتلقي .. يعني بالبلدي مبقدرش ارد على المذيع او الصحفي واقوله حاسب انت بتقول ايه ؟ انما هنا بقدر اقول رايي .......... كون ان فيه تجاوزات يبقى تتعالج التجاوزات يا اما بالمبادرات الفرديه او من خلال واحد زيك محبوب من الكل يدخل على الموضوع اللي فيه خلاف ويهدي الموضوع واللي غلطان يتحكم عليه انه يعتذر وخلاص في نفس المكان او تمسحوا المشاركه المسيئه وخلاص

والله يا استاذ تامر كلامك علي عيني وراسي وياريت الناس كلها زيك كدا تتكلم بدون تجريح في الاخر وتخوينه لكن للاسف في ناس بتغلط ومش بتراعي مشاعر الناس وناس قديمه كمان في المنتدي وحتي لو ناس جديدة احنا بنبني مش بنهد ومش عايز حد في يوم من الايام يقولي ده فلان غلط فيا اتصرف معاه لان في الاخر الواحد بيتحط في موقف مش تمام انا معنديش مانع من ان كل واحد يقول رئيه ولاكن بدون تجريح او اهانه لشخص اخر
قديم 21-12-2011, 04:45 PM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute

لا طبعا
يا عم دا الملاز الاخير اللي الواحد بينفس فية عن مدخولياتة - دا انا عندي المنتدي دي افكس من الفيس بوك والتويتر علي الاقل بتلاقي رد الفعل ضارب في وشك علي طول

لا والف لا واللي مش عاجبة يسيب البلد - قصدي المنتدي يعني بما ان الموضوع فيه ديمقراطية وكده

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 21-12-2011, 04:46 PM
كيا سيفيا كيا سيفيا غير متواجد حالياً

كيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond reputeكيا سيفيا has a reputation beyond repute

انا ارى عدم طرح اية مواضيع سياسيه او دينيه فى المنتدى . فالمنتدى منتدى متخصص فى السيارات ومن اراد المناقشات السياسيه او الدينيه فما عليه الا الذهاب لمنتدياتها وما اكثرها