العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > مكافحة سرقة السيارات

مكافحة سرقة السيارات موضوعات حماية السيارات من السرقة و للاعلان عن سيارات مفقودة ( مسروقة )

قديم 22-02-2012, 11:00 AM
ayman goda ayman goda غير متواجد حالياً

ayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to beholdayman goda is a splendid one to behold
افتراضي رد: عربيتي مسروقه

اولا الف الف حمدالله على سلامتك
وان شاء الله ترجعلك
قديم 22-02-2012, 02:07 PM
txx2 txx2 غير متواجد حالياً

txx2 is on a distinguished road

الحمدلله على كل حال

الله يجزاكم كل خير
انا كنت في المهندسين انا وصاحبي وقفت على طريقي عند سوبر ماركت في اخر شارع جامعه الدول من ناحيه شارع السودان اخذت كروت شحن لموبايلي

وساعه ما كنت واقف صاحبي لاحظ وقوف عربيه كيا فان كارينز وكان فيها شابين في منتصف العشرين وكان واحد منهم يعمل اتصالات صاحبي افتكر انه كان يكلم صاحبه وهو كان يكلم اصحابه قريب في المنطقه طلعت من شارع جامعه الدول باتجاه البطل احمد عبدالعزيز

وعند طلعه كوبري اكتوبر باتجهاه المطار وانا عند المنعطف بتاع الكوبري عدت من جنبي نفس العربية الكيا اللي كانت في السوبر ماركت وثبتونا على مطلع الكوبري ونزلوا اربعه مسلحين هددونا واخذوا العربيه وجريو فيها

لاحول ولا قوة الا بالله
لحد الان لا اعلم وجود مسلحين في الشارع وفي مناطق معروفه بكثره الحركة
مين المسؤؤل ووين مراكز الشرطة والكماين عن مثل هذه المواضيع

الله يستر على جميع المواطنين ويحفظهم
اتمنى منكم دعوة صادقه
لا اله الا الله سبحانك ربي اني كنت من الظالمين
قديم 22-02-2012, 02:15 PM
الصورة الرمزية Marlborooo
Marlborooo Marlborooo غير متواجد حالياً
من انا؟: Hassan
هواياتي: مش عارف

Marlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond reputeMarlborooo has a reputation beyond repute

الحمد لله علي سلامة حضرتك ، وان شاء العربية ترجع وربنا هيعوضك
بس كا ليا سؤال طبعا حضرتك عملت محضر في القسم ، والمفروض الظابط بيعرض عليك كل صور المسجلين خطر او السوابق ، والناس اللي عملوا معاك كده احتمال كبير حد منهم يكون ليه سابقة ، حضرتك انت وصاحبك مقدرتش تتعرف علي حد منهم

وبخصوص الشرطة حضرتك اخدين اجازة لاجل غير مسمي ، انا عن نفسي معايا مسدس صوت في العربية مبمشيش من غيره وربنا يستر من عنده
قديم 23-02-2012, 03:16 AM
عامر سعد عامر سعد غير متواجد حالياً
من انا؟: مخلول مش هزار دا بجد
التخصص العملى: مدرس ابتدائي
هواياتي: زمان كنت لاعب كره يد

عامر سعد is just really niceعامر سعد is just really niceعامر سعد is just really niceعامر سعد is just really niceعامر سعد is just really nice

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة txx2 مشاهدة المشاركة

السلام عليكم ورحمة الله وبركاته
دعواتكم يا اخوان ان ربي يرجع العربيه
اتسرقت مني صباح يوم الجمعه تاريخ 17 - 2
تحت تهديد السلاح والصاعق الكهربائي
العربية ماركه هيواندي اكسنت ار بي 2012 لونها ابيض
نزلتها مصر جمارك كانت متعلقه لوح السعودية بالعربيه ب ل ص 8840
وكان على جوانب العربيه زفت اثر طريق اخذته وانا راجع من الغردقة كان تحت الانشاء
اتمنى اي احد يشوفها يتصل علي بس ولا يعرض نفسه للخطر
يعطيني بس المكان اللي شافها فيه
هذي ارقامي
01003959295
01288880229
ادعوك يا ربي تسترجع لي ما فقدت
حفظنا الله واياكم ولاحول ولا قوة الا بالله
ربنا يسترها معانا ويرجعللك انتا وانا عربياتنا اخوك راحت منة سيراتو 2011 بس خلي باللك من الاشتغالات في التليفونات عامر سوهاج
قديم 23-02-2012, 03:53 AM
tamer.koko tamer.koko غير متواجد حالياً

tamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond reputetamer.koko has a reputation beyond repute

اللهم عافية ولا تبتلينا قل لا الله الا انت اني كنت من الظالمين