العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 13-05-2009, 09:13 PM
الصورة الرمزية هيمو
هيمو هيمو غير متواجد حالياً
من انا؟: د. ابراهيم
التخصص العملى: صيدلي
هواياتي: السيارات

هيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond reputeهيمو has a reputation beyond repute
افتراضي رد: ايه رأيكم نعمل المقابله الجايه في معرض اتوماك؟؟

فكره ممتازه فعلا الله ينور عليك ياحازم
قديم 13-05-2009, 09:27 PM
فادى فادى غير متواجد حالياً

فادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond repute

يا ريت بجد انا معاكو
بس لازم نغلس على اللى بيبقوا واقفين على العربيات (الولاد منهم مش البنات طبعا), لأنهم بيبقوا فى منتهى السخافة و كل واحد بيعاملك كأنك جاى تسرق العربية.
كتيبة اعدام مصر موتورز ptmnlo123per1116

أخر مواضيعى :
اختبار الفيات برافو 120 حصان تى جيت.

وداعا يا ايها الصقر الجسور
قضيت معكى أحلى ايامى.

فيات برافو مرحى مرحى
قديم 13-05-2009, 09:32 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

موافق ،،،

الله ينور علي الأفكار
اي خدمه يا احمد باشا بس لازم تحضر مافيش اعتذارات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة AboNoRa مشاهدة المشاركة

يا شباب والله انا مش عايز افتح موضوع عن المقابلات الشهر ده اصلاً علشانكو وعلشان عارف انكو مشغلوين فى الامتحانات (ميدو - وكابو - وابيزا - ونور كوكى وناس كتير كلكو عزاز علينا والله والمقابلة الشهرية متنفعش من غيركو

بس ادى الله وادى حكمتة المعرض لازم يتراح لو فورميلا الاهرام كنا قولنا ماشى انا روحت معرض الاهرام السنة اللى فاتت انا ونيسان وبجد مجاليش نفس اكتب عنة كلمة مع انى صورت وعملت كل حاجة بس فعلا معرض تعبان

بس اوتوماك فعلاً افضل معرض فى مصر وخاصة انهم بيجبولنا عربيات من بتاعة سام رام واحمد كامل الحاجات ام عشرتررراشر مليون دية وبتبقى فرصة الواحد يتمسح فيها ويتبارك بحضرتها ptmnlo123per145

وفى نفس الوقت زى ما حازم بيقول لما بنروح شلة بجد بنشوف العربيات بشكل تانى لان كل واحد فينا بيبص على تفاصيل وبيبقى له ملاحظات غيرة مبياخدش بالة منها وبالتالى بنطلع واحنا عاملين ريفيوهات (حتى ولو فى عقلنا بس) لكن قوية جداً

ياريت فادى ويونس وايمن وشريف المصرى يكونو موجودين كمان هتبقى كتيبة اعدام ملهاش حل فعلا ptmnlo123per154
بالضبط دا اللي اقصده و سيب فادي عليا لو موجود في كايرو حيجي ما تقلقش
المهم شريف المصري حد يأكد عليه و ايمن و يونس

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة هيمو مشاهدة المشاركة

فكره ممتازه فعلا الله ينور عليك ياحازم
ميرسي يا هيمو
يالا عاوزين نشوفك بقي

حـازم خـضـر

قديم 13-05-2009, 09:36 PM
الصورة الرمزية hazem_khidr
hazem_khidr hazem_khidr غير متواجد حالياً

من انا؟: انا مهما كبرت صغير ..انا مهما عليت مش فوق !!!!
التخصص العملى: محاسب و صاحب مصنع ملابس
هواياتي: السيارت و شغف القياده

hazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond reputehazem_khidr has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة فادى مشاهدة المشاركة

يا ريت بجد انا معاكو
بس لازم نغلس على اللى بيبقوا واقفين على العربيات (الولاد منهم مش البنات طبعا), لأنهم بيبقوا فى منتهى السخافة و كل واحد بيعاملك كأنك جاى تسرق العربية.
كتيبة اعدام مصر موتورز ptmnlo123per1116
حنغلس علي الكل اولاد و بنات
سيبولي انا البنات اغلس عليهم براحتي
ptmnlo123per122
بس عاوزين بقي نعمل يوني فورم
مش لازم يبقي موحد اوي
بس نلبس نفس الالوان
يعني تيشرت احمر و بنطلون تلجي
حاجه كده علشان نبقي مميزين
و نعلي اسم الموقع علي التيشرت ايه رايكم؟؟؟؟

حـازم خـضـر

قديم 13-05-2009, 09:55 PM
فادى فادى غير متواجد حالياً

فادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond reputeفادى has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

حنغلس علي الكل اولاد و بنات
سيبولي انا البنات اغلس عليهم براحتي
ptmnlo123per122
بس عاوزين بقي نعمل يوني فورم
مش لازم يبقي موحد اوي
بس نلبس نفس الالوان
يعني تيشرت احمر و بنطلون تلجي
حاجه كده علشان نبقي مميزين
و نعلي اسم الموقع علي التيشرت ايه رايكم؟؟؟؟
لا لا البنات مش هنغلس عليهم,
البنات هنعاكسهم بس!ptmnlo123per122

أخر مواضيعى :
اختبار الفيات برافو 120 حصان تى جيت.

وداعا يا ايها الصقر الجسور
قضيت معكى أحلى ايامى.

فيات برافو مرحى مرحى