العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > منتديات السيارات العامة > القيادة فن و ذوق

القيادة فن و ذوق كل ما يتعلق بفن قيادة السيارات

قديم 17-11-2011, 10:27 AM
الصورة الرمزية akerima
akerima akerima غير متواجد حالياً
من انا؟: VW OLD Beetle Big FAN
التخصص العملى: Sales
هواياتي: IT

akerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond reputeakerima has a reputation beyond repute
افتراضي رد: هتتصرف ازاى ؟؟؟؟؟ لو حد قفل عليك

لو في حتة بعيد عن بيتك ومحدش يعرفك فيها - دش الازاز ونزل الهاند بريك وحرك العربية عشان ميعملهاش تاني لو تحت بيتك والناس عرفاك دش الازاز برضة وحرك العربية واستناه لما يجيي واديلة اللي فية النصيب برضة عشان ميعملهاش تاني

فى كل شارع فى بلادى صوت الحريه بينادى

Ashraf Kerima
قديم 17-11-2011, 10:51 AM
الصورة الرمزية mar mar
mar mar mar mar غير متواجد حالياً

مشرفة العام و منتدى البنات
من انا؟: :)
التخصص العملى: سكرتيره تحرير اب تيم
هواياتي: الشعر والكتابه عموما

mar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond reputemar mar has a reputation beyond repute

لو في شارع رئيسي يعني ماعرفهوش هقعد اسال عن صاحب العربيه
اماا بقي الحكايه دي بتحصل في الشارع بتاعنا من الواد ابن الجران بيركن ومش بيعبر حد
مهما تكلكس او تنده او تخبط علي باب بيته مش هينزل يطلعك
واللي يغيظك كمان بيبقي واقف في البلاكونه شايفك انك عايز تخرج بس هو مكسل يزل واستحاله يديلك المفتاح تشيلوا العربيه

كان تصرفي اني جبت مرشدير وكنت هخبطلوا العربيه ما هو مش خايف عليها بقي
انا عربيتي اصلا ممكن تشيل عربيته خالص من مكانها عربيتوا كروز واي خدشه فيها هتكلفوا كتير اما انا عربيتي مش هتتاثر خالص ما انتم عارفين فيورا عضمها جامد

انا صوتي لخالد علي
http://www.youtube.com/watch?v=cPMgY...&feature=share
قديم 17-11-2011, 01:02 PM
الصورة الرمزية طارق عبد السلام
طارق عبد السلام طارق عبد السلام غير متواجد حالياً
التخصص العملى: Technical Manager

طارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond reputeطارق عبد السلام has a reputation beyond repute

هى بتبدأ كده
وبعدين كده
ولو طلع كده
ومبقاش كده
هعمل فيه كده

قديم 17-11-2011, 02:04 PM
corsair
Guest

انا لو لوحدي ورايح مثلا الشغل هكبر دماغي من العربية وهاخدها مواصلات وياما عملتها

لكن لو معايا الحاج او الحاجه طبعا ببعدهم عن المشهد الدرامي اللي هعمله في العربية اللي قافله عليا علشان ميشغلوش معايا اسطوانه حرام عليك والعربية اللي قافله عليا هيه ونصيبها بقا تتقلب علي جنبها يتنيملها 4 فرد كاوتش يتكسرلها ازاز حسب المزاج في اليوم ده بس طبعا مع زن الحاج والحاجه بتضطر اني اشيلها انا والواد السايس لحد ما يتقطم وسطنا
قديم 17-11-2011, 02:32 PM
Mr.NoLoVe Mr.NoLoVe غير متواجد حالياً

Mr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the roughMr.NoLoVe is a jewel in the rough

ألحق يتقال حصلت معايا مره قبل كده كنت غاسل العربيه وروحت مغطيها بليل طلعت نمت الساعه 10 لانى كنت مسافر مع اصحابى الغردقه وهنمشى الساعه 5.5 الصبح لقيت الراجل واقف قدامى والموقف ضايقنى جدا جدا
اقسم بالله طلعت جبته بالبجامه بتاعت البيت ومن ساعتها مكررهاش تانى ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههههههههههههههه بس كان شكله نكته وشعره منكوش ونايم على نفسه واصحابى سخنونى وانت وانت قمت هبيت ف الراجل وطلعت جبته من بيته