العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > المناسبات الاجتماعية

المناسبات الاجتماعية التهانى والمناسبات الاجتماعية

قديم 09-04-2009, 01:40 AM
الصورة الرمزية DK.Cupo
DK.Cupo DK.Cupo غير متواجد حالياً
من انا؟: Driving King
التخصص العملى: Don't Ask Please
هواياتي: السباحة والعاب القوى ورياضه الكنغوفو وقفز المظلات

DK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond reputeDK.Cupo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: محمد ابيزا .............. نجح يا رجاااااااااالة

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Semsem999999 مشاهدة المشاركة

الف ألف مبروووووووووووووووووووووو وووك يا محمد والله فرحتلك من قلبي وعقبال ال ................ صحيح عقبال إيه ، هو إنت نجحت في إيه بالضبط ههههههههههههههههههههههههه هه

يارب تدعوا كمان لولادي امتحانتهم السبت الجاي .
ربنا يخليهوملك ويباركلك فيهم يارب
وبأذن الله النجاح الدائم

I do not like driving a fast but I love fly slowly

قديم 09-04-2009, 02:21 AM
الصورة الرمزية mainz
mainz mainz غير متواجد حالياً
من انا؟: عاطف عبده
هواياتي: chess

mainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond reputemainz has a reputation beyond repute

ptmnlo123per1147الف مبروك يا ابيزا ptmnlo123per1147 وعبال كل سنه دراسيه ptmnlo123per1147بالنجاح ان شاء الله ptmnlo123per1147
قديم 09-04-2009, 02:43 AM
الصورة الرمزية ahmed_kamel
ahmed_kamel ahmed_kamel غير متواجد حالياً
التخصص العملى: مهندس معماري
هواياتي: السيارات

ahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond reputeahmed_kamel has a reputation beyond repute

ألف مبروك ياإبيزا وعقبال البكالوريا ياإبيزا ياإبني
وتنال شرف مقابلة أفندينا وسلملنا على الشيخ طه عشان ده حيبقى وزير للتعليم , أنا لسه شايف الفنجان

والله وحشتنا جدا يامحمد
بس أنا ملاحظ الكل عمال يقول مبروك ومحمد ولا هوه هنا
هوه أول مانجح نزل يلعب في الشارع كده على طول

قديم 09-04-2009, 01:16 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

ايه ده !! والله العظيم فرحت جدا اول ما دخلت المنتدي لقيت الموضوع و الناس بتباركلي ربنا يخليكوا ليا والله طلعتوني من موود زفت شوية بكلامكم الجميل ده

وائل باشا abo nora مش عارف اقولك ايه علي الكلام الجميل ده ربنا يديم المعروف يا باشا

bmkbmk الله يبارك فيك يا باشا و الحلاوة موجودة بس انت تعالي:D:D:D

sam ram الله يبارك فيك يا باشا انا الحمد لله و الشكر لله نجحت في تالتة حقوق لتالت مرة علي التوازي بتقدير جيد مع الظلم و التجبر و ربنا ياخدهم عشان انا تقديري ميقلش عن جيد جدا بس طبعا لاننا في مصر و لان دي كلية نسف الحقوق بحمد ربنا لاني احسن من غيري كتير الحمد لله و الشكر لله....يا باشا عربية بيبسي بحالها :D:D:D و الله سيات وحشتني هرد هنا و اجري علي قسم سيات :D:D:D

islam_galal ابتدائية يا جدع ده انا قربت اخلص جامعة ههههههههههههه الف شكر يا باشا

sumo حبيبييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي ييييييييييييييييييييييييي شفت يا عم نجحت و حقوق معرفوش يوقعوني و انتزعت منهم جيد:D:D:D: الله يبارك فيك يا حبي ربنا يخليك

islam amer الله يبارك فيك يا باشا

ahmed anwar الله يبارك فيك يا باشا

koky_90 الله يبارك فيك يا باشا و ربنا يسمع منك

ayman الله يبارك فيك يا باشا يا رب

د\اليشع الله يبارك فيك يا باشا نجحت في تالته حقوق الترم الاول ادعيلي بقي بالنجاح في الترم التاني

semsem99999999 الله يبارك فيك يا اسلام باشا نجحت في حقوق يا باشا ههههههههه ربنا ينجح اولادك يا رب تشوفهم دايما في نجاح علي طول و الف مبروك علي الكورولا لسه شايف الصورة النهاردة

محمد بدوي الله يبارك فيك و البيبسي كتير بس انتوا تعالوا:D:D:D

hazem khidr الله يبارك فيك يا زيمو الرخصه دي بقت مطلب جماعي دلوقتي ههههههههه

cupo الله يبارك فيك يا باشا يسمع منك ربنا

mainz الله يبارك فيك يا باشا

ahmed kamel الله يبارك فيك يا باشا ربنا يخليك ههههههههههه و حياتك انت اشوف بس افندينا ده و بعد كده يا هتسمع خبر اعتقالي او هتسمع خبر موته او الاتنين سوا ههههههههه

انت اكتر يا باشا والله والله انت عندي كان قاطع و اول ما اشتغل فتحت مصر موتورز علي طول

كنت بلعب بالعربية يا باشا و اخر اخبار اللعب تخييط vw بيتلز 2008 في شارع الهرم بالكامل و التثبيت معاها لحد سرعة 80 علي الغيار التاني و غلطتي اني نقلت و جبت التالت قام فارق عني بعربية:D:D:D تشد يا احمد باشا:D:D:D

IBIZA
قديم 09-04-2009, 01:21 PM
الصورة الرمزية m.genedy
m.genedy m.genedy غير متواجد حالياً
من انا؟: مصري
التخصص العملى: مدرب كرة قدم - محاسب ضريبى
هواياتي: كرة القدم-الكمبيوتر-السيارات

m.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond reputem.genedy has a reputation beyond repute

الف مبروك النجاح -- وعقبال السنة النهائية --
ودعواتنا لجميع ابنائنا بالنجاح--