العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > اﻷنشطة و المقابلات و التعارف

اﻷنشطة و المقابلات و التعارف خاص بمواضيع انشطة ومقابلات و التعارف بين اعضاء المنتدى يجب الحصول على موافقة من الإدارة قبل نشر أى موضوعات بهذا القسم

قديم 16-10-2010, 07:54 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute
افتراضي رد: صور مقابلة الاسكندريه الجمعه 15/10/2010

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

هو بجد كان يوم حلو اوى وانا سعيد جدا بكل الى حضرو وياريت يا اسكندرانيه المره الجايه عوزين ناس اكتر تحضر و بشكر الجميع على اليوم الحلو ده وياريت يحصل تانى وانا كونت عاوز اقول ياريت لو كل شهر نعمل مقابله زى دى اهو منها كلنا نستفيد وكمان نشوف بعض اكتر ونتعرف على ناس جديده
وبشكر كل من
أ.احمد بدر صاحب فكره المقابله
أ.بدر بسيونى
أ.نبيل
أ. ايمن منصور
أ. اشرف
أ.مهران الى اول مره اقبله فيها وانا سعيد جدا بمقابلته وياريت كل مقابله يكون موجود فيها وان شاء الله ربنا هيكرمه بعربيه حلوه لانه يستاهل

وطبعن الى <منه لله> معتز و عربيته
وانا كريم
والله يا كريم انا اشكرك على الثناء الجميل دة بس انا اسعد بجد منك لانى اتعرفت على عدد اكبر جداد بالنسبة ليا
وانت من الناس البجد سعدت بيهم اوى عشان سبب بسيط جدا من غير ما حد يزعل منى فى المنتدى منسيتش المقابلة الاحسن من مقابلتنا كلنا والدنيا والفيها المقابلة مع رب العاملين يارب يثبتك اكثر واكثر ونتمنى المرة الجاية نقوم كلنا
ونروح المقابلة الاهم كقوله تعالى: (ولتكن منكم أمة يدعون للخير ويأمرون بالمعروف وينهون عن المنكر وأولئك هم المفلحون) (آل عمران: 104).

My car
قديم 16-10-2010, 07:55 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة corsair مشاهدة المشاركة

ههههههههههههههههههههههههه ههههههههههههه

ده بيفكرني التوكتوك اللي بيسرق علامات البي ام والمرسيدس والشيفورليه ويحطها علي بوز التوكتوك

يا عم ده جرار زراعي متقولش عليها عربية
ههههههههههههههههههههههههه ههههههههه

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mahranahm مشاهدة المشاركة

والله يا كريم انا اشكرك على الثناء الجميل دة بس انا اسعد بجد منك لانى اتعرفت على عدد اكبر جداد بالنسبة ليا
وانت من الناس البجد سعدت بيهم اوى عشان سبب بسيط جدا من غير ما حد يزعل منى فى المنتدى منسيتش المقابلة الاحسن من مقابلتنا كلنا والدنيا والفيها المقابلة مع رب العاملين يارب يثبتك اكثر واكثر ونتمنى المرة الجاية نقوم كلنا
ونروح المقابلة الاهم كقوله تعالى: (ولتكن منكم أمة يدعون للخير ويأمرون بالمعروف وينهون عن المنكر وأولئك هم المفلحون) (آل عمران: 104).
شكرا ليك يا استاذ مهران وعلى زوقق وان شاء الله ناخدهم معانه فى المره الجيه لكن انا سيبلك معتز ربنا يهديه لانى تعبت معاه
وانت ايه رايك فى الاقتراح الى انا اولت عليه وهو ان احنا نعمل مقابله يوم كل شهر و على ما اظن انه مش هيكون صعب اوى

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة حازم شاهين مشاهدة المشاركة

عاش عاش

رجالة إسكندرية
صحبة جميلة تشرفت بالتعرف على أغلبها طبعا
الجديد على اﻷستاذ مهران أبو جودى عروسة المنتدى مؤخرا

لكن فين عماد يا كريم ؟؟

عموما
مبروك المقابلة و عقبال مية مقابلة و مقابلة
شكرا ليك يا استاذ حازم لكن ان شاء الله تكون المره القادمه تنورنا انت و استاذ وائل و استاذ حازم حضر و سومو وكل الناس الحلوين الى كانو موجودين فى الافطار وشكرا ليك
اما بل النسبه لعماد فهو انا كلمته لكن هو مش موجود لانه كان مسافر لانى جده كان تعبان وكان مسافر لكن ان شاء الله فى المقابله القادمه يكون موجود

كريم على

التعديل الأخير تم بواسطة hazem_khidr ; 20-10-2010 الساعة 03:25 PM
قديم 16-10-2010, 08:02 PM
mahranahm mahranahm غير متواجد حالياً
من انا؟: صاحب صحبى اوى
التخصص العملى: مدير انتاج فى شركة الحمد الصناعية
هواياتي: الكمبيوتر والنت و الاعمال اليدوية

mahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond reputemahranahm has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة karem ali مشاهدة المشاركة

شكرا ليك يا استاذ مهران وعلى زوقق وان شاء الله ناخدهم معانه فى المره الجيه لكن انا سيبلك معتز ربنا يهديه لانى تعبت معاه
وانت ايه رايك فى الاقتراح الى انا اولت عليه وهو ان احنا نعمل مقابله يوم كل شهر و على ما اظن انه مش هيكون صعب اوى
طبعا انا معاك فى الرأى وتزهقش من الدعوة الى ربنا سبحانة وتعالى
انت مش عايز تتشبه برسول الله صلى الله علية وسلم (( كانت الاطفال تقذفونه بالطوب )) ولقى اذية كبيرة اهو نتشبه بية وربنا يجعلها فى ميزان حسناتك

My car
قديم 16-10-2010, 09:08 PM
الصورة الرمزية Abu_mazen
Abu_mazen Abu_mazen غير متواجد حالياً
من انا؟: أمجد الكيال
التخصص العملى: Management Information Systems
هواياتي: الكمبيوتر والقراءة والسيارات

Abu_mazen has a spectacular aura aboutAbu_mazen has a spectacular aura about

متجمعين فى الافراح على خير إن شاء الله ويارب دايماً فى صحة وسعادة ومحبة على طول 0
أخوكم أبومازن عضو فريق مقابلة مصر موتورز - طنطا
قديم 16-10-2010, 09:17 PM
الصورة الرمزية karem ali
karem ali karem ali غير متواجد حالياً
من انا؟: شاب طموح
التخصص العملى: طالب
هواياتي: اعشق السيارات وقيادتها

karem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond reputekarem ali has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة Abu_mazen مشاهدة المشاركة

متجمعين فى الافراح على خير إن شاء الله ويارب دايماً فى صحة وسعادة ومحبة على طول 0
أخوكم أبومازن عضو فريق مقابلة مصر موتورز - طنطا
شكرا ليك يا ابو مازن وعلى فكره انا شوفت صور مقابله طنطا وعجبتنى جدا لكن كان فى موضوع كده كونت عاوز اعرفه وانا سالت عليه استاذ حازم وممكن انت ترد عليه ايه موضوع سفنكس ده لازم اعرف

كريم على