العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 01-02-2009, 12:41 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute
افتراضي رد: تغطية مقابله مصر موتورز الثانيه (بالصور)

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة islam_galal مشاهدة المشاركة

الحمد لله، المقابلة (من الصور) شكلها جميل جدا ptmnlo123per112
أن كنت ناوي آجي بس للأسف، أولا بقالي يومين باعاني من ظهور تقرحات بالفم مخلياني ألدغ في الـ 26 حرف
ثانيا: صحيت متأخر فقولت أطلع بعد الصلاة علي طول
ثالنثا: اتصلت بزميل علشان ييجي معايا من باب الونس لقيته عامل حادثة و بيصلح العربيه (اللي كانت عربيتي قبل ذلك) فروحت أطمن عليه و باظت الخطة

ان شاء الله خيرها في غيرها ptmnlo123per1126

شفاك الله وعفاك ياريس ........وبعدين سأسأ للتقرحات هتروح على طول

أبو الفتوح رئيسأ
قديم 01-02-2009, 12:43 PM
الصورة الرمزية POP EL GAMED
POP EL GAMED POP EL GAMED غير متواجد حالياً
من انا؟: بوب الجامد
التخصص العملى: I.T Administrator
هواياتي: كمبيوتر وسيارات

POP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond reputePOP EL GAMED has a reputation beyond repute

والله هو انا مشربتش حاجه وجيت متأخر لانى كنت محبوس لانه كان فيه حوالى 8 لجان والدنيا كانت مقفله جدا
عشان كده انا معرفش مين اللى حاسب انما لو هتيجى حسابك عندى يا باشا
وممكن حسابك يبقى عندى من غير ما تيجى برضه والمشاريب تجيلك دليفرىptmnlo123per1147

انتظروا تجربتى مع رينو فلوانس

قديم 01-02-2009, 01:08 PM
الصورة الرمزية ayman abdelrazek
ayman abdelrazek ayman abdelrazek غير متواجد حالياً
التخصص العملى: sales director

ayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond reputeayman abdelrazek has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة POP EL GAMED مشاهدة المشاركة

والله هو انا مشربتش حاجه وجيت متأخر لانى كنت محبوس لانه كان فيه حوالى 8 لجان والدنيا كانت مقفله جدا
عشان كده انا معرفش مين اللى حاسب انما لو هتيجى حسابك عندى يا باشا
وممكن حسابك يبقى عندى من غير ما تيجى برضه والمشاريب تجيلك دليفرىptmnlo123per1147

ليه مين اللى كان معدى أبو نورا ولا ايه؟
خليك فاكر واوعى تنسى بس وانا جاى انشاالله متبعتش المشاريب
تتميز دايما يابوب بخفة الظل والمرح ربنا يديم عليك النعمة الحلوة دى.......
ptmnlo123per171

أبو الفتوح رئيسأ

التعديل الأخير تم بواسطة ayman abdelrazek ; 01-02-2009 الساعة 01:11 PM
قديم 01-02-2009, 01:14 PM
sh_masry sh_masry غير متواجد حالياً

sh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond reputesh_masry has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Ahmed Anwer مشاهدة المشاركة

شريف باشا المصري

كنت عايز بعد اذنك اعمل موضوع في منتدي هيونداي عن قطع غيار هيونداي المقلده المغلفه بغلاف هيونداي

اللي كان بيكلم عنها م / محمد بيومي ،،

بس قولت استأذنك الأول ،،

يا باشا عيب .... انت بتقول ايه ؟؟ ما تفتح اللى انت عايزه بس ابعد عن فتح الدماغ ....... و هارد عليك فى الموضوع اللى هاتعمله برده لأن كلام م / محمد بيومى منطقى و مش منطقى برده .

اى موضوع او اى تعليق ينم عن رأيي انا الشخصى و لكم جزيل الشكر ,,,
قديم 01-02-2009, 03:18 PM
Saif eldien Saif eldien غير متواجد حالياً

Saif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond reputeSaif eldien has a reputation beyond repute

الى كل الناس الافاضل مصر موتورز بجد انا سعيد بمجموعة الشباب دة كلها وكان نفسى اتعرف عليكم كلكم بس للاسف ظروف شغلى لم تسمح واتمنى انى اراجم فى اقرب وقت واتمنى الى الازدهار وان يكون فى افكار فعالة وتطور مستمر fficeffice" />
سيف الدين