العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 29-05-2009, 05:37 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: اختطاف اسلام جلال .... و كلبشه احمد انور ..

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة SuMo مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههه
كده هيحقدوا علينا يا أيمن عموما أنا مش هقول انك عزمتنى على شوب مانجه و شوب فراوله حب من عند ملك المانجه والفراوله و بعد كده اتعشينا من الشبراوى و فى الآخر برشط عليا فى سيجارتين
أنا مش هقول حاجه
هههههههههههههههههههههه

لأ ياجماعه سومو بيضحك عليكم

احنا كملنا السهره فى هارد روك وبعد كده ضربنا المانجو

وسومو اللى شال الليله

ههههههههههههههه

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 29-05-2009, 05:42 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman abdelrazek مشاهدة المشاركة

لأ ياجماعه سومو بيضحك عليكم

احنا كملنا السهره فى هارد روك وبعد كده ضربنا المانجو

وسومو اللى شال الليله

ههههههههههههههه
الله يحرق الامتحاناتptmnlo123per195

جتنا نيله في حظنا الهباب مانجو و فراوله و شيشه تفاح و اعده و لمه ptmnlo123per160

انا بقر علي فكره ههههههههههههه

IBIZA
قديم 30-05-2009, 11:17 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

السلام عليكم يا أحلي أصدقاء

الحقيقة أنا حسيت إني في وسط أهلي فعلا
في أقصي توقعاتي قلت حقابل عدد 2 فرد لاننا في وسط الاسبوع و الدنيا مشاغل بس الحقيقة المفاجأة كانت كبيرة جدا فوق التصور
و علي عكس تخوفي من أن أفقد بعض حبي و تقديري لبعض الناس عندما أراهم و أجد فرق بين الحقيقة و الخيال لكن العكس هو ماحدث

بترتيب الظهور :

sam ram: أشكرك من كل قلبي علي كل هذه المشاعر الرقيقة و علي هذا الموضوع الرائع، علي فكرة سامح في الحقيقة انسان مهذب جدا و السخرية تظهر علي استحياء في كلامه

Ahmedcar انسان طيب و مهذب و عايزين نجوزه محدش عند عروسه

Ahmed Anwer انسان محترم جدا و لكن حظه وحش جدا في موضوع الكلبش ، مش عارف أقول إيه بس أسوء ختام هو اللي حصل بس ربنا انتقمله و تم تحطيم اشارة المرور أمام الكشك (عدالة السماء) ، علي فكرة الصيف اللي فان انا اتكلبشت مرتين بواسطة نفس الكشك بس كانت الاسعار ارخص 31 جندي فقط

سومو : مواعيده بايظة كالعادة ptmnlo123per1116 ، و الله راجل زي الفل و بذل مجهود كبير في ملئ الحوار

أيمن عبد الرازق: حماس ، قوة في الحوار ، ابن بلد حقيقي ، كنت اسمع عن شبرا ، دلوقتي بافتخر اني عرفت واحد من شبرا

أشكركم من كل قلبي هل كل هذا الاطراء و كل هذا المجهود و ان شاء الله تتكرر و أهو الصيف جاي و اسكندرية تساع من الحبايب 10000000000000000000

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 30-05-2009, 11:22 AM
الصورة الرمزية islam_galal
islam_galal islam_galal غير متواجد حالياً
من انا؟: عبد من عباد الله
التخصص العملى: Mechanical Engineer

islam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond reputeislam_galal has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة aif مشاهدة المشاركة

بس الدقون دي كلها ... مش لايق عليها الشيشة ...
ptmnlo123per111
مش كده يا حاج أحمد ، قولهم

بس دي صورة كوموفلاش ، الحمد لله ربنا تاب علي من زمان عقبال الجميع

مقولة مأثورة (اللَّهُ يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الْعَادِلَةَ وَإِنْ كَانَتْ كَافِرَةً وَلَا يَنْصُرُ الدَّوْلَةَ الظَّالِمَةَ وَإِنْ كَانَتْ مُؤْمِنَةً)
قديم 30-05-2009, 11:27 AM
الصورة الرمزية AbOnOrA
AbOnOrA AbOnOrA غير متواجد حالياً
Aِِbo(Nora&Islam&Judy)
Wael Magdy Salah
من انا؟: ابو نورا واسلام
التخصص العملى: IT Consultant
هواياتي: Computers, Automotives

AbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond reputeAbOnOrA has a reputation beyond repute

حمدلله على السلامة يا اسلام رجوعك لاسكندرية وبعتذر بشده عن عدم حضورى بجد ندمت انى مجيتش وفاتتنى اللمة الجميلة ديه وبإذن الله تتعوض قريب ان شاء الله ptmnlo123per123

اخر موضوعاتى
قريباً تقرير وتجربة اداء دايهاتسو تريوس * تويوتا راش