العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA > كيا سيراتو Cerato

كيا سيراتو Cerato من انجح سيارات كيا عامة وسميت باكثر من اسم منها فورت و سبكترا وشوما قديماً

قديم 14-04-2010, 12:09 PM
الصورة الرمزية SuMo
SuMo SuMo غير متواجد حالياً

مشرف قسم رياضة المحركات

SuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond reputeSuMo has a reputation beyond repute
افتراضي رد: لهذا السبب اخترت التوكيل والضمان !

صباح الفل يا دكتور
ما انا قولتلك لو كنت قولتلهم على موضوع الغسيل مش بعيد كانوا طلعوهالك بره الضمان

www.darelhasanat.jeeran.com
قديم 14-04-2010, 12:15 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuMo مشاهدة المشاركة

صباح الفل يا دكتور
ما انا قولتلك لو كنت قولتلهم على موضوع الغسيل مش بعيد كانوا طلعوهالك بره الضمان

هههههههههههههاى ! ماهو لو كنت جيت معايا ! كانوا طلعونا احنا الاثنين بره وطلعوا العربيه من الضمان !ptmnlo123per1106حبيبى يا سومو والله !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 14-04-2010, 01:15 PM
الصورة الرمزية hossamhussein0
hossamhussein0 hossamhussein0 غير متواجد حالياً
من انا؟: مهووس بالعربيات
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: العربيات

hossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant futurehossamhussein0 has a brilliant future

طبعا يا دكتور كلامك و نصيحتك لا غبار عليهم

بس انا حابب اقول ان الكلام ده لو كان الوكيل محترم زي الكيا مثلا ،،، انما في وكلاء كثير سمعتهم زي الزفت خاصة و ان موضوع عيب الاستخدام و عيب الصناعة يعتبر عبارة مطاطه شويه ptmnlo123per111،،، يعني لو وكيل نص لبه هيقول علي اي عيب سوء استخدام ptmnlo123per144

ملحوظة :

هوه فين توكيل روكسي ده علشان انا ساكن هناك و لا اعرف طريقه ؟؟ptmnlo123per172
و انا معي رينو ووكيلها نصير و انا اعرف انه ايضا وكيل كيا ؟؟؟ اليس كذلك لانني لما بروح المقطم بلاقي عربيات كيا كثيرة سواء في المعرض أو في ورشة الصيانة . فهل هناك جديد في المعلومة ،،، أنا اخر مرة كنت هناك في يوليو 2009 هل مثلا انتقلت وكالة كيا لشخص اخر ؟؟ ptmnlo123per154

و تقبل تحياتي و الف مبروك علي السيراتو و ربنا يكفيك شرها و شر الطريق و يملؤها بركة

سبحان الله و بحمده سبحان الله العظيم عدد خلقه و رضا نفسه وواسع رحمته و زنة عرشه و مداد كلماته

الحمد لله و لا حول و لا قوة الا بالله و الله اكبر عدد ما كان و ما سيكون ملئ الفراغ و ملئ السكون
قديم 14-04-2010, 02:08 PM
الصورة الرمزية Dr. Bolbolan
Dr. Bolbolan Dr. Bolbolan غير متواجد حالياً
من انا؟: مصرى مسلم متزوج وأبو ياسمين و أحمد
التخصص العملى: أخصائى أمراض نساء وتوليد ولكن حاليآ أعمل طبيب طوارىء بمجال البترول ومعى شهادات أميريكية من جوهانسبرج
هواياتي: صيد السمك واصلاح السيارات وأى حاجه بايظه

Dr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond reputeDr. Bolbolan has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hossamhussein0 مشاهدة المشاركة

طبعا يا دكتور كلامك و نصيحتك لا غبار عليهم

بس انا حابب اقول ان الكلام ده لو كان الوكيل محترم زي الكيا مثلا ،،، انما في وكلاء كثير سمعتهم زي الزفت خاصة و ان موضوع عيب الاستخدام و عيب الصناعة يعتبر عبارة مطاطه شويه ptmnlo123per111،،، يعني لو وكيل نص لبه هيقول علي اي عيب سوء استخدام ptmnlo123per144

ملحوظة :

هوه فين توكيل روكسي ده علشان انا ساكن هناك و لا اعرف طريقه ؟؟ptmnlo123per172
و انا معي رينو ووكيلها نصير و انا اعرف انه ايضا وكيل كيا ؟؟؟ اليس كذلك لانني لما بروح المقطم بلاقي عربيات كيا كثيرة سواء في المعرض أو في ورشة الصيانة . فهل هناك جديد في المعلومة ،،، أنا اخر مرة كنت هناك في يوليو 2009 هل مثلا انتقلت وكالة كيا لشخص اخر ؟؟ ptmnlo123per154

و تقبل تحياتي و الف مبروك علي السيراتو و ربنا يكفيك شرها و شر الطريق و يملؤها بركة
توكيل كيا روكسى اللى جنب بنزينة التعاون اللى لازقه فى سينما روكسى !

أو هوه معرض BMW سابقآ و ملحق به ورشه ( هنجر كبير ) من الخلف !

وربنا يجعل كلامنا خفيف عليهم ! وممكن تتصل بالرقم الموحد ده 19542 وهم يدلونك على ما تريد !

Dr. Bolbolan ptmnlo123per122

ليت الشباب يعود يوما فأخبره بما فعل المشيب بى ! ptmnlo123per1127
قديم 14-04-2010, 02:46 PM
الصورة الرمزية tareksakr
tareksakr tareksakr غير متواجد حالياً
التخصص العملى: التسويق القاري
هواياتي: السيارات القراءة

tareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond reputetareksakr has a reputation beyond repute

الحمدلله انها اتصلحت في الضمان وحمدالله علي سلامتها