العودة   مصر موتورز مجتمع السيارات > السيارات الصينية والهندية > برليانس Brilliance

برليانس Brilliance بريليانس Brilliance من الشركات الصينية الجديدة التى حققت نجاحاً كبيراً فى فترة صغيره نتجية تعاونها مع الشركة البافارية وتقديمها لموديلات بجودة متميزة وتصميمات حديثة اوروبية الطابع BS6 -BS4 - BC3 - FRV - سبليندور

قديم 20-03-2010, 01:05 AM
amrmahamad amrmahamad غير متواجد حالياً

amrmahamad is on a distinguished road
افتراضي عاوز اعرف عيوب البرليانسfsv

وكمان مين الاحسن ولا الجين تو وايه العيوب
قديم 20-03-2010, 02:26 PM
hawary88 hawary88 غير متواجد حالياً

hawary88 is on a distinguished road
افتراضي رد: عاوز اعرف عيوب البرليانسfsv

انتا حظك حلو والله انا لسه جاي امبارح من اسكندريه انا و صحبي وانا معايا frv و صحبي معاه gen2 بصراحه انا ركبت دي اد ما ركبت ديي بالظبط و بصراحه ال جين جامده جدا و كانت جايبه 180 و الاستابل بتاعها حلو اوي اوي بس اخرها 180 مبتزيدش عن كده انا كنت جايب 200 و بجد والله العربيه مافيهاش اي حاجه تخوفني و مركب 5 معايا يعني لو مركب عدد اقل هتعدي ال 200 كمان و باخد بيها ملفات عالسرعه دي بس العفشه بتاعتها مش اوي او يمكن عشان انا مركب جانت 17 و الكاوتش عريض فا بيفرق في الاستابل بتاع العربيه لكن في الطرق المكسره زي الزفت و بصراحه ال عفشه بتاعت الجين برضه ناشفه شويه وبالنسبه للتوكيل كلهم حرميه طلبو مني 900 جنيه عشان اعمل صيانة ال 20000 و متردد اروح ولا لأ مع العلم ان ال frv اللي معايا 1600 سي سي بس والله مفيش فيها اي عيوب غير ان الكاسيت لو مفيهوش cd ساعات المكنه بتاعتو تشتغل لوحدها الجين بقى كان فيها مشاكل كتير في الكهربا و كده بس العربيتين حلوين بصراحه من جوا ال frv اوسع بمراحل كتير جدا متحسش انتها هاتش باج على عكس الجين واخدا ال طابع ال سبور مريح السواق واللي جمبه و اللي ورا ضيقه جدا
قديم 20-03-2010, 07:45 PM
الصورة الرمزية بدر بسيونى
بدر بسيونى بدر بسيونى غير متواجد حالياً

مشرف الكورى
من انا؟: مصرى
التخصص العملى: كيميائى
هواياتي: السيارات

بدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond reputeبدر بسيونى has a reputation beyond repute

وبرتون جين 2 اسم كبير بتكنولوجى لوتس العريقة فمن ناحية الموتور الجين 2 بلاادنى شك ومن ناحية الاداء الرياضى الجين 2 ومن ناحية الامكانيات والدلع البرليانس ومن حيث سعر عادة البيع البرتون وكمان الجين2 تكسب من حيث توفر قطع الغيار خارج التوكيل ومن حيث الشكل (اذواق صعبه دى؟)

الجين 2 افضل واقوى
قديم 16-05-2010, 02:30 AM
Hmatchy Hmatchy غير متواجد حالياً

Hmatchy is on a distinguished road

http://www.masrmotors.com/vb/showthr...t=18736&page=2
انا قولت رأيى هنا