العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > النادى الثقافى الاجتماعى > استراحة مصر موتورز

قديم 13-01-2011, 10:09 PM
الصورة الرمزية sad-bird
sad-bird sad-bird غير متواجد حالياً

sad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond reputesad-bird has a reputation beyond repute
افتراضي رد: أدب الرحلات

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة hazem_khidr مشاهدة المشاركة

و الله يا خالد باشا كنت في القاهره مش بهرب
حتي اسأل احمد هههههههههههه(كروسير سابقا) و هو يقولك لاني كنت معاه بالصدفه علي الشات قبلها بفتره بسيطه مش عارف ايه اللي خلاني اشيل البلوك من عليه ساعتها هههههههههه
سبحان الله يمكن يكون شيلته علشان يكون شاهد معايا
رغم انه لما يسمع موضوع البلوك دا يقولك انا ما كلمتهوش طول حياتي هههه

يا اخي سبحان الله
حتى الموضوع لما اتحذف مع الحاجة اللي راحت في الضربة الاخيرة
رجع كتبهولك مخصووووووووووووووووص علشان بيحبك ويعزك قوي
شوف ازااااااااااااااي
برضة مش هتهرب انت زوغت من الغداء وعليك عزومة لكل الرجالة تعويضا عن الهروب بتاعك اما الحق بقى اسن سناني واصوم من هنا ليومها علشان الواحد يعرف ياكل بنفس مفتوحة
هههههههههه

وبعدين احمد هههههههههههههه دلوقتي ( كورسير وابو دنيا والكفتجي وبتاع الايس كريم سابقا)
اكيد اكيد اكيد شاهد انك مش كنت في القاهرة وكنت بتزوغ من عم خالد
طالما فيها غدا ووراه صينية حلويات معتبره مخصوص علشان ابو حميد المجدع ده ومعاها لتر عصير مركز
مش كده والا ايه يا ابو دنيا

إن العين لتدمع وإن القلب ليحزن وإنا على فراقك يا خالد لمحزونون
ولا نقول إلا ما يرضي ربنا
إنا لله و إنا إليه راجعون
قديم 14-01-2011, 12:01 AM
الصورة الرمزية mr mohamed
mr mohamed mr mohamed غير متواجد حالياً
من انا؟: مواطن مصرى
التخصص العملى: فنى طائرات حربية
هواياتي: القراءة - الانترنت

mr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

انا فعلا اتكلمت مع احمد هههههه (كورسير سابقا ) فى موضوع طبع الكتاب وهو دخلنى فى متاهة مفهمتش منها حاجة غير ان عربيتى عايزة شوية ترويق
والحقيقة انا باجى من شغلى او ببقى قاعد مشغول على الكومبيوتر ومش جايلى نافوخ اقعد اشوفه ازاى بيتنقل على ملف وورد
وخصوصا انى فعلا قررت طبعه كـكـتاب على نـفـقـتى الخاصة ومحاولة توزيعه
ولذلك ارجو من اخونا محمد على او اى حد يساعدنى على نقله على ملفات وورد تمهيدا لتنسيقه اولا ثم طبعه ثانيا مع اعادة بعض الحكايات باسلوب مختلف وتنسيق بعضها الاخر فمثلا شخصية مثل جمال محتاجة فصل وحدها فلابد من جمعها وترتيبها مرة اخرى بطريقة مختلفة
استاذ خالد انا ممكن اساعدك فى الموضوع ده انى اعمل لك ملف ورد بكل الحكايات اللى موجودة ومقسمة الى فصول ومفهرس وابعتهولك بعد كده حضرتك ممكن تطبعه وتوديه لمطبعة وتشوف نظامها ايه (طبع- توزيع)

--------------------------------------------------------

قديم 14-01-2011, 12:18 AM

mr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant futuremr mohamed has a brilliant future

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة sad-bird مشاهدة المشاركة

خلاص خد الملف في المرفقات في الصفحة اللي فاتت هتلاقي فيه الصفحات من 1 - 45 وكمل عليه وبلغي انت وصلت للمشاركة رقم كام وانا اكمل
ماشى يا محمد حاخد الملف واكمل عليه واقولك عشان نكمل

قديم 14-01-2011, 01:59 AM
الصورة الرمزية خالدخليفة
خالدخليفة خالدخليفة غير متواجد حالياً

من انا؟: محب لكل الناس / وارجو من الله العفو والمغفرة
التخصص العملى: تاجر عطور بالجملة -تاجر اراضى
هواياتي: القراءة والاهتمام بعلم الحديث الشريف

خالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond reputeخالدخليفة has a reputation beyond repute

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة mr mohamed مشاهدة المشاركة

استاذ خالد انا ممكن اساعدك فى الموضوع ده انى اعمل لك ملف ورد بكل الحكايات اللى موجودة ومقسمة الى فصول ومفهرس وابعتهولك بعد كده حضرتك ممكن تطبعه وتوديه لمطبعة وتشوف نظامها ايه (طبع- توزيع)
ربنا يكرمك ويبارك فيك يااستاذ محمد ومستنى منك النتيجة ان شاء الله قريبا وياترى تاخد منك وقت اد ايه ؟

انتقل الى رحمة الله .. ونسأل الله له الرحمة والغفران
قديم 14-01-2011, 02:05 AM

المشاركة الأصلية كتبت بواسطة خالدخليفة مشاهدة المشاركة

ربنا يكرمك ويبارك فيك يااستاذ محمد ومستنى منك النتيجة ان شاء الله قريبا وياترى تاخد منك وقت اد ايه ؟
استاذ خالد انا حااعمل باقصى جهدى يمكن يااخد حوالى 10 ايام وربنا يسهل

ودى حاجة بسيطة نقدر نقدمها لحضرتك على مجهودك الكبير وقدح زناد فكرك
بس بالنسبة للمداخلات اشيلها ولا اخليها فى نهاية الصفحات