العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 01-02-2009, 05:40 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغطية مقابله مصر موتورز الثانيه (بالصور)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة ayman abdelrazek مشاهدة المشاركة

ليه مين اللى كان معدى أبو نورا ولا ايه؟
خليك فاكر واوعى تنسى بس وانا جاى انشاالله متبعتش المشاريب
تتميز دايما يابوب بخفة الظل والمرح ربنا يديم عليك النعمة الحلوة دى.......
ptmnlo123per171
ربنا يخليك ياباشا وانا فعلا والله عايز اتعرف عليك المره الجايه ومنتظرك وخد بالك انك وعدتنا انك تكون معانا المره الجايه
لا مش ابو نورا اللى كان معدى من المنطقهptmnlo123per115
طبعا مينفعش نتكلم ptmnlo123per115 ولا نقول مين اللى كان هناك ولا حتى نحاول نتخيل مين عشان ماptmnlo123per1116ptmnlo1 23per1116

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 01-02-2009, 06:14 PM
الصورة الرمزية Payoo
Payoo Payoo غير متواجد حالياً
من انا؟: أنسان سيء الطباع يتطلع إلى الحسن
التخصص العملى: Administrator Network
هواياتي: Sports

Payoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond reputePayoo has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mohamed ibiza مشاهدة المشاركة

ابيزتي ظاهرة في صور البيجو :D:D:D:D

كانت بجد مقابلة جامده جدا جدا جدا و سعدت بمقابلة شريف باشا المصري كان نفسي اشوفه من زمانو زعلت اوي لما عرفت ان بايو مشي قبل ما اجي
أنا إللي زعلت إني ماشوفتكش وماشوفتش بقيت الناس إللي الواحد بجد عاوز يتعرف عليهم ويستمتع بلقائهم

المرة الجايه إن شاء الله الناس تيجي بعد الصلاة مباشرة عشان نقعد مع بعض مدة اطول

فين أيام زمان وايام المقابلات إللي كنت باجي فيها اول واحد وأبقى مستني بورق صغير مطبوع عليه "المعرف" والاسم الحقيقي ونوع العربيه (عشان الناس تعرف بعض مجرد ما تبص على الورقة المعلقه على صدر العضو بدبوس) ههههههه والله فكرتوني بايام جميله إن شاء الله تعود تاني

تحياتي للجميع
قديم 01-02-2009, 06:18 PM
mohamed ibiza mohamed ibiza غير متواجد حالياً
من انا؟: MOHAMED IBIZA
التخصص العملى: STUDENT
هواياتي: AUTOS

mohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond reputemohamed ibiza has a reputation beyond repute

هههههههههههههه ان شاء الله يا باشا المقابلة الجاية تعمل موضوع المعرف و تكون موجود و اجيلك والله يا باشا انا كان نفسي اشوفك اوي بس الابيزا كانت عايزه ترصيص و مكنتش عارف اجري اكتر من 100 لو كنت اعرف انك موجود و الله كنت جيتلك جري عشان اشوفك بس ان شاء الله خيرها في غيرها

IBIZA
قديم 01-02-2009, 06:21 PM
الصورة الرمزية Nour_peugeot
Nour_peugeot Nour_peugeot غير متواجد حالياً

Nour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond reputeNour_peugeot has a reputation beyond repute

يا جماعه ان شاء الله تتعوض المره القادمه و نبقي كلنا موجودين و تبقي مقابله احل و احلي و التالته تبته

my peugeot 306 gti6
قديم 01-02-2009, 06:55 PM
الصورة الرمزية تامر ابو امين
تامر ابو امين تامر ابو امين غير متواجد حالياً
من انا؟: tito
التخصص العملى: تاجر (سيارات ونجف)
هواياتي: الشطرنج

تامر ابو امين will become famous soon enough

كويس اوى وممتعان الناس اتعرفو على بعض وكان نفسى ابقا معاكم بس معلش المرة الجاية ان شاء اللهptmnlo123per1127