العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > سوق السيارات فى مصر موتورز > سوق السيارات المصرية > المرور والشهر العقارى

المرور والشهر العقارى خاص بالمواضيع عن قانون المرور وإجراءات الشهر العقارى والقوانين المنظمة للمرور والتراخيص ومخالفات المرور

قديم 11-04-2011, 11:03 AM
temo85 temo85 غير متواجد حالياً

temo85 is on a distinguished road
افتراضي مخالفه عكس الاتجاه

ياجماعه انا أخويا دخل غلط فى شارع فى مصر الجديدة وفى أخره أكتشف انه اتجاه واحد وهو ماشى فى عكس الاتجاة المهم لقى أمين شرطة فى وشه قاله بالفظ"سيادتك كدى ماشى فى عكس الاتجاة وانا كده هخدك مخالفه" قاله انا معرفش انه اتجاه واحد المهم نقل النمرة...دلوقتى ايه الوضع المخالفه دى قيمتها كام؟؟ وهل لازم يروح يدفع الايام دى ولا عند التجديد؟؟
قديم 11-04-2011, 11:30 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute
افتراضي رد: مخالفه عكس الاتجاه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة temo85 مشاهدة المشاركة

"سيادتك كدى ماشى فى عكس الاتجاة وانا كده هخدك مخالفه"
الحقيقه انا مامرتش بالموضوع دا قبل كده ولكن انا بسجل اعجابى بالجمله دى جدا
قديم 11-04-2011, 11:36 AM
corsair
Guest

اولا مش من حق امين الشرطة انه يحرر مخالفة لان المنوط بيه انه يحرر المخالفه هو الضابط المسئول

متقلقش يا زعيم وان شاء الله عند التجديد مش هتلاقي حاجه ده بس تهويش نفسه ترجع ايام زمان ايام الرشاوي والكلام الفاضي ده

قديم 11-04-2011, 11:42 AM
الصورة الرمزية MIDO-SPICY
MIDO-SPICY MIDO-SPICY غير متواجد حالياً
من انا؟: متأمل فى حال الدنيا
التخصص العملى: مدير فرع بشركة مطاعم بابا جونز

MIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond reputeMIDO-SPICY has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

اولا مش من حق امين الشرطة انه يحرر مخالفة لان المنوط بيه انه يحرر المخالفه هو الضابط المسئول

متقلقش يا زعيم وان شاء الله عند التجديد مش هتلاقي حاجه ده بس تهويش نفسه ترجع ايام زمان ايام الرشاوي والكلام الفاضي ده
بتموت فى الهلس انت يا احمد يا ممدوح
:craz yW14:
قديم 11-04-2011, 03:34 PM
الصورة الرمزية Maged_Samy
Maged_Samy Maged_Samy غير متواجد حالياً
من انا؟: محاسب
التخصص العملى: محاسب
هواياتي: السيارات

Maged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to allMaged_Samy is a name known to all

متقلقش المرور هيتحرق تانى قريب ومش هتلاقى مخالفات