العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 27-02-2012, 04:22 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute
افتراضي بريليانس نزل منها شرطه يرجااااله

وانا راجع النهارده وجايب ابن اختي من الحضانه

اذ فجاتان لمحت اسطول بريليانس FSV شرطه اه والله شرطه
بس ملحقتش اصور
مشيت حبه كمان لقيت مره واحده اتنين بس الصور مش حلوه اوي عشان ملحقتش اصور حلو

ضايعه الصور انا عارف بس ده اللي قدرت الححقه بصراحه لانهم كانوا لسه طالعين من ميناء الدخيله وبيفولوا ومستنيين بعض

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 27-02-2012, 04:32 PM
الصورة الرمزية luckyman
luckyman luckyman غير متواجد حالياً
من انا؟: لا اله الا انت سبحانك انى كنت من الظالمين
التخصص العملى: مهندس
هواياتي: القراءة + المشى

luckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond reputeluckyman has a reputation beyond repute
افتراضي رد: بريليانس نزل منها شرطه يرجااااله

غريبة اوى معظم دول العالم بتجيب عربيات بتكون قادرة على المناورات ومجهزة تجهيز خاص مش بريليانس مع احترامى لها وللتيجو الخ
حتى الدول الفقيره لما الموضع يتعلق بسيارة الشرطة بتكون بمواصفات خاصة ونوعية خاصة انا كنت فى الاردن شهر تسعة اللى فات والله اخر موديلات اودى وقبلها كانت فورد والسعودية كذلك تويوتا وفورد بس مش زى الانتاج التجارى للجمهور بتيجى محرك خاص وتجهيزات مختلفة وان ظاهريا بتكون نفس السيارة العربيات دى مش تستحمل انا مش فاهم اية حكاية الشرطة فى مصر البلد الوحيد اللى بنشوف فية سيارات الشرطة معطله ومكسرة مرة نوبيرا ومرة اكسيل وقبل كدة كانت بيجو الصغيره الهاتش بالك 205 وعربيات نص نقل عمرنا ما شفنا كدة فى حياتنا علما ان جهاز الشرطة مخصصة له ميزانية كبيره خصوصا الدورايات الراكبة وامن الطرق لازم تكون سيارات زى البشر
قديم 27-02-2012, 04:46 PM
الصورة الرمزية screamseko
screamseko screamseko غير متواجد حالياً

screamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond reputescreamseko has a reputation beyond repute

فعلا عندك حق انا شايف انهم بيسترخصوا والتييجو لما نزلت كانت هديه من الصين
بس العربيات دي متنفعش تبقي شرطه ولا دوريات

أيـــها المُشــــتكي ومــابــك داءُ .... كــُـــن جميـــلاً ترى الوجـــودَ جميـــلا

محمد الرويعي

قديم 27-02-2012, 05:03 PM
الصورة الرمزية walidelmorsi
walidelmorsi walidelmorsi غير متواجد حالياً

walidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond reputewalidelmorsi has a reputation beyond repute

لما نشوف المهربين والحرامية بيركبو اية لما تستعجب احدث العربيات والموديلات هو ستر ربنا هو اللى بيخليهم يتمسكو

لا الله الا الله محمد رسول الله

Walid ELmorsi
قديم 27-02-2012, 05:08 PM
الصورة الرمزية RAYAN
RAYAN RAYAN غير متواجد حالياً

مشرف التعديلات الشكلية
من انا؟: احمد ريان
التخصص العملى: مدير شركة اليجانس لفرش السيارات
هواياتي: الجديد من الافكار والتصميمات

RAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant futureRAYAN has a brilliant future

خير ان شاء الله قدام شوية ممكن يدخلوا العربيات البريليانس فى تويوتا ويدفعوا الفرق بس واحدة واحدة الدنيا تمشى

اليجانس لفرش السيارات
Elegance car lounge

خامات عالية الجودة وجميع الالوان

بارخص سعر فى مصر
وبضمان عامين

صفحتنا على فيسبوك
Facebook page

مواعيد العمل من ١٢ظهرا حتى ١٢ص كل ايام الاسبوع ماعدا الاحد
للاستعلام 01061203070