العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتدى الصيانة و اﻹصلاحات > كار كير مصر موتورز

كار كير مصر موتورز مواضيع العناية الشاملة بالسيارات من تنظيف و تشميع و تلميع و غيرها

قديم 18-10-2012, 12:40 PM
الصورة الرمزية mr_astra
mr_astra mr_astra غير متواجد حالياً

mr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond reputemr_astra has a reputation beyond repute
افتراضي رد: احزرو هذه البنزينة الغشاشين

بغض النظر عن انه غشاش ومنه لله طبعا
بس معلومة انك لازم تعمل كيلوهات كتير للموتور الاستيراد دى معلومة صحيحة
وكمان لازم تغير زيت 3 مرات ورا بعض بدون التقيد بعدد الكيلو مترات

يااااااااااااا رب

إرحمنا بقدرتك علينا

قديم 18-10-2012, 12:49 PM
msr1192 msr1192 غير متواجد حالياً
من انا؟: موظف
التخصص العملى: اداري
هواياتي: الكمبيوتر والسيارات

msr1192 is a name known to allmsr1192 is a name known to allmsr1192 is a name known to allmsr1192 is a name known to allmsr1192 is a name known to allmsr1192 is a name known to all

على فكرة انا لسه كاشف عندها من حوالي شهر ب120 جنية وبصراحة الناس في منتهى الامانة طلعلي كل حاجة في العربية وفعلا اشترط في الاول الدفع لكن والله فلالي العربية وطلع كل حاجة في العربية ومكناش شايفنها سواء موتور عفشة صاج
لكن الحق هما ناس صنايعية فعلا وفاهمين شغلهم لكن غالين
لكن فعلا الارقام كانت بتظهر لوحدها من غير ما يكتب حاجة

قديم 18-10-2012, 01:21 PM
شريف حجازي شريف حجازي غير متواجد حالياً

شريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really niceشريف حجازي is just really nice

علي فكرة انا روحت كشفت علي فيرنا اتوماتيك واخدو 150 بس علي فكرة انا مش بتهم انهم مش صنايعية ولا حاجة بس بقول ان الجاهز الي عندهم ده اشتغالة كبيرة وروح وجرب بنفسك لو مش مصدق وهتعرف اني مش بقول غير الي حصل للافادة فقط للاعضاء المحترمين وشكرا للردود
قديم 18-10-2012, 01:32 PM
الصورة الرمزية Hisham.Elgazzar
Hisham.Elgazzar Hisham.Elgazzar غير متواجد حالياً

من انا؟: الفقير إلى الله
هواياتي: جميع الأعمال اليدوية-IT

Hisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond reputeHisham.Elgazzar has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الجهاز الكاذب وبنزينه الغشاشين

فى بنزينات محترمة لكن الواد ده شكله نصاب ومش عاوز يشتغل
قديم 18-10-2012, 02:54 PM
الصورة الرمزية نبيل عبدالرحمن
نبيل عبدالرحمن نبيل عبدالرحمن غير متواجد حالياً
مدير عام المنتدى
من انا؟: مهندس انشائى بالمعاش
التخصص العملى: خبير مدير عام مساعد بقطاع البترول سابقاً
هواياتي: رياضة التجديف وألعاب القوى ( أيام الشباب طبعاً )

نبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond reputeنبيل عبدالرحمن has a reputation beyond repute
افتراضي رد: الجهاز الكاذب وبنزينه الغشاشين

شكراً ليك لتنبيهنا لهؤلاء النصابين

م . نبيل عبد الرحمن
مصر موتورز
الإسكندرية