العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely

جيلى اميجراند - مابلEmgrand Geely احدى اكبر الشركات الصينية التى تسعى بخطى ثابتة لتطوير منتجاتها والدخول بها الى اكبر الاسواق العالمية بعد ما تحقق لها من نجاحات فى الاسواق الشرقية و تتبعها سيارات مابل واميجراند Emgrand

قديم 22-08-2010, 11:57 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تقرير شامل عن جيلى باندا(GEELY PANDA)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة kamannas مشاهدة المشاركة

أنا عندي سؤال لو سمحتوا الجيلي باندا أحسن ولا elgreat wall berry؟؟ الرجاء الرد وشكرا
والله انا شخصيا بحب الجرييت وول بس عيبها انتشارها ووكليلها عز العرب مموتها تماما فبالتالى الباندا افضل حالا من الجرييت وول

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed.gunners مشاهدة المشاركة

البندا انتشرت اكتر من الجرييت وول مشكلة الجرييت وول التوكيل بتاعها عز العرب
وانا متفق معاك تماما بس الجرييت وول حتبقى مع البافارية وعز

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة السيد العيسوى مشاهدة المشاركة

شكرا للمجهود00000000
شكل يااستاذ السيد ونورت الموضوع

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة fineart607 مشاهدة المشاركة

شكلها مستقبلها حلو

بالتوفيق
بالظبط المستقبل فى الصين بالفعل
قديم 25-08-2010, 01:04 AM
egy egy غير متواجد حالياً

egy is on a distinguished road

شكرا لجميع ملاك السياره الجميله و نتمنى لهم دوام الصحه ... ولكن إن أمكن تقرير وافى من الساده ملاك السياره من فتره ..مثال السياره مع مالكها فتره زمنيه , كيلو مترات , فى السفر ايه الأخبار , استهلاك فعلى للبنزين , التكييف و جودته خاصه فى الأيام شديدة الحراره قبل شهر رمضان الكريم .. و كل سنه و انتم طيبين
قديم 26-08-2010, 06:36 AM
abcarinoa abcarinoa غير متواجد حالياً

abcarinoa is on a distinguished road

منتدى هايل جدا وشكرا لكل اصحاب العربيه وانا شفت العربيه دى فى الاسكندريه وكان نفسى اعرف اسمها بس الحمد لله عرفته دلوقتى انا حاسس بس ان العربيه صغيره من جوه يا ريت تقوللنا مستوى الراحه فيها بس مش اكتر

وبجد انا شايف ان اللى اشتروا العربيه بيساعدونا اوى وده اجمل حاجه فيهم وبشكرهم تانى
قديم 04-09-2010, 03:37 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة abcarinoa مشاهدة المشاركة

منتدى هايل جدا وشكرا لكل اصحاب العربيه وانا شفت العربيه دى فى الاسكندريه وكان نفسى اعرف اسمها بس الحمد لله عرفته دلوقتى انا حاسس بس ان العربيه صغيره من جوه يا ريت تقوللنا مستوى الراحه فيها بس مش اكتر

وبجد انا شايف ان اللى اشتروا العربيه بيساعدونا اوى وده اجمل حاجه فيهم وبشكرهم تانى
مبدئيا انا مش من ملاكها بس انا ركبيتها العربية قاعدتها مش وحشة بالمقارنة بمثيلاتها والعربية خامتها متوسطة او مقبولة وبالنسبة لمستوى الراحة ملاكها افضل فى الحديث فى تلك النقطة
قديم 04-09-2010, 06:33 PM
الصورة الرمزية fineart607
fineart607 fineart607 غير متواجد حالياً
من انا؟: mahmoud
التخصص العملى: جيولوجى
هواياتي: السيارات - رسم -

fineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond reputefineart607 has a reputation beyond repute

يلا بقى عايزيين تقرير مفصل الناس مشتاقه تعرف لان عربيه شكلها جزاب

geologist the best