العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > منتدى السيارات العام

منتدى السيارات العام المنتدى الرئيسي بالموقع ، حيث يحتوي على كل المواضيع العامة عن السيارات نقاشات المنتدى اخبار السيارات فى مصر والخليج والعالم

قديم 12-04-2014, 07:31 PM
محمد كلبظ محمد كلبظ غير متواجد حالياً

محمد كلبظ is on a distinguished road
انذار عايز انقل ملكيه واجدد رخصة سياره من اسكندريه الى اسوان لازم اروح اسوان و ارجع تانى

السلام عليكم اخوكم محمد من اسوان و اريد شراء سياره مكروباص من اسكندريه حد يقلى لازم اروح اسوان بالعربيه و ارجع تانى علشان بصمة المتور ولا اعمل ايه لو سمحتوا و للعلم السياره رخصتها سايره بس انا هشترى و اسجل شهر عقارى فى اسكندريه وما هى مراكز فحص السيارات فى اسكندريه علشان اطمن قبا الشراء لو سمحتوا
قديم 12-04-2014, 09:22 PM
الصورة الرمزية محمد اوبل
محمد اوبل محمد اوبل غير متواجد حالياً

محمد اوبل has a spectacular aura aboutمحمد اوبل has a spectacular aura aboutمحمد اوبل has a spectacular aura about
افتراضي رد: عايز انقل ملكيه واجدد رخصة سياره من اسكندريه الى اسوان لازم اروح اسوان و ارجع تانى

السلام عليكم اولا الف مبروك وربنا يرزقك خيرها ويكفيك شرها بالنسبه لموضوع بصمه الموتور مش لازم ترجع اسكندرية تانى ممكن تروح بالورق بس والافضل تبعت مخلصاتى وتعمله توكيل بتخليص التراخيص وياخد قرشين وانت تشترى دماغك اما مراكز الخدمه مش هقدر افيدك بس اكيد الاخوه الاسكندرانيه الكرام هيفيدوك بس خللى بالك من موضع البارومه عشان اسكندرية مطر والله الموفق
قديم 13-04-2014, 03:13 PM
محمد كلبظ محمد كلبظ غير متواجد حالياً

محمد كلبظ is on a distinguished road
افتراضي رد: عايز انقل ملكيه واجدد رخصة سياره من اسكندريه الى اسوان لازم اروح اسوان و ارجع تانى

الف شكر يا باشا