العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الكورية والماليزية > كيا KIA

كيا KIA احد اعمدة عملاق الصناعة الكورى اندمجت مع هيونداى لتصبح اكبر مجموعة فى كوريا الجنوبية بينما بدات باعادة تجميع موديلات مازدا القديمة من اشهر الموديلات بيكانتو - سيراتو - ماجنتيس - كارينز - ريو - اوبيروس - كارنفال - سورانتو

قديم 20-10-2008, 09:07 AM
محمد خيرى حسن محمد خيرى حسن غير متواجد حالياً

محمد خيرى حسن is on a distinguished road
افتراضي رد: مشكلة مع توكيل Eit - رب ضرة نافعة

والله ياأحمد انا فكرت فى الموضوع وداخلى شعور انك تعمل مع وكيل كيا قد يكون هذا الاحساس صح او خطء
الله اعلم
احتراماتى
قديم 20-10-2008, 03:37 PM
Zikoman
Guest

شكرا جزيلا على مشاركتنا التجربة دى واللى فعلا إستفدت منها شخصيا
وأنا مع تعليق أبو نورا على الموضوع وإن كنت أظن إن سياسة إحترام العميل اللى قابلتها مؤقتة ولهدف إنتشار السيارة وستتحول للمعاملة المصرية العادية عند قناعتهم بما يصلوا إليه من إنتشار
قديم 21-10-2008, 11:49 AM
ahmed_su ahmed_su غير متواجد حالياً
عضو ذهبى
التخصص العملى: IT Consultant Engineer

ahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة محمد خيرى حسن مشاهدة المشاركة

والله ياأحمد انا فكرت فى الموضوع وداخلى شعور انك تعمل مع وكيل كيا قد يكون هذا الاحساس صح او خطء
الله اعلم
احتراماتى
والله يا محمد كل واحد حر فى اعتقاده وشعوره الداخلى انا مش هقدر اغير فيه حاجة

بس كل اللى اقدر اقولهولك انى بقول الحقيقة ... لحضرتك ان تصدقها او لا تصدقها ptmnlo123per144

انا ياسيدى لا اعمل بتوكيل كيا ولاكنت بفكر اشتري كيا ولا اى عربية كورى اصلا ptmnlo123per195

وكنت بافكر اجيب صنى او لانسر بس سبحان الله النصيب (فيه موضوع عن حيرتى فى الاختيار بين الصنى واللانسر هبقى اضيفه فى المنتدى)

وهنا فى المنتدى الواحد استفاد من خبرات الناس الرائعة وحبيت اضيف تجربتى لعلها تفيد اى من الاعضاء (ونقلتها لكم بكل امانة ) يعنى اضافتنا هنا لتبدل الخبرات

ولعلك تلاحظ انى فى اغلب مشاركاتى كنت بحكى تجربتى ولا قولت لحد اشترى عربية كيا اوغيرها

وياريتنى كنت شغال معهم على الاقل مكنتش دفعت ده كله ptmnlo123per111

وتقبل تحياتى

قديم 21-10-2008, 11:52 AM
عضو ذهبى

ahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond reputeahmed_su has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Zikoman مشاهدة المشاركة

شكرا جزيلا على مشاركتنا التجربة دى واللى فعلا إستفدت منها شخصيا
وأنا مع تعليق أبو نورا على الموضوع وإن كنت أظن إن سياسة إحترام العميل اللى قابلتها مؤقتة ولهدف إنتشار السيارة وستتحول للمعاملة المصرية العادية عند قناعتهم بما يصلوا إليه من إنتشار
اتفق معاك الى حد كبير

هما بيحاولو يعملو اسم كويس وتكوين سمعة

واعتقد كمان من قلة الضغط النسبى على التوكيل مقارنة بتوكيلات اخرى

وهيرجع الموضوع للدفولت المصرى طال الوقت ام قصر

بس ده فعلا اللى حصل وحبيت اشرككم فيه
قديم 21-10-2008, 11:54 AM
عضو ذهبى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam_galal مشاهدة المشاركة

أنا لسة شايف الموضوع النهاردة
جزاك الله خيرا يا ahmed_su عل الموضوع ده
أنا مش مصدق إن في توكيلات بتتبع سياسة احترام العميل بالشكل ده

بس الفهلوة مفيش فايدة فيها (الزبون ساذج حتي يثبت العكس و طالما ساذج يبقي مالوش حق و نشتغله كمان)
اسلام باشا ...شكرا على مرورك

وانا اتفق معاك فى اللى بتقولوه

الكلمات الدليلية
eit, kia