العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > ساحة السوق

ساحة السوق ساحة السوق خدمة جديدة للأعضاء للإعلان عن بيع أو شراء كافة اﻷغراض التى لا علاقة لها بالسيارات - و موقع مصر موتورز غير مسؤل عن جودة المنتجات أو جدية العروض المعلن عنها فى هذه الساحة

قديم 04-05-2011, 10:55 PM
الصورة الرمزية ابوشروق
ابوشروق ابوشروق غير متواجد حالياً

ابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond reputeابوشروق has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أخر اختراع توصل اليه الرياضين لزيادة كمية الباور والاتزان وبالتجربه العمليه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodragon مشاهدة المشاركة

والتجربه مجااااااااااااانااااااااا ا وفى اى وقت المكان غمره تليفون 0104712212

وانا واثق الحمد لله ان اى حد هيجرب زى اللى عملو قبل كده هياخد 10 قطع مش واحده ان شاء الله
موضوع ممتاز
ليه سؤال؟دى صلاحيتها أد أيه
ومش فاهم هيا سعرها 450ولا200 وشكرا

حبيبت قلبى سبيدر
قديم 07-05-2011, 12:36 PM
الصورة الرمزية Mshawky
Mshawky Mshawky غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس شبكات وانظمة
هواياتي: الرياضه-التكنولوجيا

Mshawky is on a distinguished road
افتراضي رد: أخر اختراع توصل اليه الرياضين لزيادة كمية الباور والاتزان وبالتجربه العمليه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة عمرو سيف مشاهدة المشاركة

التجربة خير دليل
عندك حق انا اول ماجبهالى استاذ مجدى برضه مكنتش مصدقه ولا حاطط فى دماغى انها شغاله اصلا هههههه لكن بجد اول ماجربتها وانبهرت بادائها اقولت احنا اللى مش مطلعين على كل جديد بينزل فى العالم وفعلا كان عنده حق وواثق من كلامه جدا

انا عن نفسى خدت واحده وما شاء الله جامده جدا جدا

Where Imagination on The Ground
قديم 07-05-2011, 04:41 PM
memodragon memodragon غير متواجد حالياً

memodragon is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ابوشروق مشاهدة المشاركة

موضوع ممتاز
ليه سؤال؟دى صلاحيتها أد أيه
ومش فاهم هيا سعرها 450ولا200 وشكرا

انا عاوز نتكلم فى السعر بعد التجربه وعموما هو 200 جنيه بس

وصلاحيتها على حسب دراستى ليها لان الشركه مش حاطه معدل لتاريخ انتهاء صلاحيه انها بتبتدى تقل بعد سنه لانها قوه طبيعيه لجذب الشحنات من الهواء وهى دى قوة الهولوجرام زى المغناطيس ملوش وقت ولا صلاحيه بس مع الاستعمال بيضعف بعد 10 سنين
قديم 07-05-2011, 04:44 PM
memodragon memodragon غير متواجد حالياً

memodragon is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Mshawky مشاهدة المشاركة

عندك حق انا اول ماجبهالى استاذ مجدى برضه مكنتش مصدقه ولا حاطط فى دماغى انها شغاله اصلا هههههه لكن بجد اول ماجربتها وانبهرت بادائها اقولت احنا اللى مش مطلعين على كل جديد بينزل فى العالم وفعلا كان عنده حق وواثق من كلامه جدا

انا عن نفسى خدت واحده وما شاء الله جامده جدا جدا

عاوزك تقولى ايه رايك فيها بعد عدت ايام وازاى قدرت تخليك تحس بعدم الارهاق او التعب او الكسل والخمول غير طبعا الاتزان والقوه والليونه فى تمرينك عشان كل اللى معانا هنا يستفيدو من تجربتك العمليه..............ومشك ور على ردك ومشاركتك الجميله دى
قديم 11-05-2011, 02:08 PM
الصورة الرمزية Mshawky
Mshawky Mshawky غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس شبكات وانظمة
هواياتي: الرياضه-التكنولوجيا

Mshawky is on a distinguished road

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة memodragon مشاهدة المشاركة

عاوزك تقولى ايه رايك فيها بعد عدت ايام وازاى قدرت تخليك تحس بعدم الارهاق او التعب او الكسل والخمول غير طبعا الاتزان والقوه والليونه فى تمرينك عشان كل اللى معانا هنا يستفيدو من تجربتك العمليه..............ومشك ور على ردك ومشاركتك الجميله دى
لا يباشا جامده بصراحه انا مكنتش مصدقك هههههههههههههههههههه بس فعلا البتاعه شغاله تمام واكتر حاجه فارقه معايا فى تمرينى فعلا موضوع الارهاق ده واثناء النوم

ربنا يبارلك يباشا

Where Imagination on The Ground